Vigtigste > De Bedste Svar > Medicinsk bold crunches - omfattende håndbog

Medicinsk bold crunches - omfattende håndbog

Hvilke muskler virker medicinkugleknus?

På grund af sin evne til at målrette mod hele kernen,boldknasskal være en hæfteklammer i din træning. Detdyrke motionprimærtarbejderrectus abdominis eller six-packmusklerog den tværgående abdominis. Men når det udføres ordentligt, kalder det også påmusklerder stabiliserer hofterne og lænden.28. juni. 2005 år



Hej træningskammerater, er du på udkig efter en måde at forbedre udseendet på dine mavemuskler, mens dadbod bestemt er vokset i popularitet, den eftertragtede 6-pack har ikke mistet sin relevans er en af ​​de mest populære fitnessøvelser, men hvordan at gøre det rigtigt Hvor mange kalorier kan de forbrænde dig, kan de faktisk flade din mave, eller er dette en myte om alt dette og mere, men lad os komme i gang med forskellen mellem crunches og sit-ups? Mange Aven Thues kommer ned til valget mellem situps og Almighty Crunch, mens der er en betydelig forskel. Mange mennesker tror, ​​at crunches bare er en nem måde at gøre situps på, da forskellige muskler ikke kun bekæmper mavemusklerne for deres liv, men det sætter også bryst, nakke, nedre ryg og underben på den anden side og målretter specifikt mod dine mavemuskler. ab, de er eksklusive for din kerne, men hvilke af disse er mere populære afhænger af, hvilket træningsmål du vil opnå, hvis du har travlt og prøver at arbejde flere muskler på én gang med en enkelt øvelse, jeg vil sandsynligvis gå med sit ups Hvis du vil have en hård træning, der skubber dine mavemuskler, er vejen at gå, men inden du kommer til din træningsmåtte, vil du måske lytte til, hvordan du laver en ordentlig crunch for at få det rigtigt, du skal først lægge dig selv ryggen på gulvet, så linjen omkring træningsmåtten ikke var en vittighed, vil du være en slags blød pude til denne øvelse. Det næste trin er at sikre, at dine ben er bøjet, dine knæ med fødderne plantet mod gulvet. Forestil dig en person med fødderne kirurgisk på gulvet Sørg for, at de også er skulderbredde fra hinanden.

Læg dine hænder bag dine ører, når du er tilfreds med denne position. Den næstbedste ting er at krydse dem over brystet, når du er klar, løft hovedet, så dine skuldre er maksimalt fra gulvet. Brug denne bevægelse langsomt, og du vil også gerne holde dit hoved i en stabil position. Dette er sådan, at du erstatter trykket på din mavemuskler, mens du forhindrer andre dele af din krop i at blive såret, når du har lyst til, at du langsomt kan komme tilbage til din startposition som for antallet af gentagelser, det varierer, selvom du prøver at holde laver tre sæt på ti til tolv reps, hvis du prøver at gå over det, kan du gøre meget mere. Nogle anbefaler 50 crunches, andre siger at du skal gå efter de frygtede hundreder af crunches derude, lad os tale om det, men inden vi gå på udkig efter flere træningsprogrammer, du måske synes om vores artikel med syv øvelser for at lindre dine knæsmerter n Selvom du tilfældigvis har en ny baby, skal du klikke på vores klip på giftige kemikalier, der er sat i babymad. Kan forekomme crunch Øvelse træner din rectus abs.

Dette er den mest fremtrædende af de fire store muskler og hjælper dig med at danne det, der almindeligvis er kendt som en 6-pakke. Dette er den type knas, vi gik igennem for et minut siden. En anden populær metode, den lodrette benknas, indebærer at vende ryggen med benene opad. Peg loftet herfra, du skal langsomt løfte hoved og skuldre fra gulvet.



Formålet med denne position er at øge intensiteten af ​​træningen og arbejde med dine ydre skråninger. Måske hvis du er fortrolig med det grundlæggende format, du har hørt om cykel abs, kan du gå videre til denne øvelse? For nogle komplekse øvelser, som du har brug for at øve, ligner det meget, hvordan det lyder, cykelknus begynder i samme position som de andre knasker, kun der drejes en halv drejning. Du holder bogstaveligt talt dine hænder bag hovedet.

