Vigtigste > Cyklister > London cyklist - typiske svar og spørgsmål

London cyklist - typiske svar og spørgsmål

Er cykling i London farligt?

Der er risiko for skade hver gang ducykluspå vejen, og det er sandt, at iLondon, at risikoen er større end i mange dele af landet, men i reelle termer,cykler i Londoner statistisk megetsikker.Londoner også catering mere og mere tilcyklistertakket være oprettelsen af ​​nye baner og adskilte ruter.





(glad elektronisk musik) - Hvis du ikke har gjort det før, kan det være lidt skræmmende at cykle rundt i byen. - Cykling er virkelig sjovt i det fri, men det kan også være rigtig sjovt i byen. Du skal bare være opmærksom på lidt forskellige farer, og at du selvfølgelig vil interagere med flere andre trafikanter end på landet. (fræk elektronisk musik) Som altid, før du tager afsted, kan det være nyttigt at tænke lidt over, hvad du skal gøre, såsom at tænke på din destination, den rute, du skal tage, og hvad du kan støde på langs vej.

Planlægning af din rute er meget nyttig, da det kan hjælpe dig med at undgå begrænsede områder eller stier, som du ikke må køre på, og det kan hjælpe dig med at prioritere cykelstier og ruter, der ikke kun er sikrere, men ofte glattere, hurtigere og mere Vær sjovere end at køre på vejen. Nu er der masser af fantastiske apps derude til planlægning af din rute på cykel. Kommot er for eksempel rigtig god, men ofte når du kører rundt i byen, fungerer Google Maps med en cykelfunktion virkelig meget godt. (optimistisk elektronisk musik) - Lad os tale om udstyret - Nu har du brug for en cykel først - Ja, men måske er det alt hvad du behøver.

Lad os indse det, i mange lande er cykling bare et middel til at komme rundt, som at gå eller køre. Og selv med en hjelm kan du skille dig lidt ud - ja, men der er også lande, hvor det altid er obligatorisk at bære hjelm, selv på en bycykel og faktisk på alle typer cykler. Og personligt, hvis jeg ikke besøgte min familie i Holland og kørte på min bycykel der, ville jeg sandsynligvis have en hjelm med på alle slags cykelture, jeg har været på. - Så vidt tilbehør går, er springvandslamper en god ide.



Uundværlig efter mørkets frembrud. Og så en anden klokke, fordi det vigtigste ved kørsel i byen er stigningen i trafikanter. Så alt, hvad der kan hjælpe dig med at blive set eller hørt, er en god idé. - Ja, og en sidste ting, jeg vil anbefale at tage, hvor der ville være en lås, bare fordi det gør shopping meget mere fleksibelt - Højre - At vide, at din cykel stadig er der, når du kommer ud - Fleksibel og også mere afslappet, så du ikke Bliv ved med at køre Bekymre dig om, at din cykel ikke vil være der, når du går af - Hej, du kan endda gå til floden for at få en is - Du er besat af det faktum, at alle byer har en Have-flow. (griner) (glad elektronisk musik) - Vi berørte det kort tidligere, men iført reflekterende tøj, især på dine arme og ben, kan det virkelig gøre det mere genkendeligt - det er fordi den menneskelige hjerne instinktivt er programmeret til at gøre det, biomekanisk Genkend bevægelse mønstre - Vi nævnte også lys, men disse øger også din synlighed for andre trafikanter. - Og din bagage kan være et godt sted at sætte reflekser på, især hvis du ikke vil have specielt tøj på.

For eksempel er en reflekterende rygsæk fantastisk, fordi du kan se den fra alle sider. (glad elektronisk musik) - Storbylivet kan udgøre alle mulige farer ved, at børn går i skole, folk, der går deres hunde, huller, afløbsdæksler, endda store lastbiler eller busser. Og hej, du skal endda holde øje med cyklister, der får resten af ​​os dårligt omdømme - tro ikke bare, at du kan hoppe over kryds i sidste øjeblik - at køre røde lys er farligt, og der er også andre trafikanter ikke at kunne lide os, hvilket vi sandsynligvis vil undgå - Ja.

Og en sidste bemærkning: Hvis din by har de specielle cykelkasser ved trafiklysene, er det bestemt værd at bruge temaer, du vil ikke kun være mere synlig for de trafikanter, der er bag dig. Du kan også rejse tidligere, når trafiklyset er grønt. I betragtning af hastighedsgrænsen i de fleste byer holder dette dig ude af trafik fra omkring 30 kilometer i timen, sandsynligvis indtil det næste sæt trafiklys. (glad elektronisk musik) - Jeg føler mig i en by, din opførsel er særlig vigtig, flere mennesker Vi kan se dig og se, hvad du laver.



