Vigtigste > Hjul > Hvor fremstilles zipp-hjul - hvordan løser du det?

Hvor fremstilles zipp-hjul - hvordan løser du det?

Er Zipp-hjul de bedste?

DetZipp 404er utvivlsomt brandets hjulsætstjerne og meget værdsat allround. Det repræsenterer en god balance mellem aerodynamik, samlet lav vægt og fremragende kørekvalitet. Når det kommer til triatletter og seriøse cyklister, erZipp 404er uden tvivl en guldstandard.02/19/2020





Fortæller: Dette er de helt nye Zipp 303S-hjul, der er mere overkommelige, lettere og tilsyneladende hurtigere end de 302 hjul, de erstatter. Det ser ikke ud til at gøre dem retfærdige, da Zipp siger, at de har forbedret den samlede effektivitet af dette hjulsæt til det punkt, hvor ydelsen overgår den klassiske 303Firecrest, der ramte markedet tilbage i 2016 og koster dobbelt så meget. Helt ærligt vil jeg have dig til at vide, hvordan Zipp gjorde det, så lad mig udfylde dig.

For det første, ja, jeg er stadig stort set begrænset til mit hus, men forbløffende har jeg fået fat i noget varm ny teknologi. Mange tak til Zipp for at have sendt mig og også for tålmodigt at besvare alle mine spørgsmål, så jeg kan give dig de saftige detaljer. Påmindelse om Zipps balance-cykelsortiment, der dækker hele dybdespektret fra den flade 202-serie til allround-303-serien, 404 til 808 og skivehjulene.

De fleste dybder har forskellige modeller og priser. Jeg har Firecres t, den klassiske lynlås med dens karakteristiske fordybninger, der bruges og misbruges både på og uden for vejen. NSW, der øger ydeevnen endnu mere, og så havde du 302, som forenklede al kulstof- og aero-viden og destillerede den til et mere overkommeligt hjulsæt.



Nu har vi den endnu billigere, lettere og hurtigere 303 S. Diskspecifik, glad off-road såvel som på og slangeløs klar. Så hvad sker der? For det meste fik de et nyt logo til at begynde med.

Lad os tale om disse ydelsesrettigheder først, skal vi? Zipp siger, at denne 303 S er 10 watt mere effektiv end hvad deres 2016 303 Firecrest er ved 40 km / t. Hvis jeg forlader et øjeblik, at disse er hurtigere end deres dyrere brødre, synes jeg det er også meget vigtigt og interessant at bemærke, at Zipp hurtigt ændrer den måde, det kvantificeres på, og det er fordi Zipp siger, at de er fra bare vindtunneler til holistisk virkelighed test, der ikke kun inkluderer aerodynamik, men også dæk, dynamik også. Dens dataindsamlingsteknikker er så avancerede, at du nu kan få nøjagtige og gentagelige resultater udendørs med en aero-stick, der måler vind- og atmosfæriske data i realtid.

Zipp-ingeniørerne måtte stort set bruge utallige timer på at køre op og ned ad vejstrækninger i 40 km / t. Hvordan stabler disse i vindtunnelen? Jeg ved ikke. Zipp siger, at de heller ikke er så hurtige, og påpeger i stedet, at det er dine virkelige data, der viser, at du er 10 watt mere effektiv ved 40 km / t på glatte veje, fordi forskellen ser ud til at stige yderligere på ru overflader .



Hvordan? Zipp har designet disse, så de er aerodynamisk optimale til 28 millimeter brede dæk. Det er en virkelig stor del af denne samlede stigning i effektivitet, fordi bredere dæk ruller med lidt modstand og kan også køres ved lavere tryk, hvilket også øger rullende effektivitet. Seerne vil finde ud af, at der er mindre forskel, end der er mellem ydersiden og indersiden, og ja du har ret, fordi disse er krogløse.

En traditionel fælg har en lille krog øverst på indersiden af ​​fælgets sidevæg, men med den nyeste udvikling inden for dækteknologi har du ikke længere brug for det. Du kan slippe af med det og få en lang række fordele ved det. En af dem er aerodynamik.

Hookless betyder en meget glattere overgang fra dæk til fælg, der skaber mindre turbulens, end du skærer gennem luften. Da den indvendige fælgbredde kan være bredere, blæser dækket mindre over fælgen, hvilket også skaber mindre turbulens. Resten af ​​fælgprofilen har også ændret sig i overensstemmelse hermed, gamle 302, 45 millimeter, men fælgen er meget mindre stump ved næsen end på Zipps forgængere.