Du er nødt til at trække dine skulderblade tilbage og hæve dine knæ til en 90 graders vinkel, dine fødder vil være et par centimeter fra gulvet, mens du trækker vejret. Bevæg forsigtigt dine ben, når du skubber et knæ mod din armhule, mens du cykler, mens du holder det modsatte ben i en lige linje, mens du drejer din torso, så din albue rører knæet i den modsatte ende og gentag den samme bevægelse den anden hånd, en gang du er klar ved at lave cykelknus, du overanstrenger hele din kerne, hvilket betyder skrånende lige mave og tværgående mave. Det anbefales, at du udfører tre sæt med 12 til 20 gentagelser i hver session.

Selvom det er lidt vigtigt, hvordan kan crunches hjælpe dig med at tabe sig? Ud over at hjælpe dig med at nå din mavedrøm, vælger mange at gøre crunches første gang du prøver at tabe dig, men der er flere faktorer involveret, end vi tror, ​​hvor meget kalorier du spiser, som du forbrænder, baseret på ting som din nuværende vægt, kropstype og intensiteten af ​​din træning. Du vejer omkring 200 pund og står ved 6 fod. Chancerne er, at du kan forbrænde næsten 35 kalorier efter fem minutters crunches. En mindre kvinde, der vejer omkring 150 kg, kan forbrænde op til 46 kalorier på fem minutter, men dette kan opnås ved at lave sine valgte crunches i et hurtigt tempo, hvis du kører i et hurtigt og stressende tempo i over 10 minutter væk. Du kan brænde næsten 100 kalorier ved at starte en regelmæssig rutine med crunches. Det er bedst ikke at gøre dem hver dag, som enhver muskel, de tager sig tid til at hvile. Faktisk viste en undersøgelse fra 2015, at en session om ugen er nok til at stimulere abdominal udholdenhed hos utrænede mandlige og kvindelige unge såvel som hvis du er en begynder med c.



Dette er interessant information at holde fast i, og mens der er positive til crunches, er vi nødt til at se på det større billede, når alt kommer til alt, vi leder efter sandheden, dette fører til et stort spørgsmål, vores crunch er virkelig det værd , denne træning er bestemt en populær træning hos Mange øvelsesjunkier har diskuteret, om de arbejder eller ej. Visse medlemmer af det medicinske samfund har endda hævdet, at motion er skadelig. Crunches kan føre til alvorlige lændesmerter. Nogle medicinske eksperter er gået så langt for at foreslå at undgå dem. Jeg ved på dette tidspunkt, mange af jer sidder sandsynligvis forvirrede. Spørg måske, jeg troede crunches hjælpe med at flade din mave, det er den vanskelige del. Crunches har faktisk deres fordele ved at hjælpe dine muskler med at opbygge stærke mavemuskler, men de er ikke den mest komplette ab-træning under situps på et varieret område. Målgruppe af muskler i hele kroppen crunches isolerer musklerne i abdominalområdet nogle mennesker, der ikke ' t crunch er ikke for mavemusklerne, mange af dem ønsker at tabe fedt Det er her, du kan blive skuffet. At reducere fedt er en indsats, der ofte kræver lidt mere, da en crunch, du ser, at fedt tab er noget, der foregår overalt i kroppen R skete Ikke kun kan du tabe fedt i en region, hvis dit mål er at tabe sig og se sundere ud, du vil måske begynde at skære ned på dit kalorieindtag Den gennemsnitlige voksne kvinde har brug for omkring 2.000 kalorier om dagen, mens den gennemsnitlige mand har brug for cirka 2.500 Sparer kalorier ved at forbruge cirka 500 mindre hver dag, hvis du vil tilføje en træning, så fungerer sit-ups sandsynligvis bedre i dette tilfælde, mens crunches virker, deres virkning er begrænset, men hej, hvis du går efter six pack, lad mig ikke gider, jus Vælg den type crunch, du vil lave, og få din form lige ned, så giv os besked, når du har set denne artikel, lad os det vide i kommentarerne nedenfor.