Så giv ikke nogen mulighed for at hente noget dårligt, du har gjort, som de kan bruge mod dig eller andre cyklister. Og det er ret let, alt hvad du skal gøre er at behandle andre trafikanter og andre cyklister, som du selv vil blive behandlet. Vær høflig og prioriter, hvis du har brug for det.

Og husk også, at de fleste af cykelbanerne deles, så der også er fodgængere, så forvent ikke en kontinuerlig tur. En simpel bølge af tak eller et smil kan virkelig gøre en enorm forskel, når de interagerer med bilister, andre cyklister og fodgængere. Og vær opmærksom på, at med det momentum, du bærer som en person på en cykel, er du ofte den farligste ting på en fælles rejse.

Så pas på børn, hunde, fodgængere, telefonzombier. Du vil ikke såre dem, og du vil heller ikke skade dig selv ved at falde af. Jeg ved om dette, fordi jeg blev ramt af en hund tidligere på året, og selvom det var hunden.



Jeg ville ønske, at jeg havde bremset lidt og undgået at komme til skade. - Måske hvis du havde en klokke Emma, ​​som kan være meget nyttig på cykelstier for at advare vandrere og cyklister om, at du skal forbi. Folk sætter ofte pris på høflighed for at fortælle dem, at du er der.

Det er især nyttigt, når du overhaler. (glad elektronisk musik) En af de mest populære ting at lave i byen er shopping. Så hvorfor ikke gå til dit marked og fylde din indkøbskurv fuld? de lokale råvarer og bær det hjem på din bycykel. - Nu er din cykelbagage også en fantastisk måde at øge din synlighed på vejen, som nævnt tidligere.

Cykling i byen er en sikker og behagelig oplevelse. Det er et fantastisk transportmiddel og udforskning. Men du skal være opmærksom og opmærksom på, hvordan dine handlinger skal påvirke andre mennesker, men mest af alt, komme ud og hyg dig, du kunne lide denne artikel, giv os tommelfingre op og klik dernede for flere tip til cykling i byen .

Hvor mange cyklister dør i London om året?

Antallet afcyklister dræbt i London om åretvarierer massivt. I gennemsnit fra 1986 til 2010, 17.2cyklister døde om året. Hvis der er nogen tendens, synes det at væretillet tilbagegangiFor nyligtflere år. Gennemsnittet fra 1986 til 1999 var 18,3, mens det fra 2000 til 2010 var 15,9.

Mig? Cykler i London? Ingen! Jeg dør. Du skal være sindssyg for at cykle i London. Jeg ville cykle, men der er for mange veje.

Jeg prøvede at cykle en gang, men der var en bus på tværs af gaden. Aargh! Hvad er der galt med disse mennesker? Cykling er en god øvelse, det er gratis, det er sjovt, du kan ændre din rute, uanset hvad du vil, du kan parkere hvor som helst, det er normalt hurtigere end bussen, nogle gange hurtigere end røret, og alligevel er der cyklister i London af en eller anden grund sjælden og mærkelig Så hvorfor er cykling ikke normalt i London? Har det at gøre med den måde, vejene blev bygget på? Eller er det noget forankret i vores kultur? Eller er det en kompliceret og nuanceret blanding af begge, kombineret med nogle andre overraskende interessante faktorer, som det tager cirka ti minutter at diskutere? ♫ ♫ Cykelinfrastrukturen i London har eksisteret længere, end du tror. Allerede i 1930'erne, hvor næsten ingen kørte, besluttede smarte byplanlæggere, at biler og cykler ikke skulle blandes.

Nye forstæder i Morden, Perivale og Romford fik skinnende, brede, separate cykelbaner. Den første af sin art blev åbnet i 1934 af transportminister Leslie Hore-Belisha. Men de blev ikke brugt så meget og blev derefter forbudt fra almindelige veje.

Det er præcis, hvad Leslie Hore-Belisha ønskede og sagde, at cyklister er 'de farligste mennesker på gaden i dag'. Så en cyklerevolution kom aldrig. Men en ny revolution var lige rundt om hjørnet.

Introduktion af den nye bil. Tror du ikke, du har råd til en bil? Takket være teknologien er den nye bil billigere end nogensinde. Du har råd til den nye bil.

