Vigtigste > Zwift > Zwifts løbsresultater - handlingsorienterede løsninger

Zwifts løbsresultater - handlingsorienterede løsninger

Viser Zwift løbsresultater?

A: Fantastisk spørgsmål! ZwiftPower tager ydeevnedata fraZwiftog sortererløbsresultaterfra en individuel begivenhed.



Zoo når racing er stigende, det er også en virtuel cykellegeplads til ridning og træning, det er også det perfekte sted at blive flot og konkurrencedygtig. Hvis du ikke allerede har prøvet det, skal du virkelig åbne det for alle niveauer, og når du først er på denne platform, er det stort set den bedst tilgængelige form for cykelløb i denne artikel, vi gennemgår det grundlæggende i Swift, hvordan man kommer ind i det, og hvordan man gør det, og hvem ved godt, du har muligvis hvad der kræves for at intensivere verdensmesterskabet inden for cykling, inden vi starter, men hvad er der nu, der er to fyre, du har en solo chance, der er din solo mod uret som om du var på gaden nu er der ingen gruppedynamik af arbejde her, men du har til hensigt, at det er et løb, så du kan gå lidt dybere og få det lidt mere ud for de fleste mennesker, selvom rift racing er et must, ligesom et racerløb, for med dynamikken på denne riftplatform bliver outliers lavet og jaget tilbage, og outliers er smedet. Det kan være ret taktisk, jeg tror, ​​tiden går meget hurtigt, ikke anderledes end at være i en virtuel verden, hvor dine konkurrenter er byer, byer, lande tusindvis af kilometer fra din placering, løbene er normalt meget kortere, så omkring 20 til 40 kilometer og What's Free Center, som vi sagde før, kan alle begynde at køre med det samme, fordi løbene er opdelt i kategorier baseret på evner.

Nu er der fire grupper A til D kan være et gennemsnit på 4 watt pr. Kilo og højere B er tre punkt to til tre punkt ni watt prokilo C er 2,5 til 3 point 1 watt paquito og D er 2,4, hvilket er ejendommeligt og nedenunder mener, at dette er gennemsnitstal og der vil være tidspunkter, hvor du vil skubbe meget hårdere på rullestenene, og nogle gange vil du gispe efter luft for at genoprette opdriften, da du ved, du får en anslået FTP-værdi baseret på din kørestil, men hvis du ønsker at tage en hurtig fitness test, der løser alle problemerne nu, jeg finder altid ud af, at når jeg først har kørt Swift, bliver min FTP lidt højere nu, jeg tror, ​​det er fordi løbets ekstra incitament er mig lidt mere opmuntrende at finde en begivenhed, for at finde løb, er de for hurtige og lette.

Først går vi til hurtig hvile for sådanne begivenheder, og du kan se kalenderen der Åh åbn Rift Companion-appen på din telefon nu er løbene tydeligt markeret i forskellige længder forskellige ruter alt hvad du skal gøre for at finde ud af mere om dem lære klik på løbet kigge igennem og få en fornemmelse for de forskellige typer begivenheder derude ja som du kan se er der mange og mange begivenheder at vælge imellem, der er cirka 100 dage, og de vil komme til det, der er mest bekvemt for dig tid før Forberedelse af frokostpause efter arbejde før middag Ikke ofte kan du få en sådan konkurrencedygtig løsning på så kort tid, og du kan gøre det uden at miste venner eller en masse bonusser, hvis du nu 'hvis Når du har valgt dit løb og kategori, Du kan derefter indstille en prompt til at rådgive dig på tidspunktet for begivenheden. Hvis du laver en kop te eller laver en Hoover II, skal du ikke gå glip af starten, det udstyr, du har brug for til at køre på Swift, er lige som du har brug for det til resten af ​​platformen, du har brug for til at samarbejde mig med et hurtigt medlemskab, en indendørs træner eller en turbo, en hastigheds- og kadence-sensor, men jeg vil foreslå, at du går efter en interaktiv træner, der vil gøre oplevelsen meget behageligere, når vi bruger Theelite Sweeter i dag, hvilket er en virkelig overkommelig pris Smart er en træner, men lad ikke denne overkommelige pris narre dig, fordi den kan generere op til 1.900 watt modstand og simulere stigninger på op til 15%. ”At køre i de højere præstationsklasser er lige så vigtigt som en træner, der tilbyder meget modstand, det er også det kraftelement, som mange løbearrangører nu har brug for. Ønsker du en læseenhed til effektmåleren og en Har også en rædselmonitor, så du kan forblive smuk og legitim, jeg er nødt til at få min hjertemonitor, det er en god ide at varme lidt op før løbet for at gøre dine ben klar at køre ned, uanset hvad du laver, skal du ikke bekymre dig om det, den hurtige start, det vil slides efter et par minutter, men hvis det værste sker, og du bliver droppet, kan du altid vælge en anden race og måske stadig den måde, katten på var enige om, at det ikke var en big deal nu. Vi vil ikke gå for meget i detaljerne om taktikken her, fordi de fleste af de gyldne regler for racerløb stadig gælder.



