Vigtigste > Verdensmesterskaber > Runners World Foam Roller - hvordan løser du det?

Runners World Foam Roller - hvordan løser du det?

Er skumruller gode til løbere?

Skum rullendeer en fantastisk måde at strække dine trætte muskler ud efter et løb, samt hjælpe med at forhindrekørerskader. Forkør dinskumrullekan hjælpe dig med at varme op for at øge blodgennemstrømningen til de aktive muskler.

Lad os bringe skumrullen frem, hvad er denne del af sættet, og hvad er det til her som så mange spørgsmål, som jeg besvarer disse og leder dig gennem de væsentlige øvelser, du kan gøre med en skumrulle for at få mest muligt ud af dig? af dette temmelig vidunderlige træningshjælpemiddel, så hvad er det egentlig, det er et stykke rør med en slags skum rundt om ydersiden, men der er mange andre lignende enheder, som du kan bruge på samme måde som en skumrulle, som en massage hold dig inde i kagerulle-stil eller en tennis- eller endda alacrosse-bold, hvad er det til, og hvorfor bruger du en skumrulle? Dens virkninger diskuteres stadig, da der overraskende nok ikke er så meget forskning på det, men det fungerer i det væsentlige som en sportsmassage, selvom det selvfølgelig er selvstyrende ved at rulle din krop? Derudover kan der sættes pres på visse muskelgrupper og deres omgivende bindevæv for at øge blodgennemstrømningen. Dette område kan potentielt arbejde for at skabe vedhæftninger samt begrænse ømhed i musklerne og endda hjælpe med at frigøre nogle triggerpunkter. Så det er en form for myofascial frigivelse, der i det væsentlige løsner musklerne og deres omgivende fascia, som jeg nævnte tidligere, hvis du regelmæssigt bærer en skumrulle med dig, inden du bruger den før en træning eller som en del af dit opsving efter træning og fysioterapeuter og trænere ordinerer dem ofte, vil du se grupper af atleter, der udfører en skumrulle, så der skal være nogle fordele, selvom der ikke er hård videnskab, og der har været nogle mindre undersøgelser, der kunne vise, at det kan hjælpe dit bevægelsesområde og forbedre din fleksibilitet og reducerer muskelsårhed, hvilket igen hjælper med bedring, og alle disse hjælper naturligvis med at forbedre ydeevnen og kan endda mindske risikoen for skade, der tales om fordelene ved en skumrulle, men du skal også være opmærksom på de potentielle risici, de er lille, men hvis du bruger dem overdrevent Fordi dette kan føre til smerter eller ømme muskler og blå mærker meget følsomme, sig en hockeybold på en virkelig den muskel, der er tæt på brændingen ess, så kan det forårsage smerte, så sørg for at lytte til din krop, og at den ikke kører for hårdt, så hvordan skal du faktisk bruge en skumrulle, hvis du vil arbejde med den? i 10 til 20 minutter kan du enten bruge dette før en session som en del af din opvarmning eller bagefter til genopretning, og der er ingen grund til, at du faktisk ikke kan lave en stand-alone skumrulle session, men øvelse er yderligere bevis for, at støtten i din session hjælper lidt mere fordel, og så vil du lægge fast, men ikke for stærkt pres på hver muskelgruppe i 20 til 40 sekunder, eller hvis det er meget store muskler, skal du muligvis gøre det i sektioner, men det handler meget om at lytte til din krop og finde ud af, at nogle områder ikke føler fordelen, andre områder vil du føle, at det virkelig gør ondt at starte og eksperimentere med typen af ​​skumrulle og igen hvordan præcist? fast du ønsker, afhængigt af hvilken del af din krop dit skum ruller, er det tid til at se på øvelserne, og skumrullen er mere egnet til det større kød af din muskel, så i dag vil vi hovedsageligt fokusere på benene og hofteområdet lad os sidde Få Golet's Star med en stor muskel på dine glutes og brug tid på at arbejde på dette område.

