Vigtigste > Hjul > Tannus-dæk - holdbare løsninger

Tannus-dæk - holdbare løsninger

Er Tannus Dæk noget godt?

Det er 'det mest modernesoliddæk i verden. 'Tannussiger: 'Den perfekte hårdhed 105psi ækvivalent, utroligt greb og ekstremt lav rullemodstand. Enten1. 1 havde meget forbedret elasticitet end Aither 1.0 (Tannus'tidligere vejdæk), hvilket sikrer en bedre følelse under kørsel oggodtgreb ydeevne.





Denne artikel er ikke sponsoreret af kædereaktionscyklister, det er bare et rigtig godt sted, hvor du kan sende tingene billigt online til Japan, hvor som helst også rigtig gode, så jeg handler normalt mellem de to, men jeg bestilte stadig et par dæk online, så jeg troede, jeg laver en artikel om, hvilke dæk jeg bruger, hvilke dæk jeg anbefaler til træning og kørsel på landevejscykler og også til pendling, så lad os åbne pakken og tjekke disse dæk. Vi har faktisk også nogle mountainbike-dæk, men vi taler ikke om dem i dag, så du vil straks bemærke, at der er en stor forskel mellem disse dæk og dette dæk i denne boks såvel som dette dæk her.

Den største forskel er, at dette dæk er foldet, mens disse bøjler ikke er foldede. Så der er en enorm forskel mellem disse dæk, normalt kaldet clincher-dæk, og disse ligner mere foldedæk afhængigt af dækket, men generelt siger folk, at foldedækkene er lidt lettere at komme på og af dækket Bare fordi de Vi er lidt mere fleksible, og de bredere dæk har en tendens til at være lidt billigere, så du kan spare lidt penge ved at gå med wire-perleruten, så lad os gå over nogle af disse muligheder. Det første dæk, jeg vil tale om, er et af mine foretrukne pendlerdæk, og dette er et.

Schwalbe Jeg er ikke rigtig sikker på, hvordan man udtaler det, så jeg er Schwalbe, modellen til dette dæk er maraton for, hvad som helst når det er online, dette er et af de mest populære pendlerdæk, så de fleste af jer kender sandsynligvis allerede dette dæk, så begyndende med nogle nøglefunktioner ved dette dæk, det er virkelig overkommeligt, det er ikke så slemt, det koster omkring 25 dollars eller deromkring, for da jeg købte det online til en ret normal pris, har det noget vandprofil på toppen, det har en virkelig holdbar tyk beskyttelse, hvis du se på dette bord her er niveau fem på beskyttelseskortet på deres bord et to syv og det er forbandet godt, jeg tror, ​​så jeg har kørt disse dæk i over to år på min pendlercykel, min gule Schwinn Madison og jeg har stadig ikke det flade dæk, og der er mange miles mange kilometer på denne cykel, det er virkelig solide dæk, så nu har jeg endelig en erstatning for dem, så vandprofilen øverst også på siden har dette dejlige lille hvide bånd, der gør det til et lidt længere highlig hts du kører præcist, jeg kører for det meste på min pendlercykel ved 25, fordi det stadig er en racercykel, det er stadig en fixie, der er ikke for meget plads til dækkene, hvis jeg havde lidt mere plads til et pendler, kunne jeg gå op 28 eller endnu større dominerer de nogle større størrelser for dette dæk, så du alligevel kan få den større størrelse disse er troværdigt holdbare Jeg har skrevet tusinder af miles på miner ingen problemer, aldrig et enkelt fladt dæk og de kører rigtig godt jeg kører hele tiden Virkelig solide dæk i regnen, rigtig god pris, virkelig uovervindelig. Så solid anbefaling til Schwalbe Marathon-dækket, så mit næste dæk, jeg har bestilt, er også fra Schwalbe na, det betyder, at du deDurano. bor i Japan Det er hvor længe jeg lever min evne til at udtale, hvordan vi udtaler ting på engelsk, så Durano Jeg formoder, at Durano-modellen til dækket Dette er et nyt dæk for mig.