Du vil være tæt på toppen af ​​bunken, så du kan se, hvad der foregår, hvem der angriber, hvem der jager, og når de bliver kæmpet tilbage, da du ikke vil være den, der jager, ellers spilder du al den energi, men du er, du er ikke en sandbank, du vil gøre din del og sidde fast som manden her fangede mig. Jeg graver ikke ind, når du har lyst til at angribe, sørg for at vælge det rigtige øjeblik, måske på kort klatre eller lige efter, og alt desperat forsøger at genvinde min personlige favorit, men du skal også holde øje med power ups, en anden afgang fra den virkelige verden disse bonusser belønnes tilfældigt, nu kan du få lidt mere træk for et par sekunder, eller det kan være din. Vægt på disse stigninger reducerer fjer min favoritkaster hele tiden, og alt om pilen vinder, så afslut løbet og det var ligesom imm han er super hård, men når du er færdig glad og ophidset, skal du skifte til Swift-drevet kommando for at få dine resultater, så snart du har det godt y for at miste dig selv i Swift-racing for evigt, mens du konkurrerer med venner med rangpoint og tidligere racinghistorie, betaler for alle at se for dig at komme tilbage på Swift og Malarkey, du kører ikke dig selv, hvorfor ikke se andre mennesker køre, fordi det bliver større og større, og der er meget, du får fra kommentatorerne, kan lære og se racingtaktikken udvikle sig foran dig, og glem ikke, at senere på året finder det første UCI verdensmesterskab sted Hvis du har en hurtig medlemskab, vi kan ikke køre nok, prøv det, du har intet at gøre, miste det måske din nye yndlingsmetode til at skrive inde i højre side, gå til sidemanden, det er min tur torace lad os gå, lad os gå, jeg har flere watt end dig, fordi Jeg ved ikke

Hvordan øger jeg min Zwift power ranking?

For at sige det på en anden måde er der to måder atboostditZwiftPower ranking:
  1. Forbedredin slutposition (f.eks. skal du slutte 4. i stedet for 12.). Dette er den åbenlyse.
  2. Race mod stærkere konkurrence (f.eks. Race mod nogen med enplacering200 i stedet for 300).
09.08.2020

Hvor hårdt er Zwift-løb?

Det er dethårdereend ægteracing

Den første ting du bemærker, når flaget falder, erZwift racinger så megethårdereend dit løb af møllecyklenrace. Racere har chancen for at rev deres motorer på startlinjen, hvilket betyder, at de kan skubbe 500 watt så snartracestarter.

Forøger Zwift FTP?



IZwift, ditFTPbruges til at bestemme vanskeligheden ved enhver træning, du hargør; jo højere dinFTPjo højere wattmål du vil se i et interval. Vi anbefaler, at du identificerer en nøjagtigFTPnummer, inden du starter træning for at sikre de bedste resultater fra din strukturerede træning.