Den nye bil giver dig mulighed for at køre rundt i din nye bil - Kan du lide din nye bil? - Jeg elsker min nye bil. (humrer) (holder latter) Efterhånden som bilerne blev mere overkommelige, blev gaderne mere travle. Og derfor ændrede planlæggerne i 1960'erne i deres endelige visdom de eksisterende gader i London for at give mere plads til biler.

Og cyklister blev helt glemt. Historisk Hyde Park Corner er blevet omdannet til en kæmpe uhyggelig rundkørsel, hvor hver bane er den forkerte bane, Elephant and Castle, Waterloo og Hammersmith. (Bilhorn) Westway blev bygget.

Blurgh! Og næsten alle cykelbaner i forstæderne forsvandt i 1930'erne. Nogle blev baner til biler og andre blev parkeringspladser. Ikke overraskende faldt antallet af cyklister i London i løbet af de næste årtier. * Crash - Oww !! Tro det eller ej, denne skræmmende artikel fra omkring 1984 ½, der forsøger at promovere cykling i London, viser, hvor forræderisk og forfærdeligt livet på to hjul var blevet.

Der var biler 1, cyklister døde. I mellemtiden i Europa besluttede byer som Amsterdam, der var ligeledes dødbringende i 1970'erne, veje til London for ikke at nævne nogle få døde børn at gøre noget modigt.

I løbet af de næste tre årtier blev de historiske gader fuldstændigt redesignet for at prioritere fodgængere og fodgængere. Biler er blevet forbudt fra nogle gader, og nye er adskilt, brede, uafbrudte, glatte cykelbaner er blevet bygget i de baner, som folk plejede at køre. At dreje Amsterdam udad var ikke let og skete ikke natten over, men til sidst blev cykling den normale transportform.

Og det var biler, der måtte lære at vente på deres tur, komme ud af vejen og gå den lange vej. Det betyder ikke, at hollænderne er cykelentusiaster. Det er lidt som at sige, at alle i Storbritannien er besat af støvsugere, bare fordi alle har en - I Holland - Holland! der er ingen cyklister i Holland.

Disse mennesker er lærere, læger, advokater, universitetsstuderende, systemanalytikere, chartrede volumenvurderere og pornostjerner. Hvorfor skete det ikke i London? Det er faktisk svært at sige. Måske er det fordi vi briter altid har været for knyttet til vores biler.

I 1980'erne var biler et statussymbol. Margaret Thatcher sagde som bekendt 'En mand over 30 år, der er i en bus, kan kalde sig fiasko.' Dette betød, at politikere og planlæggere, der ønskede at gøre cykling bedre altid gjorde det med deres hænder bundet bag ryggen.

De kunne ikke komme i vejen for vores smukke biler. En anden mulig årsag er den måde, London er blevet kørt på i så mange år. Efter at Thatcher afskaffede GLC i 1986, blev cykelinfrastruktur og lignende leveret af de 32 krigende bydele i London, så der var ingen, der kunne foretage en byomfattende kulturændring.

Men det skulle ændre sig i 2000. For første gang nogensinde havde London en konference og en direkte valgt borgmester med magt og budget til at tænke stort. Ken Livingstone * ribbit og den nyoprettede Transport for London, eller TfL tackling Londons kroniske overbelastning og forurening, og de så, at cykling kunne spille en vigtig rolle.

Selvom det var sent, med den rigtige investering, havde London potentialet til at blive et cykelmekka ligesom Amsterdam. Alligevel det har det samme klima, det er fladt (for det meste), vejene er brede nok, og de fleste ture i London er perfekt kørbare på mindre end 3 km.

Det var absolut gennemførligt. De måtte gøre det snart, og de var nødt til at gøre det nu. Næsten mere end 7 år senere stjal Ken Livingstone en idé fra Paris: Cycle Hire Scheme.

Overalt i det centrale London skal der oprettes dockingstationer med for tunge cykler og iøjnefaldende for at forsøge at stjæle. Og enhver med et bankkort og et par ben kunne leje dem mod et mindre gebyr. Det var først i 2010 for planen at komme i gang, at London havde en ny borgmester, hvis idé det var.

De gav programmet det vildledende, men mindeværdige og vedvarende kaldenavn 'Boris Bikes'. De blev et øjeblikkeligt hit, populære blandt lokale og rystende turister. De hjalp med til at fremme ideen om, at bycykling ikke kun er for Lycra-klædte entusiaster, men alle.