Jeg har ikke købt denne endnu, men der var en temmelig anstændig prisforskel mellem denne og det maratondæk, jeg lige viste dig, denne på beskyttelsesniveauet er kun et niveau på fire niveauer lavere, jeg er ikke sikker på, hvor stor den er forskellen er, at det forrige dæk var et grønt niveau, dette er en niveau blå beskyttelse uanset hvad det betyder for din standard, at profilen, som du kan se, ikke har næsten så mange vandlinjer som maratonmodellen, så det er lidt mindre beskyttet i denne forstand, men det var meget billigere, det var kun for marathon-dækket, jeg betalte cirka 3000 yen pr. dæk, det er cirka 27 2 $ 6, og for dette var det omkring 2.400 yen, så omkring $ 22, så en besparelse på omkring fem og seks dollars, så cirka 25 procent, selvom med disse dæk så meget som 25 procent besparelser i prisen kan være det værd, når de ender med en anstændig holdbarhed. Disse syntes også at veje lidt mindre, fordi der er mindre detektion, men jeg vil sætte dem på og teste dem og se, hvordan de spiller ud, hvis du har hørt før Schwa i de tidspunkter, før kampesten ah nej de Reynaud lad mig ved, da det fungerede for dig, de havde nogle ret gode anmeldelser online, så jeg er temmelig håbefuld for disse, og hvis de fungerer godt, kunne jeg bruge disse mere og spare lidt flere penge på mine pendler, der også er 25 med lignende det stort set standarden på alle mine racercykler, så jeg fik et sæt af hvert af disse dæk. Det sidste pendlerdæk, jeg stærkt vil anbefale, er den kontinentale Gator-hud, som de fleste af jer sandsynligvis er fortrolige med disse dæk, disse har utrolig beskyttelse, jeg har brugt disse på mine racercykler i årevis, og jeg har stadig ikke haft en eneste punktering på grund af dækskader får dækkene selv latterlige beskyttelsesniveauer, som jeg faktisk stadig kører på, disse dæk er også så glatte og hurtige, så jeg bruger faktisk disse dæk til Doraces, at jeg kørte her i Japan i Crits på disse dæk, som jeg gør Sæt i kasser og Cat1 crits her i Japan Disse dæk er ikke nær så lette som nogle andre racerdæk, du kunne bruge, men jeg er i min racerkarriere lige nu, jeg er ikke så fokuseret på resultater, jeg vil hellere have en dæk, der så garanteret ikke bliver fladt Bare tag risikoen og gå lidt lettere og få S, dvs. disse lettere dæk.

Så når vi taler om racerdæk, er det et helt andet emne, som vi ikke taler om i dag - kør og bekymre dig ikke om disse ting, ulempen ved disse dæk er, at de er meget dyrere end de to andre dæk, vi kun har anbefalet, at disse starter på omkring $ 50, og hvis du er heldig nok, og du har tid til at handle online, kan du finde disse til salg, du kan normalt få disse til omkring fyrre dollars, hvis du er virkelig heldig, kan du komme ned til $ 35, men igen afhænger det af, hvilken type du får, der er to typer af disse bøjler, der er den foldestil, jeg har her, som er dyrere end den kablede perle, som er den mere åbne stil ligesom disse to, som vi lige har tjekket. Så hvis du kan finde dem billigere online, skal du sørge for at få den rigtige, hvis du ikke vil, hvis du vil have den kablede perle og den sammenfoldelige, skal du sørge for at vælge den rigtige. Disse er normalt mindst fem dollars mere end $ 4045 trådfremfører, hvis de nogensinde er til salg, vil jeg have et par af dem på lager, så hvis jeg har brug for at udskifte dem, har jeg dem i stedet for at vente og få dem fuld pris senere køb, hvis jeg ikke bestemt kan købe et par af dem, fordi du vil bruge temaet på et eller andet tidspunkt, så disse er håndlavede i Tyskland virkelig godt produkt stærkt anbefalet, jeg har kørt dem på grusveje, jeg kører på min racercykel og overalt har disse i øjeblikket på mange af mine motorcykler disse på min racercykel Jeg har disse på min kones racercykel Jeg har disse på min cyclocross cykel og jeg kører godt på grusveje god på mountainbike stier og igen ingen problemer utrolig holdbarhed på disse utroligt hurtige ruller, du kan stadig deltage i løb på disse.