Vi vil meget gerne høre fra dig, nyd denne artikel, synes godt om og abonner på de bedste, vent hvilken hær vi er, hvis vi ikke fortæller dig om vores andre gode artikler eller artikler og har det sjovt med det

Kan du lave crunches med en medicinbold?

Medicin boldtå berøring

Forlæng arme ogknaseop, bringeboldmod fødderne og hæve øvre ryg et par centimeter fra gulvet.LaveSørg for at trække sig i maven og holde nakke og skuldre afslappede. Rul ned, såboldat komme forsigtigt over hovedet. Gå tilbage til startpositionen.
5. feb 2016



Hey alle sammen! Det er træner Susan fra ATHLEANXX til kvinder. I dag skal vi lave fem abs øvelser med stabilitetskuglen. Med denne træning vil jeg have dig til at lave så mange reps som muligt på 30 sekunder, hvile i 15-20 sekunder imellem og gøre tre til fire runder.

Så jeg gennemgår den første runde med jer. Den første ting, vi skal gøre, er at lave en knas. Du skal bruge din kugle og nogle håndvægte.

De behøver ikke at være vanskelige, bare afhængigt af dit fitnessniveau. Til denne øvelse vil du simpelthen ligge ansigt bagud med ryggen på bolden. Du graver dine fødder i jorden for at rulle dine mavemuskler op, når du klemmer håndvægte lige.

Så sådan ser det ud. Jeg bringer mine fødder ind, jeg sidder op og skubber ud. Bare et let isometrisk greb på toppen.

Abs er virkelig vant til, når jeg ruller dem op. Skubbe ud. Baglæns.

Og hit Du behøver ikke en super tung vægt. Igen afhængigt af dit fitnessniveau. Det var øvelse en.

Nummer to: Vi laver en enbenet udrulning. Så du lægger bolden foran dig. Dette vil virkelig udfordre din kerne.

Du vil lægge hænderne på bolden her, husk at have benet klar til at løfte, fordi vi vil rulle et ben ud. Du ruller ud, stabiliserer dig med et lige ben og derefter tilbage til starten. Du kan skifte ben.

nyc cykeltur kort 2017

Du vil rulle ud, husk at løfte benet lidt op og også virkelig ramme glutes. Jeg vil sænke min nedre ryg ned. Løfte op.

Hvis du vil gøre det vanskeligere, flytter jeg undertiden bolden fra side til side, men jeg prøver at holde resten af ​​min krop lige lige, lidt hårdere. Vi ruller ud, vi bliver stabiliseret, vi bevæger bolden fra side til side, og vi går op igen for at starte knas. Bare læg dig ned på gulvet.

Vi skal sætte en fod på bolden. Den anden vil være i luften lige nu. Vi vil overveje at grave vores hæl let ned i bolden, når vi bevæger vores bækken til vores ansigt.

Så jeg går ned og op. Dette er fantastisk til de dybe kernestabilisatorer og lavere abs. Tænk igen om at grave vores fod ned i bolden, når vi gør en lille bækkenhældning, vi vil lade denne hvile, når vores tid er udløbet.

Så møder vi den anden side. Målet her er igen at virkelig tænke på at få et lille bassin ovenpå. Vi er ved øvelse fire.

Handle. Vi kunne have været på gulvet, men jeg fik dig op. Så vi lægger bolden mellem vores fødder, husk at presse den, og vi vil tage handling.

Jeg viser dig to versioner. For en nybegynderversion kan du primært holde ryggen på gulvet. Og tag fat, og dybere.

Fokuser virkelig på at sænke bolden ned, temmelig langsomt. Det bliver lidt sværere for den næste gruppe. Jeg vil have dig til at få ryggen fra gulvet.

Hvis vi har bolden i en god position, vil du overveje at komme op - fik det forkert, undskyld. Du kommer op og griber ned. Det er meget sværere.

Især når du har en stor bold. Du vil bare virkelig tænke på at prøve. Få bolden så højt som muligt, mens du knækker den.