Din funktionelle tærskelstyrke er længe blevet betragtet som hjørnestenen i den aerobe ydeevne. I det væsentlige er dette den maksimale kraft, du kan udholde, når du kører med fuld gas i 60 minutter - ja, det er den største enkelt faktor, der bestemmer, hvor hurtigt du kan gå. Og sådan er det.

rei trekcykler

Du forbedrer det. (optimistisk blød musik) - Den første ting, du skal acceptere, hvis du vil forbedre din FTP er, at det gør ondt, det tager tid, og du kan ikke se forbedringer hver uge. Men hvis du lægger arbejdet i, vil det betale sig.



Nu hvor den lille ansvarsfraskrivelse er ude af vejen, lad os komme ind. Et punkt er, hvorfor du bestemt ikke har brug for en effektmåler til nogen af ​​disse intervaller. Du skal forstå, hvordan det skal føles som intensiteter, men vi har et link i beskrivelsen til en artikel om dette.

Og ja, en effektmåler gør tingene lettere og fjerner en smule gætterier. Det gør det også lettere for dig at spore dine fremskridt. (glad musik) - Først er en klassiker hele tiden.

Hvis du nogensinde har læst noget om at træne med magt, har du sandsynligvis set en session kaldet Twice Twenty. Dette skyldes, at det længe har været anerkendt som den mest effektive måde at øge din FTP på - af en grund bruger du lige den rigtige tid på en intensitet, der næppe opretholdes uden helt at udtømme dit system. Dette betyder, at du kan slappe af, blive stærkere og derefter gentage indsatsen relativt hurtigt.

Start med en 8-12 minutters opvarmning. Dette får blodet til at gå, og dine muskler opvarmes. Når du anstrenger dig, skal du se på skalaen Opfattet anstrengelse omkring 9-10.

Mellem anstrengelser ser du dig selv komme dig i to til otte minutter. Under denne anstrengelse kan du nu sidde i den ønskede kadence, som er behagelig at røre ved og i din position. Uanset hvilken stilling du har det godt i, eller hvad der passer til den begivenhed, du skal gennemføre.

Det er det værd nu, men jeg minder dig om, at disse er vanskelige. Vi anbefaler derfor kun, at du tager maksimalt to af disse sessioner om en uge. Og bare stå i kø i tre til seks uger, inden du går videre til noget andet.

Jeg tror, ​​det er på tide, at jeg holder op med at tale om det, og jeg gør det. (optimistisk musik) Den anden måde at opnå dette på er at forkorte indsatsen, men gøre den mere intens. Der er en voksende mængde forskning, der viser, at for at få din FTP-score op, skal du faktisk gå ud over How To.

Til denne træning skal du foretage en hurtig opvarmning på ca. 8-12 minutter, før du hopper lige ind i zone 5 Spring et minut over, efterfulgt af tre minutter i zone tre. Gentag dette tre til fire gange pr. Interval, og gendan fire til otte minutter til fire af dem i en given session. (blød musik) Nu er det ret vanskeligt at afslutte denne session efter følelse, men det er stadig muligt.

Du kigger efter en indsats, som du kan opretholde i cirka fem minutter, for den ene minuts indsats, og spark den derefter subtilt tilbage i de tre minutter, fordi det mere er en tempo-stilindsats. Nu er dette en hård session, og du vil gerne være lidt friskere, når du kommer til at gøre det. Men det er stadig sjovt tror jeg. (optimistisk musik) - Næste på vores hitliste, The Ways to Improvey, vores FTP er den, jeg går utroligt hårdt på, men i en meget kortere periode.

Fordi lad os indse det, medmindre du er absolut toppen af ​​dit spil på en given dag, er det faktisk ret svært at opretholde maksimalt fokus i hele 20 til 30 minutter. Så vi reducerer indsatsen til 30 til 60 sekunder, og den samlede arbejdsbyrde vil være tre minutter til seks minutter. Men dette er maksimal indsats med en virkelig kort restitutionstid, og det er på grund af denne korte opsving, at du vil målrette mod ethvert energisystem i din krop.