cykelruller

Så hvis du leder efter et pendlerdæk, som du stadig kan gå hårdt, hurtigt og holde trit med, er dette det dæk, du vil have, hvis du vil spare penge og stadig har noget utroligt holdbart, gå med disse Rubble Marathons Du kan ikke gå galt med begge. Det eneste problem med disse er, at de har lidt mere rullemodstand, så du ikke kan gå lige så hurtigt som med Gator-skindene, men disse går sandsynligvis lidt bedre i regnen, så jeg må sige, at jeg kan ikke gå galt med nogen af ​​dem kan gøre, men jeg håber stadig, at du fandt denne artikel nyttig, hvis du har andre vejdækforslag, du kan bruge til træning eller pendling, som jeg ikke har omtalt i denne artikel. Jeg er sikker på, at der er flere andre er tilgængelige. Fortæl mig i kommentarerne, hvis du har andre billigere løsninger, mere holdbare løsninger, der er fejlbehæftede løsninger, så lad mig det vide, så lad alle vide det i kommentarerne, og vi kan muligvis tjekke dem ud i fremtiden, når vi alligevel har et par flere Brug for nye dæk, det er det til dagens artikel Tak for at se. Hvis du kan lide disse typer artikler og vil se flere artikler om cykellivet i Japan og cykeltip, så kan du bestemt lide denne artikel.



Og også hvis du har nye ideer, som vi vil diskutere, skal du lade det være i kommentarerne, hvis du vil støtte denne kanal, se vores Patreon-link, og hvis du vil se flere artikler om cykling og liv i Japan, her er vores playliste med artikler om os, der cykler i Japan, at det er det i dag igen som altid, tak for at se, og vi ses næste gang her på et værktøjskrydstogt

Er luftløse cykeldæk gode?

Airless cykeldæklover bedre holdbarhed end gummipneumatiskdækog ingen lejligheder. Når alt kommer til alt, producenter annoncere, at deresairless cykeldækfjerne lejligheder og vare længere. For ikke at nævne det faktum, at når deres livcyklusender, kan nogle af deres proprietære skum genbruges.

Hvor ligger Tannus America?

1942 N Main St Spanish Fork



(Bell) - Hvad er der galt, Tyson her hos dig, i dag er vi i Cherry Creek, det er i Denver-området i Colorado. Vi er her i dag og ser på en butik på Best eBikes USA. Det er lige her, ejet af en gentleman ved navn Houshmand, som jeg har talt med siden sidste sommer, da han først fik dette sted.

Han har virkelig lavet nogle unikke ting her, den måde, han gør sin forretning på, hvordan de driver deres service, de har nogle mærker herinde, der er lige på forbrugscykler, som de fleste forhandlere ikke har. Så uden videre, lad os gå ind og tjekke det ud. Okay, her er vi.

Så ja, rigtig dejligt stort showroom, alle slags forskellige cykler her. Jeg har set alle mulige forskellige mærker. Vi har Magnum, Addmotor, der er nogle Haibikes her.

Tjek Super73. Dette er en cykel, du ikke kan se i mange forhandlere - nogle af dem i fremtiden. Vi har et antal sonde.

Jeg mener, se på disse heroppe, disse a Igen nogle brugerdefinerede ordrer Houshmand har lavet tidligere. Apropos Houshmand - Hej Tyson - Hey Houshmand, dejligt at se dig, albue-bumpen. - Ja - Så bare et helt smukt setup, som du har herinde - Tak.

Og du ved, hvad der slår mig mest, virkelig, det er disse brugerdefinerede sondorer, du har heroppe. Jeg mener, de er bare smukke. Jeg har set dem før, jeg har set nogle e-mails fra dem, men bare fortæl os lidt om det.

Det er tilbage, før du solgte cykler og gjorde det bare for sjov, ikke? - Ja præcis. Sådan er det, jeg startede med eBikes i 2015. Dette er en 2015-model, den sorte.

Dette var det første Indiegogo-kampagnehjul, ligesom mange andre mennesker, tusinder af mennesker, jeg har en, og jeg elskede den. Men jeg gjorde, hvad jeg sandsynligvis var. Jeg tog den op på Mount Evans og brændte en motor.

Dengang førte en ting til en anden, og jeg fandt ud af, hvordan jeg ikke kun kunne reparere cyklen, men også gøre den til en mere dygtig cykel på farten. Hvad du? Jeg ser sandsynligvis på den fjerde eller femte generation af den samme motorcykel, det er iterationer efter iterationer. Dette er firehjulstræk, to motorer til dette sted, to batterier, to controllere.

Dette er et meget højt drejningsmoment. Denne cykel er nu blevet min Pike's Peak-cykel. Gå let op på Pike Peak.