Det er sandsynligvis mere effektivt end at forsøge at give slip på din ITB, som ofte føles anspændt, men det er musklerne, der løber på denne måde, som du kan have mere kontrol over, så der er tre lag af dine glutes, du virkelig har brug for for at være sikker på at du arbejder i hvert eneste område, så du bliver nødt til at dreje din krop på rullen, så du vil starte med i det væsentlige at sidde n på skumrullen med en af ​​dine bagdele og derfra rulle du over det område og tilbage igen og derefter du vender dig, så du også er på siden, fordi din bagdel dækker hele bagdelen, og hvis du vil forstærke det, kan du strække gluteusmusklen lidt længere, så du kan gøre det andet Du kan lægge dine ankler over knæet, så at du danner en trekant med det knæ, og så kan du mærke en strækning i skinkerne, og du kan komme endnu dybere ind, hvis du kan rulle, og når du har rullet skinkerne fuldt ud, hvis du vil rulle lidt i din ITB, jeg er personligt en stor fan, fordi jeg ikke gør det ved ikke, om det vil bringe mig noget hurtigere, det føles bare så dejligt, at du nu giver slip på din hamstring, så denne muskelgruppe spænder over hele bagsiden af ​​dit ben, så det går helt til dit knæ og hele vej til toppen af ​​dit ben og hofte, de hænger under dine glutes, så det er en temmelig lang muskel, men du vil f ocus på de midterste to tredjedele, så muskelmaven er det sæt tænder, der er virkelig kødfulde, og du skal være omhyggeligt nærmer sig senerne nær knæet, fordi det kunne være ubehageligt, så du virkelig vil fokusere på den vigtigste del, så du starter med blot at lægge et ben over skumrullen, du kan også, hvis du vil starte med begge ben sammen, vil det være mindre D være ryk, men hvis du virkelig vil fokusere på en ting, vil du sørge for at gøre ydersiden af ​​dine hamstrings til den midterste strimmel og derefter den indvendige strimmel, som kræver et ben lidt rotation over skumrullen, og du ønsker støtten som din. At tage kropsvægt i din i hænderne og i den længde, der ikke rulles, kan du lægge den rigtige mængde pres på dette stykke muskel. Dine quads udgør den største muskelmasse på dine ben, så du vil sandsynligvis have brug for det meste af arbejdet, og det vil være ret ømt Jeg advarer dig nu, men da det er sådan en stor muskel, vil du sørge for at dreje hele længden af ​​den og fokusere på maven, men igen være lidt ligesom hamstrings endnu mere, så du vil sørge for at få det behov at gøre i sektioner, så jeg anbefaler at bryde det op næsten i tredjedele, du gør den ydre tredjedel, den midterste tredjedel, og så videre og den indre tredjedel af dit firkantede sand igen ligesom hamstrings, som du har brug for for faktisk at holde din kropsvægt i hånden så du ligger over toppen af ​​skumrullen, der hviler under en firkant, og du bliver det andet ben og arme bruger til at tabe sig, da den samlede kropsvægt virkelig kan være ret øm i din firkant, tag dig tid til at arbejde hele længden af ​​din muskel ved at fokusere på områder, der føles stramme eller ømme på din Carso n. Dit underben er lidt nemmere at arbejde med, fordi det naturligvis er et meget mindre område, og jeg finder ud af, at mine kalve bliver meget stramme, så jeg elsker denne, men jeg begynder med at du laver begge kast sammen, især hvis du har et skum rulle, der er bred nok Hvis du vil have lidt mere fokus og som alle de muskler, vi har talt om hidtil, så fokuser på det enbenede ben, og du finder ud af, at ved at dreje dine ben let, er du bare her for at finde ud hvilke dele der vil arbejde, men endnu en gang arbejder du i hele musklens længde, men pas på, når du nærmer dig din ankel, da du vil støde på din akillessenen, og du skal sørge for at du ikke lægger for meget pres på den del af kalven, og når den er nyttig. Sagen er, at du fuldt ud træner din ryg, så din kalv giver dig mulighed for faktisk at vende om og fokusere på den kødfulde del af forsiden af ​​din skinneben, så du naturligvis undgår skinnebenet på indersiden, men den ydre del er din tibialis anterior muskel, og det er før meget kød. De kan også blive ret stramme og ømme, især hvis du går meget på en hård overflade, og jeg finder det kan være en rigtig god lettelse at arbejde på, at vi har dækket de store kødfulde muskler i dine ben, så lad os gå til Torso-gangen, lad os nu fokusere på lysken, hvis du har gjort det, hvis du svømmer meget eller måske laver en masse tør træning, kan du opleve, at du bliver rigtig stram i lat området, så dette er en temmelig unik træning, og nogle mennesker kan virkelig godt lide det, nogle har måske ikke lidt eksperiment med det, men du skal bare ligge oven på det med skumrullen lige under dine armhuler og derfra vil du flytte hele krop over skumrullen til bunden af ​​dine ribben og tilbage igen, og det føles måske lidt for følsomt på ribbenene, men leg rundt med rotationen for at få dig til kødet Større del af din lat kommer, så lidt længere tilbage, men lav et eksperiment, lad mig vide, hvordan du har det, som jeg altid kan lide at forkæle mig selv i slutningen af ​​f vores lige rutine med en dejlig udrulning over min midterste ryg, sådan at min thorax rygsøjle er den slags del, som du tilbringer det meste af din dag med at bøje med.

