Vigtigste > Cyklus > Bedste cyklus for over 40 - hvordan man adresserer

Bedste cyklus for over 40 - hvordan man adresserer

Er cykling god i over 40 år?

Hvis du leder efter en fysisk aktivitetsmulighed for at hjælpe med at forbrænde kalorierne og mindske risikoen for kroniske livsstilssygdomme,cyklingkan være noget for dig. Sporten kan effektivt hjælpe med at opretholdegodthjerte-kar-sundhed, da det får din puls op, men er lettere på dine knæ end at løbe.





Mange mennesker. Jeg er sikker på, at jeg ser på en cykelsadel og tænker, at det ikke kun skal være ubehageligt, men det er sandsynligvis også dårligt for dig. Du ved - forårsager skade, smerte, følelsesløshed og, hos mænd, måske erektil dysfunktion, måske prostatakræft.

Og alligevel cykler mange af os og har slet ingen problemer. Nogle cyklister gør det på den anden side. Jeg gjorde det, så jeg kan fortælle dig, at når der sker noget, er det virkelig bekymrende.

Se - dette er min 'åh min gud! Min penis er blevet helt følelsesløs! 'Vi kommer tilbage til dette, når vi udforsker problemerne omkring mænds sundhed og cykling. For at gøre dette har vi indgået et samarbejde med en af ​​Storbritanniens førende urologer - en mand ved navn Anthony Koupparis - for at give solide, praktiske råd, som alle mandlige cyklister skal lytte til, og når du har brug for en anden grund end omfattende klinisk erfaring for at tro, hvad han siger han er også en jernmand, og disse fyre bruger meget tid i sadlen. Før vi dog starter, her er en hurtig anatomi-lektion.



Det er mig, som jeg cykler på. Dette er nu et skelet, der kører på en cykel, og det færdigt er et nærbillede af en penis.

Stop med at fnise i ryggen. Det er hverken godt eller sandt i målestok. Alligevel, vittigheder til side, er det virkelig vigtigt at forstå vores egen anatomi.

Du ved, jeg er sikker på, at når du kører, er din penis og testikler normalt godt skjult. Området med blødt væv mellem din bagdel og dine testikler kaldes din perineum, og når du er på en cykel, er dette område i kontakt med din sadel. Under huden er din urinrør, som er røret, der forbinder din blære med omverdenen via penis.



Perineum indeholder også de store blodkar og din pudendal nerve, som giver følelsen af ​​området og derfor også hjælper med erektionen. Over perineum er din prostata, en kirtel, der skaber sædvæske, og som krydser urinrøret. I betragtning af vores anatomi og sadlenes form synes det rimeligt at skabe forbindelse mellem cykling og smerte eller følelsesløshed, erektil dysfunktion og prostata problemer, men lad os se nærmere på det.

Men ingen bekymring. Det bliver ikke mere levende end hvad du har set før, de foreslog Anthony nedbryde dette emne. Så vi har følelsesløshed, erektil dysfunktion og også prostatakræft, især prostatakræft.

bære spray cykel mount

Lad os starte med døvhed og først og fremmest, kan jeg fortælle det? Er du min følelsesløse penishistorie? - Det ville være, ja



Jeg tror, ​​vi kender hinanden godt nok til at fortælle mig om det. Det var, da jeg var i en vindtunnel i Indianapolis, og vi lavede en vindtunneltest, i hvilket tilfælde skal du sidde forsigtigt på en cykel i 30 minutter, mens din cykel gør en fuldstændig fejning af vindvinklerne. Hvad det betyder Du skal være helt bevægelig i din overkrop, fordi enhver form for ryk kan forvride resultatet.

Så det er en virkelig kunstig situation at cykle, og efter de 30 minutter gik jeg af, og jeg indså ret hurtigt, at jeg absolut ikke havde nogen fornemmelse i min penis, som faktisk foregår, for heldigvis ved du, at fornemmelsen er vendt tilbage. Så til sidst tror jeg, at der ikke skete noget langsigtet, men hvad sker der på kort sigt? Dybest set på grund af det pres, du lægger direkte på perineum, presser du på nerverne, og du trykker på nogle af blodkarrene, og det er det, der forårsager følelsesløshed. Efter en periode med at sidde på en nerve, vil det tage nogle meget mindre skader, som ikke er langvarige skader, det dybest set fører til følelsesløshed i det område, det tjener, hvilket er, hvad der skete med dig.