Hvad med vægten? De er 165 gram lettere end 302 før dem, hvilket betyder, at de kun er 1.530 gram i alt til rygsækken. Det er 710 foran og 820 bagpå. Indrømmet, det er ikke et dumt, dumt lys, men for en cykel af denne dybde, styrke og pris vil jeg sige, at det går ret godt.

Hvordan har du det? Meget lettere da? Zipp siger, at fremme af byggeprocessen, formstøbning og kulstofoplægning har gjort det muligt for dem at være mere effektive med mindre materiale. Et af de store skridt fremad var overraskelse, overraskelse, gå uden kroge; du kan ændre den måde, de former fælgbunden på. Du skifter fra en blød dorn til en metalform, der muliggør en jævnere kompression.

Du kan stort set bruge mindre harpiks og mindre kulstof i denne del af fælgen. Hvis styrke er din bekymring, behøver du ikke være det. Jeg synes, det er rimeligt at sige, at Zipp altid har været risikovillig, når det kommer til konstruktion. I kollisionstesten er de lige så stærke som deres forgængere, men disse har endda livstidspåvirkning og skadespolitik, der dækker al skade under kørsel.

Hvordan har du det? Nå, dette er de første Zipp kulhjul, der produceres uden for U.S. SRAM, Zipps moderselskab, har sit eget kulstofproduktionsanlæg i Taiwan og har fuldstændigt replikeret Zipp Indianapolis-produktionen.

Process derovre, men så siger Zipp også, at ved at foretage disse forbedringer i byggeprocessen, som f. Eks. Krogfri, var de i stand til at gøre det mere effektivt. De siger også, at fordi de er lettere, er der bare færre råmaterialer herinde. Du hører ikke ofte producenter sige, at noget er billigere, fordi det er lettere, men high-five rundt.

Det tager et stykke tid at komme tilbage til det, men det er som om der er sket mange seje ting, men en af ​​de mest åbenlyse forskelle fra de nye hjul er de nye klistermærker. Det klassiske Zipp-logo skifter fra dette til dette. Eagle-entusiaster vil selvfølgelig have bemærket dette ikke kun på mountainbikehjulene, der blev lanceret sidste år, men også på de hjul, som Movistar-teamet brugte tidligere på året.

To sidste punkter skal nævnes først navene siger, at de har samme lejeaksel og frihub som dem, der er brugt på Firecrest-hjulene i de senere år, men her er forskellen faktisk i egerne og den måde, de kommer ind i navet. Disse bruger J-bend eger, mens Firecrest bruger straight-pull eger. Endelig en meget vigtig note om de dæk, du bruger sammen med dem.

Det er vigtigt, at du bruger slangeløse dæk på disse fælge, da de højere tolerancer og stivere perler på slangeløse dæk betyder, at de ikke har brug for det traditionelle krogdesign for at fungere. Du kan selvfølgelig bruge et indre rør her, men du har brug for disse knoldklare dæk. Vi har snart en anden artikel, som du kan dykke ned i Zipps nye testprotokoller. fordi det er en stor pause for mærket, og under alle omstændigheder har de fundet nogle super interessante og også super nyttige indsigter, hvoraf nogle faktisk allerede findes på deres nye dæktrykberegner, som har en algoritme bygget på alle deres mest nyere Forskning.

Jeg havde lidt leg. Jeg synes det er super sejt. Vi inkluderer et link til det i beskrivelsen nedenfor denne artikel.

Det er en meget kort oversigt over den nye 303 S. De fås i butikkerne for lige under $ 1.300 eller mere lige under £ 1.000 for parret, som, som jeg sagde i begyndelsen, gør dem til nogle af de billigste carbon lynlåse endnu. Sørg for at fortælle os, hvad du synes i kommentarfeltet nedenfor, og giv denne artikel store tommelfingre.

Hvor fremstilles Zipp-dæk?

Zippfremstiller hurtigt kulstof af høj kvalitethjuli USA, og i sidste uge fik vi en tur gennem virksomhedens 80.000 kvadratmeter store anlæg i Indianapolis.03.11.2015

Identifikation af forfalskede produkter Hej alle sammen. Jeg er Tim fra SRAM, og jeg er i vores testlaboratorium i Colorado Springs i dag for at tale med dig om forfalskede produkter. Forfalskede varer er varer, der fremstilles ved hjælp af en andens mærke uden deres tilladelse.