Uanset om du er ved dit skrivebord, hvor du tilbringer det meste af din tid på cyklen, har vores kropsholdning en tendens til at være i den retning, så enhver chance for at åbne den må være en god ting. Hvis du ruller over din rygsøjle, skal du bare stoppe, før du når din nakke og nedre ryg, men du får måske en sprængende knasende lyd, som er helt fint, det er bare et kvælstof, men det frigiver bobler, og jeg finder det lidt tilfredsstillende alligevel, hvis du ikke har noget imod at undskylde et øjeblik, kan jeg ikke modstå, før jeg bliver for båret, glemte jeg næsten, inden du går, bare husk at skumrullen er en am Det er lidt ubehageligt i starten, men din krop vil takke dig senere. Jeg har bestemt et kærlighedshat-forhold, og jeg skifter mine præferencer, men lige nu føler jeg mig virkelig godt, så når du har siddet i sofaen og set på dette, udfordrer jeg dig op, rejser dig og bevæger dig lidt og stræk lidt og eksperimenter med skumrullen, og lad mig vide, hvordan du har det, og se på vores sociale mediekanaler og videregive dem

Hvilken skumrulle er bedst for løbere?

Hej gutter, dette er Ashley fra Precision Wellbeing i Nord London. I dag skal jeg opdatere en artikel, som jeg lavede for længe siden, og det er en anmeldelse om skumvalser. Da jeg lavede denne artikel før, var der kun få hjul på markedet på det tidspunkt, men mange andre hjul er blevet frigivet siden da.

Så jeg troede, at det nu ville være et godt tidspunkt at bare opdatere denne artikel og gennemgå, hvad jeg synes er værd at investere i, og hvad jeg synes måske er lidt for dyrt for sin værdi. Jeg har ikke den første type scooter, du kan købe her, og det er fordi jeg slet ikke synes, det er værd at købe, og det er bare en rigtig enkel, hvid skumrulle med lav densitet. Det handler om den samme fasthed som en af ​​de poolnudler, du får ved poolen.

cykeldrev

Årsagen til, at jeg ikke rigtig kan lide dem, er, at de er lidt for bløde og ville deformere meget, meget hurtigt efter måske et par ugers brug. Selvom de virkelig, virkelig billige, ærligt talt, er de ikke rigtig værd at spilde de penge alligevel. Men den næste, som jeg synes er værd at købe, hvis du bare kommer i skumrulning, det er en virkelig enkel skumrulle med høj densitet.

Nu har denne skåret rillerne i længden. Jeg tror, ​​dette er i tilfælde af at du ligger vinkelret på det, så din rygsøjle kan gå ned i rillen i midten. Du kan få dem uden disse riller, og for at være ærlig betyder det ikke noget alligevel.

