Vigtigste > Hjul > Ridley-hjul - den ultimative guide

Ridley-hjul - den ultimative guide

Er Ridley-cykler gode?

Ridley-cyklererstore. Jeg har lige købt en og nyder virkelig den. Butikker, der trash andre mærker, er bare dårlige mennesker. Om et par år efter at de skifter mærke, vil de kaste affaldcyklerde sælger i dag.



Jeg er her for at introducere dig til den splinternye Ridley Fenix. Ved siden af ​​mig har jeg Bert Kenens, produktchef hos Ridley. Bert, Fenix ​​har været en integreret del af Ridley-cykelserien i årevis.

Hvor langt skal vi gå tilbage i tiden for at opdage den første Fenix? Vi er nødt til at gå næsten otte år tilbage for at opdage introduktionen af ​​den første Fenix-cykel i vores sortiment, og siden vi lancerede cyklen for otte år siden, er Fenix ​​blevet en af ​​de mest populære modeller i Ridley Road-serien. Vi så alle forskellige typer kørere på vores Fenix-cykel. Vi har set fritidscyklister såvel som professionelle konkurrenter bruge cyklen på deres lokale tur rundt om kirketårnet eller i løb som Tour of Flanders.

Jeg læste, at André Greipel var den vigtigste testdriver for Fenix. Han og de andre lotteriryttere var så imponeret over cyklen, at de besluttede at bruge cyklen på brostensklassikerne. Er det rigtigt? Lige, men så er vi nødt til at gå et skridt længere tilbage i 2011, da vi begyndte at arbejde med Lotto-holdet igen, og Lotto-teamet bad os om at udvikle en cykel, en ramme specielt til forårsklassikerne.



Som I alle ved, er forårsklassikerne her i Belgien berømte for deres dårlige veje, brosten og de mange bøjninger og bøjninger på gaderne. Så de ledte efter en cykel, der var meget stiv og lydhør på den ene side og meget behagelig på den anden. De første prototyper var klar i foråret 2012, og André Greipel var faktisk en af ​​de drivere, der i vid udstrækning testede denne prototype.

Til sidst var holdet meget tilfredse og positive med resultatet af udviklingen. Da vi lancerede Fenix-klassikerne i 2013, brugte Lotto-holdet cyklen i alle forårsklassikerne denne sæson. Det var præcis, hvad de ledte efter.

På Fenix-klassikerne har vi allerede brugt det diamantformede nedrør, som forstærker rammen mod stød og giver cyklen ekstra stivhed, og på sædestagene har vi allerede tilføjet nogle fleksbøjler for at forbedre komforten på cyklen. Rammen var allerede kompatibel med 25 millimeter dæk, selvom 25 millimeter stadig var en undtagelse på cyklen på det tidspunkt, men cyklen var allerede udviklet og konstrueret til den. Okay, lad os spole frem til 2015, da Fenix ​​SL blev lanceret.



Isabel, men vi er nødt til at tage et skridt tilbage til 2014. Faktisk begyndte vi at udvikle Fenix ​​SL baseret på de Fenix-klassikere, vi havde før. Vi lavede også denne udvikling sammen med Lotto-holdet, og Lotto-holdet havde stort set to store krav: at reducere vægten, hvilket grundlæggende er normalt, når man taler med professionelle cyklister, og at øge komforten på cyklen.

Vi øger komforten på cyklen ved at redesigne den bageste del af rammen. Vi brugte sædeophold med en form, der var baseret på Heliums sædeophold, dvs. en cykel, som vi allerede havde i vores sortiment, i kombination med C-røret på 27,2 millimeter.

Resultatet var lavere vægt, mere komfort og endda evnen til at montere 28 millimeter dæk uden at gå på kompromis med stivheden af ​​hele rammen og cyklen. André Greipel beviste, at cyklen og rammen stadig var stive nok på 15. etape af 2015 Tour, hvor han startede med Fenix ​​SL i stedet for sin Noah SL, fordi Fenix ​​var lidt lettere, men også mere Alle -rundt end helium. André Greipel, han overlevede stigningen i anden kategori og vandt massesprint i slutningen af ​​etappen, og det var også den første etapesejr i Fenix ​​SL i Tour de France.