De er normalt lavet af substandard-komponenter for at sælge dem en billig efterligning af lignende varer fra mærker, du kender og stoler på. Det er ingen hemmelighed, at forfalskede cykelprodukter kan findes overalt. De er nemme at finde online, lette at finde brugt og potentielt farlige for dig, chaufføren.

cykler med store dæk

Hos SRAM tager vi kvaliteten af ​​vores komponenter alvorligt, og vi vil have dig til at have et stærkt, gennemprøvet og pålideligt produkt. Formålet med denne artikel er at hjælpe dig med at identificere forfalskede produkter på markedet og at fortælle dig, hvad du skal gøre, når du finder det har et par ting at vise. Lad os se.

ZIPP-hjul I denne familie af SRAM-mærker fremstiller ZIPP højtydende hjul, styr, stilke, sadelpind og tilbehør til cyklister. Dette er højtydende produkter til hverdag, træning og konkurrence. Her er nogle vigtige identifikatorer, der hjælper dig med at identificere forfalskning af originalen.

Du kan også se visuelle signaler på billederne på ZIPP officielle hjemmeside. Navne Først navene. Bortset fra nogle få udvalgte autoriserede forhandlere, der bygger hjul med ZIPP-fælge, sælges ORIGINAL: Originale ZIPP-hjul kun med ZIPP-nav.

Originale komplette hjul fra ZIPP-fabrikken har intet andet navmærke. FAKE: Det er vigtigt, at falske hjul generelt er bygget med et ikke-ZIPP-mærket nav som Novatech. På den rigtige ZIPP-hub skal du bemærke den blanke finish, den unikke form af hub-shell og ZIPP-grafikken.

Forfalskere markerer ofte et generisk knudepunkt med et ZIPP- eller 'Z' -logo af dårlig kvalitet, FAKE: med en form, som en lynlåshub ikke ligner en original. Hvis dette er uklart, skal du kigge på produktbillederne på ZIPP.com.

Mærkater Nu taler vi om mærkater. For falske cykler skal du kigge efter specifikke former og afrundede kanter på mærkaterne. Forfalskning: En forfalskning bruger ofte forældede klistermærker, dem med 'Speed ​​Weaponry' banneret i bunden af ​​klistermærket, som du kan se her. Dette mærkat bruges ikke længere på nuværende ZIPP-mærketsæt.

ORIGINAL: Originale ZIPP-hjul bruger kun ZIPP-logoet til mærkater. Alle NSW-hjulsæt tilbyder vores Impress-grafik, som ikke er klistermærker, men er trykt direkte på fælgoverfladen under produktionsprocessen. Nogle gange er der overhovedet ingen mærkater, bare replikformen af ​​vores Firecrest- og NSW-hjul. Et klistermærke er let at skrælle af en kant, men hvis der ikke er noget klistermærke, stol på din kilde.

Fælgform og udseende For det tredje fælgform og udseende. Originale ZIPP-fælge og komplette hjul har et identificerbart udseende og form. ORIGINAL: Med undtagelse af 30 2-hjulet er der et specifikt mønster af fordybninger på NSW og Fire Crest fælge.

Ligeledes er fælgformene specifikke for ZIPPs produktions- og tekniske indsats. FORfalskning: Forfalskede hjul er normalt smallere ved den indvendige diameter af fælgen og ofte ikke brede nok ved den udvendige diameter af fælgen til fuldt ud at understøtte de bredere dæk, som mange ryttere foretrækker i dag. Husk, at falske hjul kan variere i fælgfarve, udseende, bredde og klistermærkeform.

Dem, du støder på, kan være forskellige fra det eksempel, jeg viser dig her. ORIGINAL: Leder du endelig efter et serienummer. Alle autentiske ZIPP-fælge fra 2013 og nyere har et serienummer laseret på den indvendige diameter af fælgen nær ventilspindlen.

Hvis du på noget tidspunkt er bekymret for ægtheden af ​​ZIPP-hjul, skal du bruge ZIPP-webstedet til at sammenligne billeder af nav, fælge, klistermærker og tekniske specifikationer. Jo mere du kender produktet, jo mere sikkert kan du skelne mellem ægthed og falsk. Hvis du er bekymret for det rigtige køb, så lad mig det vide - hold dig til de kendte Dealers Trust.

Produkter købt hos disse autoriserede forhandlere har fuld garanti og produktsupport fra SRAM. Hold øje med lave priser, der synes for gode til at være sande, især når du køber online. Selvom produktbillederne ser rigtige ud.