Så det svarer til at falde i søvn i en underlig position og vågne op med dine arme helt døde, og det er massivt foruroligende, men følelsen kommer ret hurtigt tilbage, og der er ingen langvarig skade. Meget ligner det lige rigtigt. Så hvad skal vi så gøre? Hvis vi lider af døvhed efter at have kørt på cykel, hvad er så den første anløbshavn? Hvis du finder ud af, at dette sker, skal du gå på cyklen, og den bliver følelsesløs bagefter.

Jeg ved mere end jeg gør, du får en ordentlig cykeltilpasning og nogen til at se på din sadel og alt, hvad der følger med den. Hvis du kommer på din cykel i lang tid, og hver gang den er følelsesløs i det område, og den forbliver følelsesløs, og så gør du det samme igen og igen, vil du uundgåeligt medføre nogle langsigtede skader, men sund fornuft tager over, og når det sker så bare få den rigtige cykelpasning og den rigtige sadel. En enkelt følelsesløshedsperiode derefter vil ikke forårsage nogen langsigtet skade på fornemmelsen i dette område eller nogen erektioner og lignende.

Det næste emne ville være erektil dysfunktion, og i betragtning af hvad vi har hørt om følelsesløshed, er der en sammenhæng mellem cykling, gentagen følelsesløshed, der fører til erektil dysfunktion? - svaret er nej. Mere vigtigt er vigtigheden af ​​erektil dysfunktion i første omgang. Processerne, der fører til erektionsproblemer, er nøjagtigt de samme som de processer, der fører til hjerte-kar-sygdomme, som fører til et hjerteanfald.

Så hvis du har diabetes, forhøjet blodtryk eller røg, har du sandsynligvis erektil dysfunktion, men du har sandsynligvis også hjertesygdomme. Faktum er, at de fleste middelaldrende begynder at cykle. Hvis du nu er en cyklist og i en sådan alder udvikler erektil dysfunktion, skulle din første tanke ikke være: 'Åh, dette er min sadel bare på grund af cykling.' Det skal være sådan, at jeg ikke begraver mit hoved i sandet. Dette kan være en indikation af noget, der ikke er blevet diagnosticeret.

Jeg er nødt til at få dette tjekket ud. Du synes godt med det faktum, at det ville være ret vanskeligt at påføre den slags skade på din pubic nerve, som derefter ville føre til erektil dysfunktion. Så er det faktisk ret svært at gøre det? Den underlige følelsesløshed, der påvirker din perineum, vil ikke give dig erektil dysfunktion.

Faktisk vil det ikke give dig erektil dysfunktion. Gå og få det tjekket ud. For det første at have en ordentlig MOT fra hjertets synspunkt, hvorfor så ikke have en behandling med erektil dysfunktion? Jeg mener, cirklen er kommet fuld.

Det er gået fra at være en lidt latterlig ting til et reelt helbredsproblem, som du kan få ordnet. Og så finder du dem. Hvad med prostata-relaterede problemer og især prostatacancer.

Heldigvis har cykling ingen effekt på prostatakræft. Men det er ikke kun, hvordan prostatakræft udvikler sig, det er også spørgsmålet om, hvorvidt du screenes for prostatakræft forkert. En af de ting, vi bruger til at give en indikation af risikoen for prostatakræft, er at have en blodprøve, og der er en tanke om, at hvis du cykler meget, kan du irritere din prostata, og det kan være din blodprøve, der kaldes PSA kaldet kunstigt hæve blod test en prostata-specifik antigenblodprøve, der kommer til det punkt, du gjorde, at blodprøven er kunstigt forhøjet, og så har du en hel række tests, som du aldrig havde brug for, fordi du cyklede, og det er faktisk ikke sandt, ikke det - der er en chance for det kunne blive påvirket lidt, men hvis man ser på laboratoriebaseret forskning på mange, er der mange molekylære markører for prostatacancer, cykling og motion, der ikke gør nogen forskel for nogen af ​​indikatorerne for prostatacancer, så cykling er god. Du bliver bedre, det forbedrer dit kardiovaskulære helbred alle de ting, der reducerer din risiko for kræft, og det påvirker ikke forkert screening af prostatacancer.

Og så fortsætter det. Heldigvis er der ingen høj risiko for prostatakræft. Hvad vi skal gøre som fyre er at tænke over det.