Men hvis jeg husker rigtigt, har du kørt denne Fenix ​​SL-model ganske lidt? Det er rigtigt, jeg har brugt cyklen i træningspas og konkurrencer som kurser som en koboltklassiker til hurtige træningspas på solcirklen. For mig var det en meget reaktiv, behagelig og stiv ramme, og jeg vil sige, at det er en perfekt cykel for alle, fra den konkurrenceprægede rytter til den store fondue-rytter til den rekreative rytter. Det er en perfekt all-round cykel, men når jeg siger: perfekt cykel, kan du gøre den endnu mere perfekt? Til udviklingen af ​​den nye Fenix-cykel startede vi naturligvis med den nuværende Fenix ​​SL-model og ønskede at forbedre cyklen uden at miste de funktioner og egenskaber, der allerede har gjort denne ramme til en benchmarkramme på markedet.

Hvordan er det muligt? Under udviklingen fokuserede vi på tre forskellige prioriteter: For det første ville vi bevare cykelens køreoplevelse og endda forbedre den ved hjælp af de oplevelser og innovationer, vi introducerede med Noah Fast og Helium SLX. For det andet har vi på Ridley en masse aerodynamikviden, der gør det muligt for os at gøre Fenix ​​til et af de mest aerodynamiske udholdenhedsløb på markedet. Endelig var det vigtigt for os, at vi også kunne integrere Fenix ​​i vores tilpasningsprogram, fordi vi ser, at flere og flere kunder ønsker at vælge deres eget farveskema eller ændre deres design for at skabe deres egen personlige cykel.

Det var dybest set de tre hovedfokus, da vi udviklede denne nye Fenix-cykel. Okay, lad os nu se nærmere på Ridleys nye Fenix. Lad os nu se nærmere på Ridleys nye Fenix ​​startende med de aerodynamiske forbedringer.

Forbedring af cykelens aerodynamik var et af de store problemer, når man udviklede denne nye Fenix-cykel. Aerodynamik er meget vigtig for os, selvom det undertiden er vanskeligt at forklare, for når man taler om en vægttab på 100 gram, ved alle, hvad 100 gram mere eller mindre er. Når vi taler om en 10 W forøgelse af effektiviteten på en cykel, er det meget sværere at forklare folk, hvad det er, selvom denne aerodynamiske forbedring har en meget større indflydelse på effektiviteten af ​​cyklen og rytteren end for eksempel 100 gram for at spare på en komplet cykel.

Selvfølgelig har vi på Ridley meget aerodynamisk viden, som vi har fået gennem udvikling af de forskellige Noah-cykler og Noah Fast, og vi bruger denne viden til at tilpasse fronten af ​​rammen på denne nye Fenix, hvor vi fuldt ud kan integrere kabler direkte i rammen. Vi bruger F-Steerer-teknologi til denne integration, en gaffel med et D-formet styrerør, der giver os mulighed for at føre kablerne direkte fra cockpittet ind i rammen. Selve cockpittet har allerede bevist sin aerodynamiske værdi og komfort på Noah Fast, og vi bruger deres profiler, der er baseret på en forkortet NACA-profil.

Styrets rækkevidde er 75 millimeter, og faldet er 130 millimeter. Så hvordan har du forbedret skriveoplevelsen? Køreoplevelsen for os handler i det væsentlige om at finde den bedste kombination af komfort, stivhed og lydhørhed. Vi har allerede komforten i den bageste trekant, den typiske Ridley-diamantform i kombination med bundbeslaget for en rigtig stiv fornemmelse på cyklen, og disse var bestemt funktioner, som vi ikke ønskede at miste, når vi udviklede den nye Fenix.

Selvom vi i løbet af de sidste par år har set, at folk også lægger stigende vægt på cyklens lydhørhed, har vi udviklet en helt ny affjedringsgaffel, der passer ind i Fenix-rammen, hvilket giver mulighed for mere direkte håndtering og en bedre styresans. Dette øger cyklens lydhørhed markant. Dette gør det muligt for os at tage førerens køreoplevelse til et nyt niveau med denne nye følelse, et meget højere niveau end det var med Fenix ​​SL.