Som de altid siger, hvis en aftale synes for god til at være sand, er det sandsynligvis. Lav altid dine lektier. Husk, SRAM har investeret meget i forskning, udvikling og kvalitet.

Førersikkerhed er af største betydning for alle her. Forfalskere har ingen sikkerhedsproblemer. De tester ikke produktets kvalitet og tilbyder ikke support efter salg.

SRAM og din lokale cykelbutik tager sig af dette, og vi ønsker, at du får en sjov og sikker oplevelse. Hvis du ønsker mere information, har yderligere spørgsmål eller ser et forfalsket produkt i nærheden, bedes du kontakte os. Brug e-mailen på din skærm nedenfor eller besøg vores hjemmesider for mere information, vi glæder os til at se dig på cyklen.

Nyd turen. Tak for din støtte og tak for at du valgte SRAM.

Ejes Zipp af SRAM?

I 2007SKAMkøbte cykelkomponentfirmaetZipp. I 2008SKAMintroducerede et nyt premium vejgruppesæt,SKAMNET.

Hvor fremstilles ENVE-hjul?

Ogden, Utah

Hvis du var bekymret for, at det kunne være svært at holde bolden i gang med den utrolighed, der stadig dukker op her på GCN Unboxing, så frygt ikke, for i denne uge er de gode mennesker i Enve kommet i forgrunden, og de ved, at de ikke vil skuffe. Åh nej (banke). Her er de helt nye SES 3.4-hjul, der er klar til at blive taget i slutningen af ​​denne artikel. (Skål) Nå, inden vi faktisk pakker ud, finder du ud af, at selve kassen muligvis ikke er så uberørt, som den måske har været, og i stedet for at undskylde for den, vil jeg bare påpege, at dette faktisk er hele vejen fra Enves Hovedkvarter i Ogden, Utah, hvor cyklerne er selvbyggede, og jeg mener ikke bare snørede, jeg mener bogstaveligt talt alt kulstof på disse hjul er designet og fremstillet internt.

Så ked af kassen, lad os åbne den. (fræk musik) Mere om det senere. Se på det.

Dette er et meget specielt hjul, så vi er her? 3.4 er i øjeblikket Ally Enves bedst sælgende hjulsæt, og det er ikke rigtig en overraskelse. De er et let sæt klatringcykler, men de er også optimeret til at have seriøs aerodynamisk ydeevne.

Men som jeg nævnte, er disse helt nye de bedste af 3.4 og derefter opdateret, så disse er nu optimeret til bredere dæk fra 23c til 25c og er nu også slangeløse kompatible. Og så har disse fælgbremseversioner også det nye støbte bremsespor.

Okay, lad os gå tilbage Et trin, så skal vi? Hvordan optimerer du et hjul til bredere dæk? Nå, i dette tilfælde er fælgprofilerne blevet ændret, og ja, jeg mener profiler, det skyldes, at deres chef aerodynamikguru Simon designet smarte hjul, der er skræddersyet til de specifikke egenskaber ved forhjulene og baghjulene. For eksempel bliver forhjulet mere modtageligt for sidekræfter, så stabilitet er nøglen, mens baghjulet kan skræddersys meget mere for ren aerodynamisk ydeevne. Den mest åbenlyse forskel er i dybden.

Så forhjulet er faktisk 38 mm dybt, mens baghjulet er dybere, det er 42 mm. Dette påvirker dog ikke specifikt understøttelsen af ​​bredere dæk, så hvad Envehave gjorde der hovedsageligt var at forstærke bredden, så de nu er 21 mm brede indeni og 27,5 mm brede udenfor, og hvad der gør overgangen fra Dæk bliver glattere mod fælgen , så der er mindre krumning, så luftstrømmen forbliver fast, og luftmodstanden reduceres.

Et bredere dæk i sig selv skaber faktisk lidt mere træk end et tyndere dæk, så tilsyneladende en watt forskel for de 2 mm mere, men forskning har vist, at bredere dæk ruller mere effektivt, så de mere end opvejer den ene watt træk, så lad os tale om tubeless også tale. Hvis du ikke allerede har fået det særlige træk, eliminerer tubeless løb stort set risikoen for blå mærker, så du kan køre meget lavere tryk, og så skal du virkelig få færre punkteringer fra skarpe genstande, fordi du har en lille smule flydende latexstænk i dækket, og det forsegler faktisk alle hullerne, men du har også brug for slangeløse specifikke hjul og dæk. Så i dette tilfælde har du et meget kraftfuldt sæt af førstnævnte.