Den anden er en brugerdefineret ramme, jeg arbejdede med en rammeproducent her i Denverto for at gøre den til en lastcykel. Jeg hyldede den invaderende hær fra 2. verdenskrig, den amerikanske hær, dette er vores hærhjul. Og disse cykler kommer ud af racket ind imellem, jeg kører dem rundt i Denver, de er sjove, men de er også gode samtalestartere.

Og vi har mange mennesker, der stiller spørgsmål, og de vil vide, om de kan få en eller købe en. Jeg smiler normalt under masken, det er ikke til salg - det er bare en fantastisk placering lige der i vinduerne, så når du går forbi, vil du se det. Jeg tror, ​​du sagde, at du vil se folk udenfor tage billeder --- det er rigtigt - og kun se Sondors her, det er virkelig sejt.

Tjek dette, ikke kun er der en hel del Sondors-cykler, vi har set før, Fold XS og t er XS, der er Smart Step her, men tjek dette, The Sondors LX, dette er en af ​​deres nye midt -kør cykler, som vi har ønsket at teste et stykke tid. Og du ved, at Sondors er udsolgt overalt, det er udsolgt, og dette mærke er ikke noget, som de fleste detailhandlere har på og tjekker dette, når du ser på prismærkerne her, denne, så de viser, at det er den online Pris er, når du køber det hos Sondors, men hvis du vil købe det i butikken, er det lidt dyrere, men det betaler for forsendelse, de samler det til dig, de tilpasser det gerne til dig og alt, få det opgraderet, og de dækker det års garanti behøver du ikke at samle cyklen selv, du behøver ikke arbejde med Sondors support, hvis noget går i stykker, ikke at støtten er dårlig, men du skal flytte ting frem og tilbage, og det bliver bare en hel masse af vrede. Så jeg elsker denne Houshmand-model, det er virkelig sejt.

Hvordan fungerede det for dig? Hvad er din reaktion fra kunder og d --- Meget godt, vi har følgende i Sondors-samfundet, jeg har været hos Sondors Storms Owners Group i fem år, seks år nu. Så vi har nogle mennesker, der bringer deres cykler til os for service, men det tillod også. Vi støtter ikke kun Sondors Brand Bikes, men vi støtter også Rad Power Bikes, Juiced Bikes, Addmotor, uanset hvad.

Vi bringer mange mennesker, der købte cykler online direkte til forbrugermærker, og de kommer til os, og de ved, at de altid er velkomne Her og her kan de få support fra os --- Åh ja, hvis de har dine brugerdefinerede bygninger her og så at kunne se betyder det for mig, at disse fyre ved, hvad de gør med e-cykler, og virkelig, der er en række mærker, som derovre er en Addmotor Trike i en enorm kasse, der er GenZe der kom ind her og det krævede noget arbejde. - Ja, det kom, nogen bragte os til Rat City til reparation i dag. Du har bestilt det online, vi samler det til dig, vi tilbyder servicen, så du også ved, at hvis du har problemer med dine cykler, kan du altid ringe og komme her, og vi vil støtte dig.

Så vi får det meget. Og noget andet de gør her, som jeg ikke kan se i mange forhandlere, som jeg elsker, er at de faktisk har ekstra store rammer, du kender cykler her til virkelig høje mennesker. Her i linjen med Magnum-cykler har du nogle ekstra store rammer.

Du ved, det er min cykelstørrelse, jeg er 1,80 meter høj og tre ryttere. Normalt når jeg går ind i en hvilken som helst type cykelbutik, siger de: 'Nå, vi har en XL, men vi skal bestille det specielt til dig', fordi de ikke har det, jeg har det ikke på lager.

Der kommer ikke mange store mennesker, men du ved, at vi er derude. Og det er fantastisk. Og jeg er sikker på, at de store kunder, der kommer absolut, elsker at de faktisk kan få en god cykel. - Ja, vi prøver at have en række produkter til alle.

Vi tror på mangfoldighed, og som et resultat, hvis du ser bag dig, kan vi rumme nogen, der måske er seks meter høje (utydeligt) - ja, Magnum Pathfinder lige der - og helt ned til en, der er 1, 80 m høj, kan vi justere det meget bekvemt og alt imellem. Og det handler ikke om, hvad jeg kan lide, men om hvad forbrugeren har brug for. Og vi er retfærdige, vi kan godt lide at arbejde med alle, men vi er stolte af at samle hver kunde, inden de forlader på cyklerne.