Okay, jeg har det nu. Og ned. De er brutale.

Femte øvelse: skråt kneb med lige ben. Vi får bare bolden op og overhead. Jeg vil have dig til at balancere på det ene ben.

Vi tænker virkelig bare på at ramme vores skråninger. Så vi skal være her, og vi skal knase. Hvis du kan gøre dette uden nogensinde at røre jorden med tåen, er det godt.

Få god lateral bøjning herinde. Husk virkelig bare at række op og male. Vi rammer den anden side.

Og her. Det vil kaste dig ud af balance. Hvis du gør det, er det fint.

Og her. Og her. Og virkelig tænker på, hvordan man skal male, slå disse skråninger.

Det er ikke meget vægt, men du vil helt sikkert føle det. Okay folkens. Igen skal du gøre så mange reps som muligt i de 30 sekunder. 15-20 sekunders hvile, tre til fire runder.

Virkelig godt. Slags hver eneste del af kernen Okay folkens. Hvis du ikke har tjekket ATHLEANXXforWomen.com, skal du tjekke det ud.

De har gode tilføjelser. Du vil muligvis strække noget i dag. Det er en stor ressource, bare tryk på knappen Abonner og tryk på Like-knappen, så træner jeg snart sammen med jer.

Er ball crunches effektive?

Crunchespå en stabilitetboldvar someffektivsom traditionelcrunchesmen ikke signifikant bedre til at målrette mod rectus abdominis. Så gørcrunchespå en stabilitetboldkan give dine mavemuskler en mere afbalanceret træning ved at ramme flere muskler, der udgør kernen.

Hvad sker der fyre? Jeff Cavaliere, ATHLEANX.COM. Jeg var bogstaveligt talt her nede på gulvet midt i maven, da jeg fik ideen til at skyde denne artikel for dig.

Jeg tror, ​​det bedste, uden tvivl det bedste ab-træningstip, du nogensinde kan komme på tværs af, og årsagen til det er dobbelt. Nummer 1 kan gøres derhjemme. Her træner jeg derhjemme.

Der er intet omkring mig. Jeg har ikke brug for noget, intet dyrt udstyr, jeg kan gøre dette til hver eneste øvelse, som du snart vil se her. Og for det andet, så snart jeg viser dig, hvad der er vigtigst, kan du faktisk gøre det med det samme.

Så vi er nødt til at komme med et koncept, som jeg har talt om før, og det betyder, at når du træner din træning, handler det aldrig bare om at komme fra punkt A til punkt B. Det bør altid handle om at trække den muskel, du vil træne at få dig fra punkt A til punkt B. For at få mening om, hvad du laver, gør det en verden af ​​forskel i form af resultaterne, som du kan se fra din mavetræning.

Så her er et perfekt eksempel. Hvis vi laver vores mavemuskler derhjemme igen og bruger en traditionel knasøvelse, idet vi ved, at for at gøre en knas, skal du have dine skuldre fra gulvet, ikke. Du fjerner dine skulderblade fra gulvet, og du har en bageste hældning af vores bækken, så vi udfører en godt udført rep. eller? Så vi ved, at dette ville være en veludført iteration af en knas på alle måder.

Jeg kan fortælle dig, at dette måske ser rigtigt ud, men der er ikke nok indsats bag denne gentagelse for at gøre det så effektivt i det lange løb. Det, vi skal starte, er virkelig at begynde at spænde musklerne, der gør jobbet for os, og det er det mavemuskler og torso Jeg har lige vist dig, hvordan du kommer fra punkt A til punkt B. Punkt A til punkt B er der. Og nu ser den, som vi laver gentagelsen meget godt ved at trække igennem, sådan ud.

Du ånder ud, trækker dig sammen og kommer op. Du kan se det samme, jeg rejser mig fra gulvet Men graden af ​​sammentrækning og muskelstyrke her gennem kernen øges utroligt. Og det er det, vi jagter folk.

Du vil være sikker på, at du rent faktisk lader musklerne udføre arbejdet. Jeg kunne gøre dette hele dagen, det er fint. Men hvis jeg virkelig vil udføre arbejdet meget mere effektivt, end jeg er nødt til, får jeg musklerne til at arbejde mere.