For at gøre dem slangeløse er vi dog nødt til at dykke ned i denne lille taske, som faktisk ikke er et tungt penalhus, som jeg først troede. Det er en taske fuld af godbidder. Så her har vi nogle titaniumspyd, ventiludvidelser, standard fælgbånd, det rørløse sæt.

Så her har du rørløs-specifik fælgbånd og rørløse ventiler og gør fælgen effektivt helt lufttæt. Så alt hvad du skal gøre er at tilføje et slangeløst specifikt dæk, lidt tætningsmiddel, og du er klar til at gå. Det er ikke alt i vores frække lille Enve-taske her.

Vi har også bremseklodser, nu med kulhjul er det altid meget vigtigt at bruge de rigtige bremseklodser til din specifikke fælg, og i dette tilfælde er disse Enve-klodser faktisk forskellige fra de tidligere, og det er på grund af det. Den strukturerede, støbte bremseskinne. Enve siger, at dette faktisk betyder, at du kan lægge 30% mindre kraft på din bremsearm til den samme bremseevne som før, og ydelsen er stort set den samme under tørre forhold, som den er i vådt, hvilket er ret sindssygt.

Og det er ikke alt, de ændrede også harpiksen, der klæber alt sammen, så det nu tilsyneladende er endnu mere varmebestandigt og for yderligere at hjælpe med dette aspekt. Jeg tilføjede også endnu et laminat. Så dybest set testprotokollerne, som Enve måtte komme med for at sætte disse cykler igennem deres skridt, lyder nu ærligt sindssyge.

Der tales meget om fælge, som fælge, men de af jer ivrige vil have bemærket, at dette ikke kun er en fælge, men et komplet hjul. 20 eger her blonder forhjulet, og derefter har baghjulet 24. (hvirvlende) Det er lyden af ​​DT Swiss i Schön, som en urmager.

Hvor meget tid kan vi bruge på det? Endnu længere? Nej okay Okay nu samt DT schweiziske indre og keramiske hastighedslejer, som, hvis du ikke vidste, at du havde dem derinde, ville, når du åbnede din Enve-kasse, og du ser, at de gav dig en speciel keramik derinde Har givet hastighedsfedt . Men begge ting er faktisk anbragt i Enves egne kulstofnave, så de siger, at kulstofskallen giver dem et temmelig skørt stivhed til vægtforhold, og så er egerhullerne faktisk ikke der, en ærligt vanskelig proces forbliver intakt. Disse nav gør også disse specifikke hjul til de letteste muligheder, du kan købe på Enve-webstederne, så selve navet vejer tilsyneladende 158 g for baghjulet og kun 74 g for det forreste nav, hvilket betyder, at det er 740 g for Vej baghjulet og 630 g til forhjulet.

Alt i alt betyder det, at de vejer 1.368 g. Kan vi få en check? n det? 1.368g, er det rigtigt? (dinging) Selvfølgelig er vægten uden fælgstrimler, men det er stadig ret klart, at Envehave har opnået deres mål om at skabe et let sæt klatringcykler, og når du tilføjer alle de andre ekstramateriale som aerodynamik Tilføj dertil den rørløse kompatibilitet og det faktum, at det er støbt i bremseskinnen, ærligt, de ser ud til at være rigtig gode. Ret, sørg for at abonnere på GCN.

Vent et øjeblik, jeg har glemt konkurrencedelen af ​​det, okay, giv det væk. Som altid for GCN Unboxing giver vi disse cykler væk til en heldig vinder. Og hvis du vil deltage i denne konkurrence for at have en chance, skal du klikke på linket i beskrivelsen, klik under denne artikel.

Kryds fingrene. Vi vil annoncere vinderen i et af de næste GCN shows. Abonner Seriøst GCN nu, inden du går derhen, er det meget let.

Klik bare på kloden, og hvis du vil have mere indhold, hvorfor klikker du ikke bare deroppe? Det er en meget interessant funktion om bredere dæk, der blev nævnt i denne artikel. Det er et nærmere kig deroppe eller en fræk genvej for at komme til denne konkurrence.

Hvad gør ENVE-hjulene så gode?

Envebruger eger, hvor brystvorten er inde ikantog argumenterer for, at de kan bygge stærkere egerhuller på denne måde og forbedre aerodynamikken. Mekanisk set er vi fans af eksterne egernipler.

Er ENVE-hjul det værd?