Samlingen er en del af vores leveringsproces, og ja, vi har ekstra store og dobbelt ekstra store cykler netop af denne grund - det kan jeg virkelig godt lide. Han fortalte mig på forhånd, at selvom du har brug for en plads på 450 millimeter i stedet for 350, kan du blot bytte dem til dig, når du køber cyklen uden ekstra beregning. Super fantastisk, fordi dette er en af ​​de første opgraderinger, jeg laver på en cykel.

Jeg har rigtig lange ben, så jeg har brug for den ekstra længde der. Hvad ellers? Kan vi se tannus rustningen? Det er nogle seje ting igen. - Så lad mig få fat i en af ​​disse. - Okay - Så Tyson, vi begyndte at arbejde med Tannus engang sidste år, og vi elsker dette produkt.

I det væsentlige kan vi ikke holde dem på lager til dæk med flade dæk. Alle ved, hvor svært det er at komme på en flad dækcykel. Har et polymerskum inde i dit dæk sammen med dit eget rør med passende størrelse.

Så dette er mellem en tredjedel af en tomme og en halv tomme tyk. Dens form er meget lys. - Det er, jeg blev chokeret.

Jeg mener, at dette ikke kan være mere end et par ounce topsand, og det er super tykt. Sammenlignet med mange dæk, du får, er det måske tre millimeter punkteringsbeskyttelse. Det er meget. - Som enhver, der har boet i det vestlige USA ved, er gedehoveder ikke sjove, så dette vil beskytte dig mod gedhoveder og bedst af alt, selvom røret går fladt, hvis du har Tannus Armour, fungerer dit dæk som et løb flad- Dæk, han tager dig hjem og kontakter os derefter. - Det er så godt. - Vi gør dette for mange flade cykler, en ekstra bonus for plus dæk, det er en beskyttelse, som en forbruger kan få fra os.

Og vi afventer spændt 20-tommers med fire-tommer dækstørrelse Tannus Armor, som skal være her om et par uger. Og vi har allerede en venteliste til den ene af tingene, de er ikke et produktvalg, jeg leder efter cykler til alle. Og vi har mange mid-drive-kørere med os, der bruger BOSCH-drevet eller Yamaha mid-drives til jævn produktlevering, til højere drejningsmoment, hvad enten det er til mountainbikes, e-mountainbikes eller cruising, men vi har også en meget forskelligartet valg af navmotorer.

Navmotorer giver mulighed for et mere overkommeligt produkt, men de tilbyder også muligheden for at have en gashåndtag, som mange af os kan lide og lide. Som et resultat, når du går ind i butikken, er der mange produkter at vælge imellem. En af de ting, vi er stolte af, og vi får dette spørgsmål ret ofte, folk ringer og vil vide, om vi har en bestemt vare, og hvis de kan bestille den, når de kan have svaret, er hvis du elsker cyklen, du kan gå hjem med det i dag. - Okay, ja.

Det er så sjældent lige nu med pandemien og det hele. Varebeholdningerne er super lave, du kan muligvis teste en cykel i en butik, men når du faktisk vil have den med hjem. Åh, du ved, vi er tre måneder tilbage på ordrer, så du har lagerbeholdning, der går til Rolling er klar. - Ikke kun i butikken har vi også et lager som en anden placering.

Vi åbnede lageret for en måned siden. Der er i øjeblikket to tjenester baseret på alle vores forsendelses- og modtagelsestjenester der. Og vi har en stor lagerbeholdning på lageret.

På denne måde kan vi meget let imødekomme en anmodning. Lageret er også godkendt. Vi bringer dem til lageret for enhver type servicecykel, der ankommer, der kræver garantiarbejde, eller som vi skal bestille dele.

Enkel justering, flade dæk, som vi fremstiller i butikken, og det giver os mulighed for at imødekomme flere menneskers servicebehov. Det var en udfordring i år. Vi måtte afvise folk.

Vi kunne bare ikke støtte alle. Så der er masser af mærker her. Jeg mener, at vi ikke engang talte om dem alle, der er en hel del Aventons derude, Level er en af ​​mine yndlingscykler, jeg dækkede sidste år, og der er flere mærker undervejs, jeg ved ikke, at jeg ikke ' Jeg ved ikke, hvordan du skal lægge det her, men fortæl mig om Diamondback, det er spændende.