Okay, det forklarer cyklens legende reaktivitet, men hvordan balancerede du komfort med stivhed? For at gøre dette skal vi tegne en linje fra rammens hovedrør til rammens bageste udfald, der deler rammen i to. Den nederste del af rammen er designet til at optimere kraftoverførslen, den øverste del af rammen er designet til at give ekstra komfort til cyklisten. Den nederste del af rammen sikrer, at hver pedalomdrejning omdannes til hastighed.

Hvordan kan du se det i rammen? Hvis vi starter i forenden af ​​cyklen og rammen ved hovedrøret, kan du se, at vi bruger et overdimensioneret hovedrør. For stort hovedrør betyder, at du bruger en større ring i bunden af ​​hovedrøret end den øverste ring øverst på hovedrøret. I øvrigt var Ridley et af de første mærker, der introducerede det overdimensionerede hovedrør på en racercykel.

Dette overdimensionerede hovedrør giver cyklen ekstra stabilitet, som du føler især når du accelererer eller når du kører i høje hastigheder og hjørner. Dette giver dig en særlig stabil og sikker følelse på rammen. Så når du går ned og ser på det massive diamantformede nedrør kombineret med BB 86 bundbeslag og massive asymmetriske sædeophold.

Disse tre elementer bidrager til denne store kraftoverførsel af rammen. Dette får dig til at føle, at hvert pedalslag, du laver, omdannes direkte til hastighed, og det er dybest set, hvad alle leder efter på en landevejscykel, at du har lyst til, at cyklen reagerer med det samme, når du anvender noget kraft, og giv pedalerne. Så den øverste halvdel af cyklen giver komforten? Faktisk, hvis vi går tilbage til cykelens forende ved hovedrøret, kan du tydeligt se, at toprøret har en let kuplet form.

Det øverste rør er ret stort og massivt nær hovedrørområdet. Dette er igen som jeg lige nævnte for at give hovedrøret lidt ekstra støtte. Dette giver cyklen en stabil og sikker fornemmelse, når du svinger i høje hastigheder, og toprørets form ændres, når du går mere mod C-røret, hvilket gør det rundere og lidt tyndere.

Toprørets let buede form fungerer stort set som en bladfjeder og dæmper vibrationerne på de dårlige veje. Vi bruger et 27,2 millimeter sæderør, som også hjælper med at fjerne vibrationerne fra vejen.

Så hvis vi ser på bagsiden af ​​cyklen, har du sædeopholdene og sædeopholdene er ovale i form. Denne ovale form skaber den perfekte balance mellem stivhed og komfort. Den ovale form giver den bageste trekant en masse sidestivhed, som øjeblikkeligt omdanner den kraft, du lægger på pedalen, og kommer til baghjulet i hastighed.

Samtidig giver den ovale form også en lille lodret flex, hvilket giver cyklen mere komfort og den store køreoplevelse af Fenix. For at opsummere det: den nye Fenix ​​er den ultimative udholdenhedscykel til roadies med en perfekt blanding af komfort, stivhed og reaktivitet. Jeg synes, det er en perfekt cykel til enhver type rytter, fra grand findle rytter til en professionel rytter til en rekreativ rytter? Faktisk, hvis jeg skulle vælge en cykel eller ramme fra det fulde Ridley-sortiment, som jeg måtte bruge på alle forskellige overflader året rundt, ville det faktisk være den nye Fenix-cykel.

Det hjælper mig med at flyve over brostenene i Tour of Flanders, jeg vinder den sidste spurt på min søndag formiddag, og det hjælper mig med at klatre de højeste bjerge på min årlige Grand Fondue-tur. Dette er virkelig en alsidig køreoplevelse, som du får. Den perfekte blanding af stivhed, komfort og reaktivitet.

Og hos Ridley er det meget vigtigt, at du selv kan vælge din cykels farve. Vil Fenix ​​fås i andre farver og designs? Ja, selvfølgelig, her er de to cykler. Dette er eksempler på cykler i vores standard kollektion farve, men Fenix ​​vil også være tilgængelig i vores Pure Line program, hvor du kan vælge mellem syv forskellige designs i kombination med 42 forskellige farver.