Med så mange nye rystende jiggles på vejen var det vigtigere end nogensinde, at London havde sikre veje at cykle i. Og det samme år kom borgmesterens modigste plan til dato: cykelovervejene. Dette var en ny speciel pendlercykel-motorvej, der var tydeligt mærket over lange afstande og malet i lyseblå for at matche af Barclays, der sponsorerede det hele. 12 cykelveje var planlagt, som blev talt som timer på et ur, der går ud fra centrum af London.

Den første, der åbnede i 2010, var CS7, der krydsede den underudnyttede Southwark Bridge, snegede sig omkring Elephant and Castle og fulgte den nordlige linje helt ned til Colliers Wood. Derefter kom CS2, som løb øst fra Aldgate gennem Whitechapel til den fremtidige olympiske park i Stratford. Men var disse superveje gode? Uh nej - skønt meget - AAAARGH !! AAARGH !! skønt det er meget godt skiltet og i en smuk blå skygge, var der ikke noget, der adskiller cyklister fysisk fra forbipasserende biler, busser og lastbiler.

Nogle gange stoppede den blå farve pludseligt, blev til en busbane eller fyldt med parkerede biler. Genert nye cyklister, de mennesker, der blev udviklet til at føle sig sikre gennem dette program, følte sig slet ikke sikre. Endnu mere bekymrende var, at nye og selvsikre cyklister blev lullet i en falsk følelse af sikkerhed, da den blå maling slukkede, splat.

styrketræning til mountainbiking

Venera Minachmetova, en 24-årig russisk forretningskvinde, blev dræbt af en lastbil ved den notorisk utilstrækkelige Bow Interchange, en af ​​fem cyklister, der døde på gaderne i hovedstaden på kun 2 uger for borgmesteren og TfL at stoppe med at dræbe cyklister. Et nærmere kig på de originale motorvejsdesign afslører, at de var farligt dårligt gennemtænkte. Ifølge dette kort skulle CS11 køre op ad den meget smalle Kilburn High Road.

Og hvor var det nøjagtigt? Planlægningen at gå? Så TfL gik tilbage til tegnebrættet og tog det denne gang mere alvorligt. Den næste generation af motorvejs cykler fra 2013 var en massiv forbedring. Fysisk adskilt fra trafik med funktioner som dedikerede trafiklys og flydende busstoppesteder var disse ægte cykelstier, som hollænderne var værdige.

Var disse nye motorveje en succes? F *** ja, cykling på disse ruter er steget med hele 60%. I myldretiden er 60% af alle ture på cykel. Der er endda cykelstop.

Det er bevist at vise, at når du bygger dem, vil de komme. Fremskyndet af succesen med cykelvejene begyndte byen at gøre sig dum ved at cykle. Se! Torrington Place er lukket for biler, der kører vestpå.

Se! Bankkryds er kun busser og cykler på hverdage. Se her! Camden fylder sine gader med bæltedyr. ARMADILLOS! Vi begynder endda at rette vores 60'ers fejl ved at gøre tidligere store uhyggelige rundkørsler til meget sikrere, omend forvirrende, tovejs spørgsmålstegnformede kryds.

Buegang, elefant og slot, Waterloo, men ikke Hammersmith - det er for sent for Hammersmith. Så alle er glade eller er de? Cykelrevolutionen har fået kritik fra nogle grupper som (Game Show Summer) - Åh, uheld, og du løber tør for tid.

Men du klarede dig meget godt. Du lavede historien, du lavede motorveje, du gik endda til Amsterdam. Men der er så meget mere at tale om.

Kommer du tilbage til del 2? - Det gør jeg. - Fremragende! Vi ser frem til det, ikke? Vi ses efter pausen! pause ♫ ♫

Hvor mange cyklister dør om dagen i London?

Statistikker
År19932016
Tusinddagligerejser270730
Dræbt188
Alvorligt såret485454

Hvor mange cyklister dræbte London 2020?

Sekscyklistervardræbti2020fra fem i 2019, mens antallet af alvorlige skader steg fra 773 til 862.24. 2021.

Er London cykelvenlig?

I dag, dincykelkan sikkert føre dig til næsten ethvert område i byen. Dette er lige så vigtigt for dem, der bor iLondonog dem, der besøger og ønsker at opleve byen fra sadlen på encykel.

Er en knallert mere farlig end en cykel?