Vi ser ikke mange Diamondback e-cykler, men de blev lidt omdøbt. - Vi er også meget begejstrede. Vi vil være en af ​​de første forhandlere i landet, der modtager Diamondback E-Bikes i de næste to eller tre uger, når de bliver tilgængelige. Diamondback omdøbes, og de udvider sig til e-cykler for at være en af ​​deres partnere.

Personligt kan jeg ikke vente, jeg mener --- det bliver godt. - Mit team og jeg, vi kører på hver cykel, der kommer gennem butikken, og vi nyder e-cykler, vi tror på e-cykler, vi er kun en forretning for e-cykler, så Diamondback kommer ind. Jeg har lige underskrevet papirerne hos ECHO.

Vi har ECHO brand e-cykler i sommer. Vi har i øjeblikket H aibike, Iza, Raleigh, Super73, Aventon, Sondors, Magnum, BagiBikes, Addmotor og et par andre mærker, der bare kommer ind i mit sind, og det er grunden til, at vi konstant omlægger butikken for at give plads til - - Åh, jeg vil vædde på, at du snart har brug for en større butik her. - Vi prøver at imødekomme så mange anmodninger, så mange mennesker som muligt.

Det er sjovt sådan. - Ja, nej, jeg elsker det. En anden cykel, de snart har her, er Sondors Rockstar, det er deres mid-drive mountainbike, som de annoncerede engang sidste år, men det er alt sammen udsolgt i forudbestillinger i flere måneder.

Så tillykke med, at du faktisk har fået nogle af disse praktiske, dette bliver godt. Jeg er her igen for at tjekke dette og de andre Sondors mid-drive cykler samt mange flere kontrollere de cykler, du ser her. Super73, denne anmeldelse vises snart her.

Jeg tror, ​​vi stort set dækkede alt. Hvad gik vi glip af? Er der noget andet, du vil sige? - Nå, med hensyn til Rockstar, har vi allerede Cruiser-modellen i de næste par uger, vi har Alex-modellerne i denne uge, Cruiser kommer, så Rockstar, og vi har også MadMods, hvilke scrambler-stil sondorer, de kommer snart. Så du og jeg skal snart prøve nogle drev. - Det er så godt.

Jeg kommer meget hurtigt tilbage til LX her. Vi kiggede på dette tidligere, da vi talte, og du ved, jeg tjekkede det online, mange af jer har det, men bare for at se dem personligt, rammerne er så elegante, jeg elsker designet, tjek det ud, de har lysene bag på kæden. Stå bagpå, og de fyres her, de er som bremseaktiverede lys, også meget lyse.

Det ligner hvad, syv, otte lysdioder derinde? - Det tror jeg. - Bare strålende. Det er den pulserende ultra midt - fortsæt her, du har udstansede fælge for at gøre det lettere.

Dejlige cykler. En af de ting, som jeg er meget begejstret for, er at denne cykel ikke kun kommer med en stor ultramotor, de første Sondors med en momentføler. Så dette har en meget blid kraftudvikling.

Det er meget kraftfuldt, men det leveres også med et 48 volt 21 amp batteri. - Åh wow, det er en stor kapacitet. - Jeg skal snart foretage en test af batteriområdet.

Jeg gætter på, at jeg skulle være i stand til at få 50 til 70 miles ud af dette batteri. Det er en fantastisk pakke til (utydelig). - Det er det.

Og det gælder også de nyere skærme, det ser godt ud. Jeg kan virkelig godt lide de ting, de gør. Så hey guys igen, dette er Bedste eBikes USA.

Vi er i Cherry Creek-området i Denver. Hvad er adressen igen? Jeg kan ikke huske det. - Det er 201 University of Boulevard, det er meget let at finde for folk, der er i Denver University, og for det tredje kan de finde os på ebikesusa.com.

Lav en aftale, vi tager COVID og vores medarbejderes og kunders sundhed meget alvorligt, lav en aftale og kom og besøg os. Vi vil meget gerne arbejde sammen med dig, så du kan se flere af disse cykler og mere fra butikken i de kommende artikler. Kør sikkert derude, og vi ses næste gang.

Hvor meget koster luftløse cykeldæk?

Tannus America1942 N Main St Spanish Fork, UT Cykler Dele og forsyninger Engros - MapQuest.