Og det er den ting, vi forsøger at vige tilbage fra til fordel for reps-intensitet ting kan også gøres her hjemme med en omvendt knas. Vi ved, at for at udføre en omvendt knas, er du nødt til at løfte dit bækken og hofter fra gulvet, ok, mens du bringer dine ben tilbage mod dit hoved. Det er fint.

Men hvis vi vil gøre det til en mere effektiv øvelse, glemme at tælle, glemme om vi kunne gøre 30 eller 40 af dem, så prøv at fokusere på kvaliteten af ​​sammentrækningen. Ved hver gentagelse skal du trække dig så hårdt som muligt på de muskler, du prøver at arbejde på igen. Så her, træk maven op og kom op.

Pust ud. Og ikke kun kan du se det arbejde, der faktisk udføres, men du vil også kunne se resultaterne af dit hårde arbejde over tid, når du implementerer denne træning i din mavetræning. Folk, dette er kun et af de principper, som vi taler om, mens vi træner som en atlet.

Begynd at kontrollere dine muskler i stedet for at have dine muskler under kontrol. Der er en enorm forskel mellem at prøve at bare rulle igennem en træning og arbejde dig igennem en træning. Og det er det, jeg prøver at lære, det er en af ​​de ting, jeg vil lære jer i vores ATHLEANX træningssystem.

nyc cykeltur kort 2017

Der er mange ting, der går i træning som en atlet. Dette er bare en af ​​dem. Men jeg ved, at hvis jer begynder at gøre det lige nu, vil du se meget mere effektivitet ud af alle dine A b-træningsprogrammer.

Og jeg vil have dig til at prøve det og lade mig vide. Sørg for at efterlade en kommentar og tommelfingre op nedenfor. Og som sagt, hvis du vil have mig til at træne dig i alle dine, alle dine træningsprogrammer, ikke kun dine mavemuskler, men hver eneste træning, du træner, så gå til ATHLEANX.COM nu, få vores ATHLEANX træningssystem og tillad mig at gøre det.

Jeg ville elske chancen for dit liv, ingen tvivl om det. Ok gutter, jeg er tilbage her om et par dage med en anden ny artikel. I mellemtiden går jeg tilbage til mine mavemuskler og laver resten af ​​mit arbejde.

Vi ses snart her igen.

Er medicinkugle god til mavemuskler?

Et fitnessboldkan være enstoreværktøj til toning af dinabdominalmuskler (Afsnit) såvel som andre kernemuskler.

Hvad er den bedste medicinboldvægt?

Når det kommer til det anbefaledemedicin boldstørrelser, American Council ofDyrke motion(ACE) anbefaler detmedicin boldevejer mellem 4 og 15 pund erbedstudgangspunkt.9. apr 2020

Hvad er en medicinstørrelse af god størrelse til mavemuskler?

Den tilføjedevægtafmedicin boldgiver dig en mere intens træning, end du får med konventionelle crunches. Brug enbolddet er let nok, så du kan lave et sæt af hverdyrke motionuden at anstrenge eller hvælve ryggen. ENgod vægttil ab træning er 4 kgmedicin bold(bare genert af 9 pund).31. aug 2004

Hvor meget crunches skal jeg gøre om dagen?

Hvis du vilgøre crunchessom en del af din træningsrutine skal du holde dig til et moderat antal som ved enhver anden øvelse - tre sæt på 10 til 12 reps er generelt tilstrækkelige. Varier dincrunchesvedgørcykelcrunches, baglænscrunchesog skråtcrunchesat ramme flere muskler.

Er crunches sikre?

Mensknaseer et populært kernetræk, det er det ikkesikkerfor alle. Det kan placere en masse stress på din ryg og nakke, og det fungerer kun dine mavemuskler, ikke de andre muskler i din kerne.26. sep 2019

Er en medicinkugle en god træning?