Hvis du ikke vil have en daglig sved på encykel, tilknallerter det stilfulde og afslappede valg. Selv med deres lavere hastigheder,knallerterkan være ligesom farligttil rytteresommotorcykler, når de er involveret i kollisioner.27. 2018.

Er London en cykelvenlig by?

På 1500Km2 og 9,2 millioner mennesker,Londoner et stort travlt sted, menbygamle gader og kanaler betyder at komme fra A til B vedcykeler charmerende, og det bliver bedre hvert år somLondoninvesterer mere i sine cykelstier.04.07.2019

Hvor mange cyklister dør årligt?

I gennemsnit 742cyklister døri fatalcykelulykker hverår. Ifølge Federal Highway Administration (FHWA). Fra 2007 til 2018 8.908cyklisterhardødeoveralt i USA. Vi tog dette tal og delte det med 12 for at få gennemsnittet.

Er det værd at få en cykel i London?

Ja,Londoner en fantastisk by atcykeligennem. Cykling er måske også den hurtigste vej tilrundt i byen, da trafikken i byen er afskyelig. Bare vær forsigtig omkring biler, busser og taxaer, drage fordel afcykelbaner og prøv at bruge ruter med lav densitet.

Er London en god cykelby?

Undersøgelsen udført af tyskcykelforsikringsselskab Coya fundetLondonat være kun den 62.bedste byverdensomspændende forcyklingbaseret på data relateret til infrastruktur, vejkvalitet, ulykker ogcykeldelingsordninger på tværs af 90 internationalebyer. Edinburgh scorede også højere endLondonmed en score på 31,32.

Er det slutningen på London Cyclist-blog?

Desværre er i dag slutningen for London Cyclist Blog. Jeg I Storbritannien elsker vi at rejse væk til sommeren. Og naturligvis for cyklister, vores foretrukne rejse

Hvorfor er der så mange cykeldød i London?

En bølge af cykeldødsfald i London fandt sted i november 2013, idet der blev kritiseret TfLs cykelfaciliteter og udløst protester og opfordringer til sikkerhedsforbedringer fra politikere, cykelorganisationer og medierne samt forskellige synspunkter om, i hvilket omfang dårlig cykling bidrager til sikkerhed risici for både cyklister og andre trafikanter.

Hvornår blev cykling en transportform i London?

Efter et nationalt fald i 1960'erne af niveauer af forsyningscykling begyndte cykling som en transportform i London en langsom genvækst i 1970'erne.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Ridley-hjul - den ultimative guide

Er Ridley-cykler gode? Ridley-cykler er gode. Jeg har lige købt en og nyder virkelig den. Butikker, der trash andre mærker, er bare dårlige mennesker. Om få år efter at de skifter mærke, vil de kaste de cykler, de sælger i dag.

Tcs-dæk - hvordan man adresserer

Hvad betyder TCS på cykelfælg? TCS (Tubeless Compatible System) er vores standardiserede slangeløse fælg / dæk-system designet til at opfylde internationale ETRTO-standarder og sikre ultimativ pålidelighed.

Er aero-hjul det værd - besvare spørgsmålene

Er aero-hjul gode til klatring? I sidste ende, mens vægten trumfer aerodynamik, når du klatrer, kan aerodynamik meget vel være vigtigere i løbet af turen, hvis du kører på stort set flade veje, rullende terræn eller endda en bjergrig bane med lange dalveje. 30 2017.

Dt Swiss track hjul - pragmatiske løsninger

Er DT Swiss Good hjul? Det lyder delvist: 'I de senere år har DT Swiss forvandlet sig fra et vel respekteret mærke på hjulkomponenter med et fremragende ry for lethed, præcision og holdbarhed til et førende mærke for teknisk sofistikerede og omhyggeligt udviklede systemhjul. '22 . 2018.

Racercykel skivebremsehjul - mulige løsninger

Har du brug for specielle hjul til skivebremser? For at bruge skivebremser har du brug for et andet hjulnav end på standard fælgbremsehjul, og gaffelen har brug for bremsemonteringstapper for at rumme skivebremser.

Hvordan fremstilles cykeldæk - holdbare løsninger

Hvad er cykeldæk lavet? Konstruktion. Cykeldæk består af et gummimprægneret klædehus, også kaldet slagtekroppen, med ekstra gummi, kaldet slidbanen, på overfladen, der berører vejen. I tilfælde af klemmer vikles kappen omkring to perler, en på hver kant.