I denne artikel skal vi gennemgå processen med at konvertere et hjul til et slangeløst dæksystem. Hej, Calvin Jones her hos Park Tool Company. Hvis du er ny på slangeløse systemer, opfordrer vi dig kraftigt til at læse denne artikel om reparationshjælp til slangeløse standarder og komponentkompatibilitet.

Det er muligt at konvertere fra et slangesystem til et slangefrit system, men der er begrænsninger. Ideelt set skal dækket og fælgen mærkes som 'Tubeless Ready' eller 'Tubeless Conversion System' for en acceptabel perletætning på fælgen. Denne betegnelse kan vises på selve produktet.

Dette kan også vises i producentens oplysninger. Der er dog ingen reelle industristandard 'tubeless ready' standarder, og resultaterne kan variere i konsistens. Du skal bruge en saks, en forseglingshakke eller en lille stjerneskruetrækker, rørløse ventiler, slangeløs kantbånd og rengøringsklude.

Der kræves ekstra tilbehør til montering af dæk. Disse er dækket af den dedikerede artikel Forbered fælgen ved at fjerne eventuelle fælgstrimler i rørstil og rengør fælgkanalens inderside med et opløsningsmiddel, der ikke efterlader en olieagtig film, f.eks. B.

Alkohol eller acetone. Vælg et forseglingstape fra den passende bredde til fælgen. Hvis båndet er for smalt, er forseglingen ikke lufttæt.

Hvis båndet er for bredt, kan det forstyrre perlens pasform. Start med at klikke båndet på plads mindst et egerhul væk fra ventilen. Træk i båndet, mens du trykker hårdt mod kantoverfladen.

Sørg for at placere båndet jævnt. Hvis båndet er dårligt placeret, som i dette eksempel, opnås ikke en god tætning. Kør ventilhullet igen over ventilen, hvor båndet overlapper hinanden, og skær tapen af.

Find ventilhullet. Brug en tætningsdorn eller en lille stjerneskruetrækker til at slå et rundt hul gennem båndet. I dette eksempel blev en kniv brugt til at skære hullet.

Har problemer med at dække dette snit. Dette kan føre til en kompromitteret forsegling. Der findes forskellige typer rør Der er ventiler, der adskiller sig i længde og design.

Før ventilen gennem båndet og gennem ventilhullet. Sørg for, at beslaget er korrekt justeret i kanten. Installer o-ringen, hvis den er til stede, og monter ventilmøtrikken Sørg for, at møtrikken er fastgjort.

Når fælgen er forseglet med tape og ventilen installeret, er installationsprocessen den samme som ethvert standard rørløst system. Der er dog nogle tip til fejlfinding, der er specifikke for konverterede rørløse systemer. At få et godt segl En rørløs konvertering kan tage tid, så forvent ikke at køre med det samme.

Kontroller dækket om et par timer, og se om det er forseglet korrekt. Hvis det lækker, skal du tilføje mere luft og fortsætte med at dreje det for at flytte væsken rundt om dækkets indre. Det kan tage lidt tid, endda dage, for dækket er helt fast.

Dæksidevæggene kan i deres evne til at lufte ud. I dette eksempel blev et ikke-rørløst dæk brugt til en konvertering; luft siver gennem sidevæggene. Forseglingsmidlet indeni kan hjælpe med at stoppe denne lækage over tid. For processen, se denne artikel for at få flere oplysninger om slangeløs dækinstallation.

For mere information om standarder, kompatibilitet og valg af komponenter, se denne artikel om reparationshjælp på parktool.com. Tak fordi du ser og abonnerer på Park Tools nyeste artikler.

Hvor længe holder Tannus-dæk?

Når det er korrekt installeret og plejet, et sæt afTannus dæk ergaranteret atsidsti 5000 miles. Deermeget holdbardækmed enlangliv.

Hvor længe holder slangeløse dæk?

STAN'S: To til syv måneder afhængigt af varme og fugtighed. Jo varmere og tørre forhold, desto hurtigere fordamper det. ORANGE SEAL: Afhængigt af temperatur og fugtighed, køretid og geografi, digskulle gernefå en til tre måneder tilrørløsopsætninger og op til seks måneder i et rør.

Er solide dæk bedre?

Når det kommer til den daglige kørekvalitet, luftfyldtdækhelt sikkert slå deressolidmodparter. Ride kvalitet kan omfatte et par faktorer, men disse koger ned til din samlede køreoplevelse, herunder elementer som dæmpning og overholdelse, tillid og greb.05/18/2020

Hvad er meningen med slangeløse dæk?