Du får bedre ydeevne ud afEnve fælgeend de fleste andrefælgepå markedet (jeg synes personligt Derby'sfælgeudføre bedre). Men du får ikke en dollar for dollarforbedring i forhold til andrekant. Men det gælder for ALLE high end-produkter.29.10.2014

Hvilket mærke af dæk skal jeg holde mig væk fra?

Mærker af dæktilUndgå klAlle omkostninger

WestlakeDæk. AKSDæk. Telluridedæk. KompasDæk.

Er Cooper dæk fremstillet i Kina?

AlleCooperlastbildæker nulavetaf Hangzhou (Kina) Rubber Co. Ltd.Cooperer på vej til at finde 250.000 til 300.000 lastbildækfra Hangzhou i år. 'Lastbildækproduceres oftere i lande med lavere omkostninger.1. 2006.

Er SRAM et tysk firma?

I 1997,SKAMkøbte Sachs, en legendarisktyskproducent med ekspertise inden for kæder og gearing. Sachs forudsatSKAMmed en gruppe erfarne metallurger og ingeniører samt en vellykket kæde og internt gearet produktionslinje.SRAM'erfrigav sin første XO bagskifter i 2001.

Gør Zipp-hjul en forskel?

I denne video ser du en cyklist, der tester ny aerodynamikhjulfraZipp. Bytte dinhjulkan virke som en lille ændring, men kanlaveen storforskel. Fra sine prøver opdager rytteren: MedZipp808 NSW aerohjulhan kører 51 minutter med en gennemsnitlig hastighed på 41,13 km / t og en gennemsnitlig effekt på 344 watt.6. 2016.

Hvor fremstiller Zipp de billigste kulhjul?

Ud over at være det billigste carbon-hjulsæt, som Zipp har produceret, er 303S-fælgen også den første af dens carbonfælge, der produceres uden for USA og fremstilles på produktionsstedet SRAM Taiwan, hvor de også fremstiller mange andre kulstofkomponenter.

Hvornår kom det første Zipp-skivehjul ud?

I 1988 blev virksomheden grundlagt af motorsportsingeniør Leigh Sargent og frigav sit første kulfiberskivehjul. Zipp blev erhvervet af cykelkomponentproducenten SRAM i november 2007.

Hvor kommer navnet Zipp NSW-hjul fra?

Zipp NSW-hjul har virksomhedens mest avancerede teknologier og er en forkortelse for 'Nest Speed ​​Weaponry', en henvisning til virksomhedens avancerede F & U-kontor kendt som 'The Nest'.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Boxing Day handler USA - hvordan man håndterer

Er der Boxing Day salg i Amerika? Boxing Day-salg er ikke en fremtrædende tradition i USA, selvom mange detailhandlere ofte begynder at sælge efter jul den dag.

Bedste cykellamper - anførte spørgsmål og svar

Er LED-lys gode til cykler? At være genopladelig er fantastisk og alt, men det betyder, at når du først er på farten, kan du ikke bare smække et nyt par AA'er, hvis du løber tør for juice. De bedste cykellamper bruger dog lysdioder til at indikere, hvor meget batterilevetid du har tilbage, så der er virkelig ingen undskyldning.

Brudt rygsøjlegenopretningstid - mulige løsninger

Kan du gå med en brækket rygsøjle? Afhængigt af hvor alvorlig din skade er, kan du opleve smerter, gåbesvær eller være ude af stand til at bevæge dine arme eller ben (lammelse). Mange brud heler med konservativ behandling; dog alvorlige brud kan kræve operation for at justere knoglerne.

Driver på italiensk - hvordan man afregner

Hvad betyder Cuesta på italiensk? : en bakke eller højderyg med et stejlt ansigt på den ene side og en blid hældning på den anden.

Specialiseret sikringskomp. - praktisk løsning

Hvor meget koster en specialsikring Comp 29? Den svageste del er sandsynligvis niveaubremserne. De er selve basisspecifikationen, ikke engang niveau T. Ved 190 kg føler jeg bestemt, at jeg har brug for lidt mere stopkraft. Heldigvis kommer XL med 180 og 200 mm rotorer, hvilket er den frelsende nåde.

Ydeevne blodprøvning - hvordan man løser

Kan en blodprøve fortælle dig, hvor atletisk du er? Blodtrækninger og fysiologiske tests giver os ikke nok information til at fortælle, hvad der gør en atlet fantastisk, eller hvordan man gør en atlet bedre. Stadig, hvis en atlet er sund, spiser rigtigt og ikke overdriver deres træning, har de en bedre chance for at præstere bedre. 2018.