I modsætning til hvad mange tror,medicin boldeergodti mere end eksplosive bevægelser som at blive kastet mod vægge og blive smækket ned på gulvet. Faktisk er de enstoremåde at skrue op for varmen på enhver traditionel styrketræningsøvelse- uden at de endda behøver at forlade dine hænder.14. sep 2020

Er det værd at købe en medicinkugle?

Undersøgelser har vist detmedicin boldtræning kan være mere effektiv end konventionel styrketræning til at øge kast- og svingende ydeevne. Og det er ikke kun nyttigt for weekendkrigere, da det hjælper med at øge mængden af ​​strøm, der genereres til vægtklammer som bænk- og skulderpresser.16. okt 2017

Hvordan knuser du med en medicinkugle?

Hold en medicinkugle sikkert over hovedet og knus din overkrop fremad, mens du holder medicinkuglen over hovedet. Sørg for at kontrahere dine mavemuskler øverst i bevægelsen for en optælling. Gå langsomt tilbage til startpositionen, og gentag.

Hvordan får man ABS med en medicinkugle?

Læg med forsiden opad, og hold medicinkuglen over hovedet. Løft benene mod loftet, så din krop danner en L-form. Forlæng arme og knas op, bring bolden mod fødderne og hæv øvre ryg et par centimeter fra gulvet. Sørg for at trække abs og holde nakke og skuldre afslappede.

Hvilken slags crunches laver du med træningsbold?

Medicine Ball Crunches på træningsbold - Abs træningsvejledning. For de lavere mavemuskler, prøv medicin kugleben hævninger og inverteret træning kugleben pull ins. For den midterste del af mavemusklerne skal du udføre træningskugle abdominal crunches og regelmæssige abdominal crunches. For skråningerne kan du lave skrå crunches eller dumbbell skrå sidebøjninger.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Adidas cykelsko - holdbare løsninger

Er Adidas godt til cykling? Adidas bringer os en urban cykelsko i form af Five Ten Freerider. De er designet til brug på flade pedaler, som dem på mountainbikes, men er et godt valg til hverdagsbrug på og af din cykel.

Cykelsko pasform - handlingsorienterede løsninger

Hvor meget plads skal der være i cykelsko? Du skal ikke have mere end en halv tomme plads fra din storetå til spidsen af ​​skoen. Dine tæer skal ikke presse mod forsiden af ​​skoen, men du skal heller ikke være i stand til frit at svinge dine tæer.

Mountainbike-anmeldelser 2016 - omfattende håndbog

Hvad er den bedste mountainbike for pengene? Bedste mountainbikes under $ 500Batch The Mountain 29. Bedste Bargain Mountain Bike. Co-op Cycles DRT 1.0. Bedst med hydrauliske skivebremser. Mongoose Switchback - Mænd og kvinder. Bedste overkommelige hardtail MTB. Neffice 27.5 Mountain Bike. Schwinn Mesa. Vilano Blackjack 3.0. Mongoose Malus Fat Bike. Royce Union.

Domestique i cykling - hvordan man håndterer

Hvad er en domestique inden for cykling? I landevejscykelracing er en domestique en rytter, der arbejder til fordel for deres hold og leder, snarere end at prøve at vinde løbet. På fransk oversættes domestique som 'tjener'. Brugen af ​​udtrykket dateres tilbage til 1911, skønt sådanne ryttere havde eksisteret før da.

Mountainbike trail skilte - praktiske beslutninger

Hvor hård er en blå MTB-sti? Blå firkant (mellemliggende): Denne sti har et beskedent samlet niveau af stejlhed med nogle sektioner, der er meget stejle, hvor de fleste ryttere går på deres MTB. Black Diamond (vanskelig): Maksimal lønklasse er den samme som stien på mellemniveauet, men gennemsnitskarakteren er højere på grund af sektioner af stejlere nedstigninger og stigninger. г.

Cykelartikler - praktiske beslutninger

Hvorfor er cykling godt for dig? Regelmæssig cykling stimulerer og forbedrer dit hjerte, lunger og cirkulation, hvilket reducerer din risiko for hjerte-kar-sygdomme. Cykling styrker dine hjertemuskler, sænker hvilepuls og reducerer fedtindholdet i blodet.