Når du ruller på et hjul, kører du oftest vinkelret snarere end parallelt med det. Så dette er et rigtig godt indgangspunkt for de fleste mennesker. De kommer i forskellige længder; det er den lange.

Jeg tror, ​​det er tre fod, men du kan få det overalt omkring to fod eller halvtreds, sådan noget. De vil sælge for omkring 10 til 20 pund afhængigt af længde, og du kan købe dem på Amazon. Den næste fyr, jeg virkelig kan lide, er en af ​​disse.

Det er en hul plastindsats med en slags skummende ydre lag. Denne type findes i mange forskellige farver og mønstre og sælges normalt for omkring £ 13 på Amazon. De fleste af disse ruller har disse knuder og et område som fladere bredere polstring.

Teorien, som jeg tror, ​​er, at disse knuder formodes at simulere en terapeuts tommelfingre, der graver ind i dig, og det overfladiske område skal simulere en behandlers håndflade. Personligt føler jeg ikke rigtig så stor forskel, når jeg vælter dem. Men jeg kan stadig lide disse, fordi de er solide, og du får en god rullende session ud af en af ​​dem, og det handler kun om tretten pund.

Du kan selvfølgelig vælge en mærkevalse, Trigger Point Therapy Roller, det er gitteret, gitterrullen. Disse fås også i forskellige længder. Dette er den kortere af de to.

Denne korte, tror jeg, vejer omkring 30 kilo fra Amazon, og igen kan du se, at den har et område med bred slette, de mindre, tyndere og små små knuder. Personligt tror jeg heller ikke, at du kan mærke så stor forskel mellem de forskellige områder, så du køber egentlig bare lejligheden med skummet og kun køber ind i mærket. Så hvis jeg skulle vælge mellem de to, det billigere eller mærkevareproduktet, ville jeg ærligt talt gå efter den billigere.

Det handler om halvdelen af ​​prisen, og det gør det samme. Efter det, hvis du vil blive lidt funky, kan du gøre noget som Ups! Efter det, hvis du vil blive lidt funky, kan du få noget som Rumble Roller.

Dette er Rumble Roller Original, og det er den blå version. De kommer i blå og sort, og den blå er den blødere af de to, og den sorte er en rigtig fast rulle. Dette føles virkelig som om knuderne invaderer dine muskler.

Så hvis du vil have en rulle til at gå dybere ned i dine muskler, er en rumble rulle en rigtig god mulighed. Rumble Roller fås i tre forskellige længder, dette er mediet. Jeg tror, ​​det er cirka tres centimeter, det kommer til tre fod, eller jeg tror, ​​at det er tolv centimeter.

Når du bliver kortere, bliver de tyndere, og når du går efter de længere, bliver de lidt tykkere. Disse sælges på Amazon for omkring £ 50 til £ 55, hvor den midterste bliver dyrere for den længere og lidt billigere for den kortere. Jeg er ikke sikker på, hvordan prisen fungerer mellem blå og sort, men jeg synes, det handler om det samme.

Et andet Rumble Roller-produkt, som jeg synes er rigtig godt, er Rumble Roller Gator. Denne har virkelig små flade knuder. Teorien bag dette er, at disse knuder skal gribe din hud og få dig til at bevæge dig over rullen i stedet for at rulle på rullen, og hvad det skal gøre, er at gribe huden og strække fascien nedenunder.

Jeg må indrømme, at jeg var lidt skeptisk, da jeg første gang hørte om dette, så jeg prøvede det, og det føles som om det gør noget. Hvor effektiv det virkelig er, er jeg ikke sikker på på dette tidspunkt, men du kan virkelig mærke det. Så hvis du vil arbejde mere overfladisk, er Rumble Roller Gator en god mulighed.

Disse sælges også på Amazon for omkring £ 52 til £ 55. Rumble Roller Gator fås kun i en størrelse, og den er omtrent den samme størrelse som Rumble Roller Original. Nu er alle disse roller store.