Fordislangeløse dækhold luft, skal fælgsengen forsegles helt.Slangeløse dæktilbyder også muligheden for at køre lavere lufttryk for et bedre greb og mere behagelig kørsel, er meget mere modstandsdygtige over for lejligheder ogdæker mindre tilbøjelige til at adskille sig fra kanten, hvis du gør det fladt.14. 2020.

Hvad er solide dæk?

Solide dæker ikke-pneumatiske, hvilket betyder at de ikke er fyldt med luft. Disse typer afdækbruges primært til industrielle eller lette kommercielle applikationer. De er enten lavet afsolidgummi eller støbt af plastforbindelser. Tørstofdæker i stand til at modstå punkteringsskader.

Gør de solide gummicykeldæk?

TANNUSFaste dæk

Letvægtspatenteret flercelleskumdæk erhelt 100% punkteringssikker.

Er der nogen cykler, der bruger Tannus-dæk?

I Japan har pendler- / shoppermærket Chacle solgt over 160.000 cykler udstyret med Tannus-dæk, mens Sydkoreas næststørste cykelmærke, Alton Sports, monterer Tannus-dæk på en række af sine modeller, hvor ca. 10.000 cykler med solide dæk forventes at sælge i 2017. Og det amerikanske børnemærke Ezra Bikes bruger dækkene på sine maskiner.

Hvor meget vejer et luftfri dæk fra Tannus?

Fra kun 370 g vejer Tannus-dæk det samme som de fleste dæk + rør + fælgbåndskombinationer. Garanteret til at vare 5.000 miles med kun 1,5 mm slid.

Hvor meget koster et Tannus panserdæk?

Tannus Armour er den ultimative inden for dækbeskyttelse og ydeevne til alle niveauer og stilarter på kørsel. Vores dæk påvirkes ikke af torner, søm, glas eller endda knivflader. Brug aldrig en pumpe igen med Tannus-dæk. Er du ikke sikker på, hvilket produkt der passer til dig? Vi hjælper dig med at vælge. Komplette hjulsæt med forudinstallerede dæk Fra $ 269,99.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Hvordan ser kløe ud - finde løsninger

Hvilket ukrudt får dig til at klø? Poison Ivy, Poison Oak og 7 andre planter, der kan give dig et udslæt Poison Ivy: Den bedst kendte kløende plante. Poison Oak: Ikke relateret til egetræer. Poison Sumac: Samme kløe som Poison Ivy og Oak. Brændenælde: Pas på de brændende hår. Brændenælde: Tæt pårørende til brændenælde. Babyens ånde: Irriterende når det er tørret.

Neben - typiske svar og spørgsmål

Er ved siden af ​​et adjektiv eller et verbum? Konverteringer: rysten, rysten. Substantiver: rysten, efterskælv. Verb: jordskælv, jordskælv, jordskælv, jordskælv.

5k på 20 minutter - mulige løsninger

Er 5k på 20 minutter godt? Men for dem, der søger at udfordre sig selv og nå deres fulde løbepotentiale, er det en sand bedrift at deltage i solen 20 minutter 5K klubben. Færre løbere vil nogensinde kunne køre en 5K under 20 minutter uden nogen seriøs træning og selvfølgelig gode gener. Dette gælder især for rekreative løbere.

Første cykeltur - omfattende reference

Hvordan forbereder jeg mig på min første cykeltur? Sådan forbereder du dig på din første cykeltur RELATERET: Hvordan (ikke) at få nogen til at køre. Find en cykel, der passer til dig. Forbered din cykel. Sørg for, at din hjelm er korrekt justeret. Gennemgå vejens regler. RELATERET: 6 ting, du skal gøre inden hver tur. Planlæg din rute, og hold et kort praktisk. Pak et par værktøjer.

Amazon cykelcomputer - typiske svar og spørgsmål

Hvad koster en cykelcomputer? Du kan få veludstyrede cykelcomputere fra denne producent fra 70 euro. En Garmin Edge koster for eksempel 190 euro.

Giro d'italia-status - løsninger på problemerne

Hvem fører Giro d'Italia 2020? Tao Geoghegan Hart (Ineos Grenadiers) vandt 2020 Giro d'Italia efter en spændende fase 21-finale, der så en kamp om den samlede klassifikation mod leder natten over Jai Hindley (Team Sunweb) .25 2021.