Så når du kommer dig, vil din FTP gå op. Start hårdt, bliv involveret, og lad ikke op, før du kommer til slutningen. (Stimulerende musik) En ting, jeg skal tilføje, er at du ikke vil gøre mere end seks af disse i alt, og dit maksimale opsving imellem indsatsen skal kun tage tre minutter.

Og det gør det svært. En sidste måde at forbedre dine FTP'er er at tilføje 30 til 60 minutter til længden af ​​din længste tur hver uge. Lavere intensitet i længere perioder tvinger din krop til at foretage en række justeringer, der er kritiske for din udholdenhed.

Disse justeringer er alt for komplekse til at gå ind på i denne artikel, men de er vigtige nok til, at du skal medtage udholdenhedstræning i din træning med en intensitet kendt som Zone 2. Dette skal holde ud i timevis og bør også følges temmelig nøje. Der er dog et par intervaller, som du kan planlægge for at øge din kondition yderligere.

Tro det eller ej, korte sprints. Du skal sigte mod at planlægge fire til seks sprints på hver 15 sekunder. Og med 25 til 35 minutter mellem hver sprint.

Det er indlysende, at kort maksimal anstrengelse yderligere vil øge din fitnessgevinst og tvinge din krop til at foretage justeringer, som du ikke ville opnå med ren udholdenhedstræning alene. (Glædemusik) Held og lykke med disse sessioner, de er fire gode FTP-sessioner, der garanterer, at du vil nå dit mål. Ben vil brænde så meget som dine lunger - ja det er de sikkert.

Hvis de hjalp dig med at opbygge din FTP, så lad os vide det i kommentarfeltet nedenfor, fordi de hjalp os, ikke? - Ja helt sikkert. Stor fan af de tyve tredive minutters indsats - Hård, men effektiv - Ja - Hvis du er sulten efter en anden artikel, anbefaler vi at klikke igennem denne. Dette er en artikel, der viser, hvordan man træner ved at føle.

Og forhåbentlig hjælper det med denne artikel, selvom du ikke har en effektmåler. - Giv os store tommelfingre, hvis du kunne lide denne artikel, og abonner også på kanalen. - Ja, vi håber, du giver os tommelfingre op, vi er det værd. er vi? Jeg skulle ikke have sagt det - Nej.

Du kan bare lide at fortsætte med at tale.

Hvordan kan jeg øge min FTP hurtigt?

Begynd at lave 40 til 60 minutter hver dag oghævegradvist til 60 til 90 minutter. Prøv at få 90 minutters tærskeltræning på lørdag under din gruppetur og gå virkelig dybt. Prøv at hvile dig mellem sessionerne for at maksimere fordelene vedFTParbejde.

Skal jeg indstille Zwift 100%?

100% vanskelighed: anbefales ikke, medmindre du har en avanceret træner, en forkærlighed for ofte at skifte og et behov for at straffe dig selv! En anden måde at se på det: Trænerbesvær bestemmer, hvor meget der skifter digviljebehøvergør.

Hvorfor har Zwift det så hårdt?

Løbeneerkort og særligt intens, forklarede han. Deter45-90 minutters løb i stedet for tre til seks timer. Konsekvensen for rytterneerdet dereringen mulighed for at spare energi, som de har i racerløb,de er nødt til at gøre langvarige, samlede forsøg, der skubber dem til deres fysiske grænse.13 2020.

Hvad er en god Zwift FTP?

Her er de kategorier, som de anbefaler, at du kører på baggrund af dinFTPdata og watt pr. kg. DetZwiftC-kategori (næste nedenfra) siger, at du skal kunne køre i niveauet 2,5 til 3,1 w / kg. Hvis du vil lykkes i A-kategorien, skal du være i stand til at ramme 4,0 w / kg eller bedre.

Hvad er en god FTP for en cyklist?