Dette giver dig et enormt antal kombinationer, og der er helt sikkert en kombination, der passer dig perfekt. Og for at opsummere det: Ridleys nye Fenix ​​er den mest aerodynamiske udholdenhedscykel på markedet med en perfekt blanding af komfort, reaktivitet og stivhed. Det er cyklen til enhver type rytter, og du kan vælge dit eget design og farver.

Tak for at se og have en behagelig rejse!

motobecane vejcykler anmeldelser

Hvem fremstiller Ridley?

Jochim Aerts

Hej gutter! Med kvaliteterne af mountainbikes og racercykler er hybridcykler det bedste fra begge verdener. Da de imødekommer kravene fra alle kørselsforhold, kan hybridcykler bruges til at sejle rundt i byen eller tackle nogle ujævn veje. Det er alsidigt, men det er også holdbart til at ramme ethvert terræn, så vi skal se på de fem i denne artikel. Vi har oprettet denne liste baseret på vores egen mening, forskning og kundeanmeldelser.

Vi har overvejet deres kvalitet, funktioner og værdier ved at indsnævre de bedst mulige valg. Hvis du har brug for mere information og opdateret For priser på de nævnte produkter, skal du sørge for at tjekke linkene i beskrivelsesfeltet nedenfor. Her er de fem bedste bedste hybridcykler.

Det femte produkt på vores liste er Schwinn GTX. Schwinn GTX er en hybridcykel, der er fantastisk på forskellige veje. Den har en aluminiums dobbelt sportsramme og fås i 3 forskellige modeller bogstaveligt talt, nemlig GTX1.0, GTX 2.0 og GTX Elite.

Th Denne aluminiumslegeringsstelecykel er hård nok til at blive brugt til enhver lejlighed. Schwinn designet denne cykel med lydhør håndtering og hurtig acceleration. Den har holdbare dæk, der mestrer selv de mindste ujævnheder på stierne. Schwinn GTX er også udstyret med et affjedringssystem på forhjulet, der absorberer ujævnheder og sikrer en jævn kørsel.

Schwinn GTX tilbyder jævn navigation, hvad enten det er til pendling eller bare på stier. Vejbrug. Schwinn GTX er udstyret med en lineær trækbremse og har stiv affjedring.

Den har mekaniske skivebremser foran og bagpå. Det har også 21-trins Shimano-triggerskiftere og Shimano bagskifter. Dens fordele er: * Det er i stand til at tackle ethvert terræn, så længe det ikke er ekstremt; * Det er fantastisk til pendling og sport; og * Den er lettere end en normal mountainbike.

Ulemperne er dog: * Sædet kan være ubehageligt efter lange rejser; og * Det er ikke beregnet til ekstrem off-road brug. Hvis du leder efter en cykel, der tilbyder hastighed og smidighed til en overkommelig pris, er Schwinn GTX perfekt til dig. Det fjerde produkt på vores liste er Schwinn Network.

Schwinn Network er den perfekte cykel til lange ture omkring dig. På trods af sin lette vægt er denne cykel robust nok til at rumme høje kørere. Uanset om du pendler til arbejde eller kører til fritidsaktiviteter, tilbyder denne hybridcykel en let, jævn og behagelig tur.

Denne cykel har en indbygget 21-trins Shimano EZ Fire Shifter designet til hurtige justeringer og tilstrækkelig acceleration. Det er designet til at give en fantastisk køreoplevelse på asfalterede veje, ujævne stier og endda små bakker, rammen, høje fælge og lineære trækbremser er lavet af aluminium. Det alsidige design gør det muligt for førere at køre det let, hvilket giver dem adræt bevægelse og mobilitet.

Schwinn-netværket er udstyret med 700c-dæk og inkluderer Shimano 21-speed Revo TwistShifter og Shimano bagskifter. Den leveres også med en affjedringsgaffel for en jævn kørsel. Dens fordele er: * Dens stilk er justerbar.