Jeg fik disse på klinikken, fordi jeg synes, de er virkelig værd at købe, men problemet med alle ruller er, at de er så brede, at de kun går ind i de store muskler som kalven, quads, glutes, lats og Erector spinae langs rygrad. Hvis du vil komme ind i de mindre områder som din rotatormanchet, nakkemuskler, hofte muskler eller hamstrings, så vil du tone op for at få massagekugler. Nu ved jeg, at hamstringen ikke er en mindre muskel, men personligt finder jeg rullen ikke så effektiv, fordi hamstringen er sådan et kødfuldt område og for langt fra benet til virkelig at få en god fornemmelse med rullen, det er derfor jeg foreslår at bruge en bold.

Til massagekugler anbefaler jeg personligt enten en lacrosse-kugle eller Fitness Mad Trigger Point-massagekugler. Personligt kan jeg lide de glatte, fordi jeg finder, at de spidse er lidt for skarpe og ubehagelige, når de ruller. En lacrosse-kugle er en meget billig måde at komme i gang på.

Det er lavet af gummi, helt solidt og har et meget godt greb, så det ikke går i stykker, har en rigtig god effekt på musklerne og griber huden meget godt. Men hvis du vil gå efter noget med lidt anden hårdhed, er disse trigger point-kugler fra Fitness Mad også rigtig gode. De fås i tre forskellige hårdheder, den blå er den blødeste og den grå er den hårdeste.

Den blå er lidt mere solid end en tennisbold, og den sorte er ret solid, så disse er virkelig meget gode også og sælges på Amazon for lige under 10. solgte pund. Så hvis du prøver at rulle eller rehabilitere din krop for at overvinde skader eller bare vil forbedre din samlede bevægelse og funktion, vil jeg bestemt anbefale at få en slags skumrulle og massagebold.

Hvis jeg havde et budget og bare ville få en ting eller to, ville jeg foreslå en af ​​Amazons grundlæggende hule indsatsruller og en massagekugle efter eget valg. Hvis du vil bruge lidt flere penge og vælge noget andet, vil jeg anbefale Rumble Roller. Forhåbentlig fandt du denne anmeldelse hjælpsom.

Vil bare påpege, at jeg ikke fik betalt eller blev bedt om at promovere nogen af ​​disse produkter. Alle disse produkter, som jeg viste dig i dag, er på klinikken, så vi bruger dem hver dag. Hvis du fandt denne artikel hjælpsom, giv den tommelfingre op, hvis du har spørgsmål, spørg dem i kommentarerne nedenfor og lad mig måske vide, hvilke ruller eller massagekugler du gerne vil bruge.

Abonner på flere artikler, fordi der vil være flere artikler, der skal følges meget snart, så pas på i mellemtiden, så ses vi snart.

vintercykelbukser

Hvorfor bruger løbere skumruller?

DetBedste skumrullertilLøbere
  • Mest populære. TriggerPoint GRIDRulle. amazon.com. $ 35,00.
  • Mest overkommelige. LuxFit High-DensitySkumrulle. amazon.com. $ 10,00.
  • BedstTil varme. Moji opvarmetSkumrulle. amazon.com.
  • Bedsttil vibration. Zyllion VibratingRulle. amazon.com.
  • Bedsttil rejse. Brazyn Morph sammenklappeligRulle. amazon.com.
3. 2021.

Hvor ofte skal et løberskum rulle?

Skum rullendeforbedrer cirkulationen, hvilket gør kroppen klar til en træning og hjælper den med at komme sig bagefter. Og fordirullendenedbryder knuder, der begrænser bevægelsesområdet, det forbereder dine muskler til at strække sig.

Er det OK at skumrulle hver dag?

Ligesom at strækkeskum rullendekan være en integreret del af forebyggelse af skader, øge blodgennemstrømningen, nedsætte tætheden af ​​blødt væv og slappe af stramme muskler. Det øger også fleksibiliteten og kan være nyttigt før og efter træning.

Skal jeg rulle skum før eller efter løb?

Skum rullendekan udføresførogefterdine træningsprogrammer.Førdyrke motion,rullendevil øge vævets elasticitet, bevægelsesområde og cirkulation (blodgennemstrømning). Dette kan hjælpe dig med at bevæge dig bedre under dintræningog beskytte dig mod personskade.Rullestol af skum-træninger en fantastisk måde at forbedre opsvinget på.