Overton siger, at den gennemsnitlige nyere rytter med en vis kondition vil svæve i 2.0-serien, mens den er øverstcyklisteri verden svæver omkring 7.0. Dette tal påvirker slet ikke din træning, men det er engodtmåde at se, hvordan du sammenligner med andre kørere.9. 2021.

Hvad var Lance Armstrongs FTP?

Lance Armstrongsagde, at han plejede at være i gennemsnit 495 watt i 30-40 minutter.

Hvordan brydes race point i Zwift Racing League?

Alle bånd i samlede løbspunkter brydes af den højest placerede rytter på målstregen pr. Sæson 1 racebog + teknisk guide. * Ingen resultater blev annulleret fra kvindernes løb nr. 1. * Mænds endelige resultater // Løb 1 // Torsdag den 15. oktober.

Hvor kan jeg se Zwifts resultater efter løb / kørsel?

Bedste svar. Det er ret trist, at ledsagerappen stadig er temmelig forfærdelig for denne opgave, selv efter dens store eftersyn. Ja, det eneste sted at se resultaterne efter er i ledsagerappen. Hvis du bevæger musen, forbliver resultaterne på skærmen.

Hvor lang er løbet i Zwift duathlon League?

Klik for at forstørre billeder. Zwift Duathlon League er en seks-ugers cykel-og-løb race serie. Zwifters kører så langt de kan på 35 minutter og løber derefter så langt de kan efter en 10 minutters overgang på 15 minutter. Vælg mellem 11 aldersgrupper, mænd og kvinder.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Sådan sættes en cykelkæde på igen - løsninger på problemerne

Hvordan sætter du en kæde tilbage på en cykel uden gear? Start med at lægge kæden rundt om det lille gear på cykelens bagaksel. Derefter placeres noget af kæden rundt om det store gear ved pedalerne på den side, der vender mod sædet. (Denne side skal vende nedad, da cyklen er på hovedet.) Hold den ene hånd på kæden for at styre den, og begynd langsomt at træde på cyklen.

Van rysel-cykler - anførte spørgsmål og svar

Hvilken gruscykel? Vi testede disse gruscyklerMærkeModelPrisMeridaSilex + 6000Testbogstav2949 EuroTiticiA-GR 012990 EuroRoseBackroad GRX RX8102999 Euro * StorckGrix ProTestbogstav 2.999 Euro

Cykelulykke Las Vegas - typiske svar og spørgsmål

Hvem blev de 5 cyklister dræbt i Vegas? Fem døde på motorvejen, og flere andre blev såret, anklagere sagde. Cyklisterne, der blev dræbt, blev af myndighederne identificeret som Erin Michelle Ray, 39; Michael Murray, 57; Aksoy Ahmet, 48; Thomas Chamberlin Trauger, 57; og Gerrard Nieva, 41,9 år. 2021 г.

Cykleregistreringslove - søg efter løsninger

Er der en cykellov i Filippinerne? Cykling er en alternativ måde at træne på, som længe er blevet fremmet ikke kun i Filippinerne, men globalt. I henhold til dette lovforslag skal alle hovedveje og motorveje være forsynet med cykelstier eller cykelveje, der er identificeret af Local Bikeways Office (LBO).

Cykel velgørenhed - Komplet vejledning

Hvilken velgørenhed tager gamle cykler? Sådan donerer du en cykel i Los Angeles Los Angeles Bicycle Kitchen Donations. En fantastisk mulighed tager ødelagte cykler og gør dem hele igen. Donationer fra Burbank Bike Angels. Orange County Cykeltrædonationer. Californien Bike Match. Hold hjulene rundt med donationer og genbrug af cykler. Los Angeles Cykel lov.23. 2020.

Fordele ved elektriske cykler - enkle svar på spørgsmål

Hvad er fordelene ved en elektrisk cykel? E-cykler bruger genopladelige batterier, der kan køre op til 25 til 45 km / t, meget hurtigere end de fleste mennesker ville cykle, hvilket får dig til din destination hurtigere og i bedre form. Kort sagt tilbyder de billige, energieffektive og emissionsfri transport, som også har fysiske og sundhedsmæssige fordele.