Det kan rumme ryttere i forskellige højder, der tager op; * Det gør det lettere at klatre i bakker; og * Det er lettere end andre cykler af denne type. Ulemperne er dog: * De øverste rørkabler kan blive viklet ind i bilcykelstativ; og * Den kan ikke håndtere ekstreme off-road ruter. Med Schwinn Network kan du nyde en behagelig og effektiv rejse.

Det er en ideel hybridcykel til nabolagsture, på cykelstien eller på din morgenpendling. Det tredje produkt på vores liste er den sjette reezero Pave n 'Trail. Pave n 'Trail tilbyder ydeevne og alsidighed.

Denne cykel tilbyder behagelige forlystelser, fordi den leveres med en Vibrazord Front Suspension tuning gaffel og 1,75 tommer brede skridsikre dæk med robuste tråde. Den fås i 3 versioner: Netværk 1.5, Netværk 2 og Netværk 3.0.

Uanset om det er fritidsaktiviteter eller ikke-fritidsaktiviteter, giver denne cykel dig mulighed for at køre jævnt og stabilt. Det er også komplet med en 7-trins gearskift med præcise gearhåndtag til hurtig og hurtig manøvre. Pave n 'Trail er udstyret med en Vibrazorb affjedringsgaffel, der reducerer vibrationer og stød på ujævnt terræn.

Dens 1,75-tommer glatte dæk ruller glat og hurtigt på fortovet, mens den robuste slidbane absorberer ridser fra snavs på stier. Denne hybridcykel er også udstyret med en 21-trins Shimano trigger shifter.

Dens fordele er: * Det er fantastisk til daglig brug som pendling og løbende ærinder; * Det kan rumme håndbagage takket være det bageste stativ; og * Det er let. Ulemperne er dog: * Dækkene kan betragtes som brede; og * Hans indre rør kan undertiden være forkert justeret. Sixthreezero Pave n 'Trail er ideel, hvis du leder efter en slank cykel, som du kan køre på arbejde, løbe ærinder og endda udforske off-road stier.

min cykel blev stjålet for nylig

Det andet produkt på vores liste er Schwinn Discover. Schwinn Discover er lavet til at sejle gennem forskellige terræn. Den leveres med en aluminiumsramme og et justerbart krumtapsystem i aluminium.

Selvom det ikke er en mountainbike, viser denne hybridcykel sig at være stærk og stabil og i stand til at udføre forskellige opgaver på overflader, den møder. Denne cykel tilbyder 21 hastighedsvariationer, hvilket gør den til en smidig cykel, som du kan bruge på en travl storbygade, ru landskab eller åbent, ru terræn. Schwinn Discover er udstyret med en affjedringsgaffel, der kan håndtere ujævnheder og stenet terræn.

Der kræves ingen kørefærdigheder, når du kører på denne hybridcykel, da det er ret let at manøvrere. Det har en 21-trins SRAM-grebsskifter, en legerings twist-grebsskifter og en Shimano bagskifter og gearkasseholder. Dens fordele er: * Dens fendere beskytter føreren mod snavs og ridser; * Det tilbyder en bred vifte af oversættelser; * Dens justerbare stilk kan rumme ryttere i alle størrelser; og * Det kan bære genstande.

Denne hybridcykel er dog ret tung. Hvis du leder efter en cykel, der kan imødekomme kravene fra forskellige udfordrende terræn, er Schwinn Discover den cykel, du kan stole på. Før vi giver nummer et væk, skal du tjekke nedenstående beskrivelse for de seneste tilbud på hver af disse varer, og sørg for at abonnere, hvis du trods alt vil være opdateret om de bedste produkter på markedet, vores bedste hybrid cykel er den tres nul EVRY-rejse.

Ved første øjekast ligner sixtyreezero EVRYjourney en almindelig cruiser-cykel, men ved nærmere eftersyn er det en hybridcykel, der er udstyret med en 250 watt baghjulstrækmotor og understøtter to tilstande: pedalassistent og fuldt elektrisk. På vejen er cyklen i stand til at nå hastigheder på op til 24 km / t fuldt elektrisk. Med pedalassistance kan den nå op til 48 km / t, hvilket betyder, at motoren kører, mens du pedaler.