Hvad er den hårdeste skumrulle?

Prøv denne PB Eliteskumrulle. Disse er de tættesteskumrullerpå markedet og vil væresværestenår du sidder på dem, siger Perkins. Hvis du leder efter en mere intens, dybere og koncentreret myofascial frigivelse, er dette dit bedste valg.

Skal du rulle skum før eller efter løb?

Skum rullendekan udføresførogefterdine træningsprogrammer.Førdyrke motion,rullendevil øge vævets elasticitet, bevægelsesområde og cirkulation (blodgennemstrømning). Dette kan hjælpedubevæge dig bedre under dintræningog beskyttedufra skade.Rullestol af skum-træninger en fantastisk måde at forbedre opsvinget på.

Skal du rulle skum hver dag?

Og vær opmærksom: hvis dette er din første gangskum rullende,dukan finde det smertefuldt, selv ubehageligt, nårduførste start ud. Hold med det i et par uger, og smerten vil lette op. For at være fleksibel, stressfri og undgå skader,du burdesigter modskumrulleti adagligebasis i 5 til 20 minutter.27.09.2013

Kan skumvalsning være skadeligt?

Erskum rullendesikker?Skum rullendeanses generelt for at være sikker pågørhvis du oplever muskeltæthed eller regelmæssigt træner. Men undgåskum rullendehvis du har en alvorlig skade, såsom en muskelrev eller brud, medmindre din læge eller en fysioterapeut først har ryddet dig.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Min cykel blev stjålet for nylig - praktiske beslutninger

Hvad gør du, hvis nogen stjæler din cykel? Hvad skal du gøre, hvis din cykel bliver stjålet? Kontakt politiet. Hvis din cykel bliver stjålet, skal du indgive en politirapport. Registrer din cykel. Selvom du ikke registrerede din cykel, før den blev stjålet, kan du gøre det efter. Alert lokale bonde butikker. Det gør dig måske ikke godt, men det kan ikke skade at prøve. Tjek lokale annoncer.

Simon Cowell cykelulykke - enkle svar på spørgsmål

Hvordan har Simon Cowell det efter sin cykelulykke? Faktisk sagde Cowell, at på trods af smerten har hans skade faktisk ført til, at han levede sundere og behandlede sin krop bedre, end han havde været før ulykken, og han er på et bedre sted nu fysisk, end han havde været. En af de ting, du har gjort, er så meget motion, at slags, helbrede, 'forklarer Cowell. 24 februar. 2021 г.

Cykelrammer - praktiske beslutninger

Hvad er det bedste rammemateriale til cykler? Aluminium. Introduceret som et materiale til cykelstel for omkring 30 år siden, er aluminium nu det mest almindelige materiale. Det er mindre tæt end stål, så det resulterer i lettere rammer. På grund af dens nedsatte tæthed kræver det større rørdiametre for at opnå tilstrækkelig styrke til en cykelramme.

Cykling gedder peak - praktiske løsninger

Kan du cykle op på Pikes Peak? Cykelbrug er kun tilladt på Pikes Peak - America's Mountain i den normale driftstid. Cyklister er underlagt alle vejafgifter og åbningstider. Den snoede og naturskønne vej vil udfordre de mest erfarne ryttere, men opstigningen til topmødet på 14,115 fod er oplevelsen værd.

Topcykler 2020 - enkle svar på spørgsmål

Hvad er det bedste cykelmærke 2020? Hvad er de bedste cykelmærker? Trek.Norco.Schwinn.Cannondale.Co-op Cycles.Giant.Specialized.

Cykling i Toscana - bæredygtige løsninger

Hvor mange dage har du brug for i Toscana? Mens du kan se de største byer om 3-4 dage, anbefaler jeg mindst en uge til Toscana. Dette giver dig mulighed for ikke kun at se alle højdepunkterne i de bedste byer i Toscana, men også at få et glimt af det smukke toscanske landskab.