På bagsædet finder du et 250 watt timers batteri designet til at køre b Op til 15 miles ved fuld opladning. Designmæssigt er EVRYjourney en fremragende cykel til afslappede ture. Det er en hybrid af en hybrid og en strandcruiser med en behagelig, afslappet geometri, der sætter din krop i lodret position.

Denne cykel er udstyret med en gennemgående aluminiumskasse med 1,95 tommer brede, halvglatte dæk. Mens cykling tilbyder forskellige forhold fra 1-hastighed, 3-hastighed, 7-hastighed og op til 21-hastighed for forskellige accelerationsvariationer, kan det bringe dig til din destination med en hastighed, der hverken er for hurtig eller for langsom, men med den rette kadence for at nyde en jævn kørsel.

EVRYjourney hybridcyklen er udstyret med 26 x 2 tommer halvt glatte dæk. Den har en 7-trins Shimano Tourney bagskifter og en 7-trins Shimano Index Revo Shifter. Samtidig er den udstyret med skivebremser foran og bagpå samt et bagagebærer og mudderbeskyttelse.

Dens fordele er: * Den har en bred vifte af gear: valg; * Det har fendere til at holde snavs og ridser ude; og * Den kan bruges til pendling, men den er ikke ideel til ekstrem off-road brug, så hvis du leder efter en cykel, der er ideel til den daglige pendling eller afslappet tur og kan håndtere et par hårde veje, så sixtyreezero EVRYjourney hybrid e-cykel er en af ​​de bedste muligheder derude. Og det er alt sammen med vores fem bedste hybridcykler på markedet. Se beskrivelsen nedenfor for links til mere detaljeret information om hvert produkt.

Og husk at efterlade en kommentar for at give os besked. Det er det for nu. Tak fordi du kiggede med! Hvis vi har hjulpet dig på nogen måde, skal du klikke på knapperne 'Synes godt om' og 'Abonner'.

Vi ses i de næste artikler!

Hvor fremstilles Ridley-cykler?

Belgien

Hvad betyder Ridley?

Betyder: reed eng.Ridleysom en drengs navn er af gammel engelsk oprindelse, ogbetyderafRidleyer 'reed eng'.

Ser du, jeg stak trøjen ind, ikke? - Det betyder ikke noget for mig. - Ved du hvad det betyder? - Nej, jeg ved ikke hvad det betyder - Jeg gemte denne skjorte ind, ikke? - Hvad mener du? - Det betyder, at du har lært at sætte din skjorte i bukserne. - Hør, når du går på arbejde, går du ikke med din skjorte gemt i? Fordi du mener forretning, ikke? Hej.

Jeg er Chad Johnson. Jeg er her med min gode ven og Hall of Fame-modtager, Terrell Owens, og det håbefulde udkast til prospekt for landets bedste modtagere, Riley Ridley. - Indtast Riley Ridley! - Touchdown, Riley Ridley. - Touchdown, Georgien! - Hvad synes du er dit bedste aktiv som modtager? - I øjeblikket er jeg fysisk. - OK. - Jeg er fysisk, mere fysisk end nogen modtager, der går ind i kladden.

Jeg er mere fysisk end enhver DB - så det er noget, du ikke behøver at arbejde på. Så nu er du nødt til at bekymre dig - arbejde på finessens del af spillet - så du har T: muskler. - Lov. - Fysisk. - Fysisk når du igennem, og så har du mine evner, hvor det er lige det modsatte. 'Rør mig ikke.' Hvordan jeg gør det - jeg kan godt lide at svinge linjen.

Mand, lad os ride det. Åh undskyld. Og jeg har brug for al denne plads - sagde min træner - det sagde han til mig, fordi han vidste, at jeg kunne lide basketball - rigtigt. - Og det klikkede for mig.

Han sagde, at du skal behandle forsvaret som om du spiller en mod en. Hvis du spiller en efter en og prøver at komme forbi mig, hvad skal du så gøre? ? - Jeg tager et par skridt. - Du skal flytte mig. - Ret. - Det samme på hver rute, stort set fordi jeg prøver at få fat i en spand. - Det prøver jeg på.

Jeg er her. Jeg giver dig to trin, og så kommer jeg med det samme - OK, vis mig. - Så jeg er her, og jeg er væk - OK.

Først da du kom ud af bolden, kom du lidt langt, prøv at blive lidt - Prøv at engagere dem lidt mere, ved du hvad jeg mener? - Absolut, mhmm. - Nå, jeg kan godt lide det, du gjorde. Boom-boom-boom, her, kom så ind, inviter ham.

Inviter ham. Og når du er her, vil du vise den acceleration, som om du er ved at gå dybt. - Dybt. - Stop så.

Mit problem var, hvis jeg fik det igang i mine pauser, plejede jeg det - ja, jeg havde de flapper lige her. Så fortalte min træner mig, at jeg skal være en trommeslager, du ved hvad jeg mener, være en trommeslager. Så når jeg gjorde det, da jeg gjorde denne overgang, er det hurtigt ind og ud af mine pauser. - Lige. - Vi prøver at få dig til at blive sælger, før du rent faktisk bliver en sælgerrute baseret på et comeback - Holdning.

Jeg kalder det at sende fyren til Gatorade. Jeg sender ham til Gatorade. Så sig bare - kom her, kom ind her.

Sig bare bolden er derinde. - Lov. - Bolden er derinde.

er Diamondback-cykler gode

Og jeg har en udgravningsrute. Så det er hvad jeg vil gøre. Boom, boom, jeg får ham lige her, ah.

Jeg-oooh. Jeg sender ham til Gatorade - Ingen tvivl om det. - Alt dette er åbent.

For så snart du nikker i den retning, er han væk. Og meget sjældent blæser du bare forbi en fyr med dybe kugler. Det vil ikke ske. - Ja - Det sker ikke, medmindre du bare slår nogen ud af linjen.

Du gasser ham bare. - Yeah sikkert. - Jeg mener, du må være helvede Tyreek Hill eller noget

Dette er et andet spil. - Randy er en af ​​de fyre. - Randy. - Der er et par fyre. - Ja, Randy, du ser postkassen ligesom - Hvis han smider hånden op - Det er virkelig forbi. - Ikke, ikke alle er sådan.

Han er skør. Bare forbandede hurtigt, du ved hvad jeg mente til det punkt, hvor han begynder at komme ud af linjen, og han lægger allerede hænderne op. Han holder hænderne op. - DB fem meter væk kaster han hånden op.

Der er nummer 1 på hvert hold. - Ret. - Hvad er forskellen mellem hver # 1 og resten af ​​modtagerne på holdet? Der er noget ved denne fyr, der gør ham speciel.

Der er noget ved Odell, der adskiller det fra de andre Giants-modtagere. - Korrekt. Der er noget ved AB, der gør det specielt.

Noget ved Julio. Du er nødt til at gå overalt, og når du kommer dertil, skal der være noget ved F-King Ridley, der gør ham speciel. - Præcis. - Dette adskiller ham fra alle andre. - Ingen tvivl om det. - Uanset om det er din måde at arbejde på, om det er dine hænder, om det er dine fødder, om det er dine ruter, om du er konstant, skal noget være.

En! Det behøver ikke at være en masse ting. Der er én ting ved Floyd, der gør ham fantastisk. Der er en blodig million boksere derude! - Ja. - Du rammer mig ikke.

Jeg vil slå dig, når jeg vil. Så som modtager kan du finde enhver niche om dig, der gør dig speciel, det er en wrap - jeg har en bror i NFL, men for at være i stand til selv at gennemgå dette ved du hvad jeg siger og har gode mennesker omkring dig klar til at hjælpe dig, det er fantastisk. - Og Calvin Ridley, hvis du ser dette, låser jeg dig inde, punktum. - - Periode. - Nej, du kan ikke låse nogen inde, ven.

Ingen. - Tjek mit cv.

Er btwin fremstillet i Kina?

Cyklerne erproduceretaf flere producenter i Asien og Europa. I 2010 er en lille del af samleprocessen flyttet til Frankrig. Siden 2008 har mere end 1 million cykler væretproducereti Portugal. De sælger også cykeltilbehør og dele til budgetpriser.

Hvor fremstilles Cubebike?

MærketTerningrepræsenterer kvalitet og ydeevne over hele verden - mærke kvalitet 'laveti Tyskland'. Kendetegnene ved tysk kvalitetsarbejde er frem for alt sikkerhed og holdbarhed.

Hvordan staver du navnet Ridley?

Ridley stavemådeVariationer

I årenes løb har mange variationer afhed Ridleyblev optaget, inklusiveRidley, Ridly og andre.

Hvor stammer navnet Ridley fra?

Engelsk: habitationalnavnfra et hvilket som helst af forskellige steder i England, der er navngivet, især det i Northumberland, der ligesom det i Cheshire er afledt af gammengelsk geryd 'kanal' + leah 'træ

Hvilke slags hjul kommer Ridler-hjulene i?

Vi tilbyder Ridler skræddersyede hjul i krom til et stilfuldt look samt i grå, sort eller sølvfinisher fremhævet med en bearbejdet eller poleret læbe. Ridler er et mærke af The Wheel Group og kombinerer klassisk æstetik med moderne teknik til bilentusiasten.

Hvornår kom den første Ridley-cykel ud?

Ridley har været en del af den belgiske cykelhistorie siden 1990. Hver cykel er derfor designet af belgiske FoU-ingeniører, sprøjtet på stedet i vores malingsbutik og rullet gennem vores belgiske forsamling. Find ud af nedenfor, hvordan Ridley og Belgien er tæt sammenflettet.

Hvorfor laver vi Ridley-cykler i Flandern?

Hos Ridley har hver enkelt af vores ansatte cykelture gennem deres årer. Vi lever og ånder sporten. Denne lidenskab er faktisk drivkraften bag skabelsen af ​​alle vores Ridley-cykler. Designet, omhyggeligt malet og samlet her i Flandern.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Zwift-cykler - omfattende håndbog

Er Zwift realistisk? TestfeltetModelType trænerPrisElite Direto X (til test) rulletræner med direkte drev729 Elite Nero (til test) gratis rullestol679.99 Relaxdays rulletræner (til test) rulletræner79,90 Tacx NEO 2T Smart (til test) rulletræner med direkte kørsel1 299

Offentlige cykler DC - anførte spørgsmål og svar

Har DC offentlige cykler? Med Capital Bikeshare kan du tage en cykel fra mere end 500 stationer over hele Washington, DC, metroregionen og returnere den til enhver station i nærheden af ​​din destination. Tjek en cykel til din rejse til arbejde, Metro, kør ærinder, gå på indkøb eller besøg venner og familie.

Hundecykel - hvordan man beslutter

Kan hunde cykle? Bare husk, din hund behøver ikke at være en bestemt race eller størrelse for at nyde at tilbringe tid sammen med dig på cykel. Så længe din hund nyder at løbe ved siden, blive båret i en kurv eller trukket i en trailer, kan du have det sjovt sammen på vejen, mens du cykler.

Cykler rundt om i verden - hvordan man kan slå sig ned

Hvor meget koster det at cykle rundt i verden? Du kan cykle rundt i verden for mindre end $ 15 pr. Dag. Dette inkluderer daglige omkostninger, når du rejser på cykel. Disse er typisk mad, indkvartering, reparation af cykler, visa og diverse køb på vejen. Det inkluderer ikke de oprindelige udgifter til at købe en cykel og andet udstyr.

Cykelrør - Komplet manual

Hvordan ved jeg, hvilket cykelrør jeg skal købe?

Alaska Airlines-cykelgebyr - hvordan man løser det

Hvor meget koster det at tage en cykel på Alaska Airlines? Et overblik over Alaska Airlines bagage- og cykelpolitikker: Generelle bagageafgifter Hjemme 1. indtjekket taske $ 252. Indtjekket taske $ 35 Carry-onInkluderetCykelbagageafgift * $ 25 * 13 нояб. 2017 г.