Så når vi bliver ældre, er sandsynligheden for at udvikle prostatakræft højere. Den første ting du skal gøre nu er at være opmærksom på nogle af symptomerne nu, de ting vi ser ud til er ting som vandarbejdssymptomer, rygsmerter, problemer med blødning i vandet, den slags ting, hvis du er bekymret for disse ting, hvis du oplever disse ting igen, skal du enten se en urolog eller en huslæge og have en rimelig diskussion om vurderingen. Det betyder ikke automatisk, at du bliver screenet for prostatakræft, men den pågældende læge vil lede dig gennem de gode ting ved eksamen og muligvis ulemper ved en eksamen.

Så kan I to beslutte, om de vil gå videre eller ej. Jeg vil ikke have, at fyre overhovedet ignorerer det. Og for det meste finder vi disse ting meget tidligere i disse dage, og de kan sorteres fuldstændigt.

Hvilken alder taler vi om her? Hvilken alder skal du bekymre dig om? Og jeg sætter pris på, at der sandsynligvis er tragiske eksempler, som du kender, tidlige tilfælde, men du har ret.

Så og med min i min praksis, har jeg et meget forvrænget billede. Så vi har så stor praksis, at du får patienter i 30'erne til 80'erne og 90'erne til at tænke over det, og hvis du har nogen bekymrende symptomer, skal du ikke få panik, så begrav ikke hovedet i sandet og føre. Har en rimelig diskussion og vurdering af, hvad problemet er, hvis der er røde flag at handle på, og hvis du har brug for det. Så der er ingen sammenhæng mellem cykling og prostatakræft, men prostatakræft er stor for en stor del af cyklister Problem bare fordi de er mænd, de er middelaldrende og derfor har brug for at tænke over det. Jeg ved ikke om dig men min største takeaway fra denne samtale med Anthony er, at vi sandsynligvis ikke bør tage vores helbred for givet.

Vi skal stå over for vores egen dødelighed og faktisk søge hjælp, når vi har brug for det, fordi vi ikke bliver tynde. Gs er sandsynligvis det største problem, som vi alle vil møde. Nu har jeg sandsynligvis givet lidt for meget information, end jeg har givet dig fortalt om min følelsesløshed penis i vindtunnelen Men jeg tror, ​​i den forstand, at vi måske alle skal prøve at føre en samtale, med måske vores venner i klubben, der kører den i weekenden, har i det mindste denne artikel, jeg tror, ​​det ville være positivt Udgangspunkt. Sørg også for, at det giver mig store tommelfingre op for at takke Anthony for hans tid og utrolige delingsoplevelse med os, og hvis du gerne vil se en anden artikel om det samme emne. Vi har bare en på denne kanal, der hjælper dig med at købe den rigtige sadel, så du kan klare det første problem med døvhed direkte.

Hvilken cyklus er bedst til lang køretur?

♪ ♪ - Lange rejser er almindelige i cykling, og det er let at se hvorfor. Du får en fantastisk følelse af præstation. Du kommer til steder, som du måske ikke har set før, og når du i det mindste er kommet dig efter dem, bliver du bedre - Ja, men lange drev er faktisk ikke så lette.

Det kræver et niveau af fitness, viljestyrke og fokus, men her er ti ting, du sandsynligvis kunne gøre uden at vide det for at hjælpe dig på din vej. Ti ting - ti ting. Skrub faktisk dette.

Dette første råd vedrører dagen op til din store begivenhed. Hovedsageligt carbo-loading. Nu i 1990'erne blev carbo-loading meget populær i mange udholdenhedssport og har nogle fordele.

Du har mere brændstof til din tur, så du skal være i stand til at fortsætte. - Chip, Dan? - Jeg kan ikke understrege vigtigheden af ​​at have en nok lang køretur konservativt til at begynde med. Hvis du går for hurtigt, vil 'forbrænde kulhydrater i stedet for fedt, der er brændstof.

Og som vi alle ved, har du desværre en begrænset forsyning med kulhydrater, selvom du har fyldt den op natten før, så du kan se, at det er en dårlig idé - Så sørg for at de kører dig til den første tredjedel af din tur virkelig behageligt. Bare gør dig komfortabel på din rejse. Når du først er kommet ind på det, vil det være en fantastisk måde at måle, hvordan du har det, og hvis du er i stand til at øge tempoet og vigtigst af alt holde det op - Føler du dig beroliget, kammerat? - Ja, smuk - Sejt.

Skal vi øge tempoet? - Nej, faktisk kan jeg lide det på den måde. Tilsvarende er rådet ikke at træde på din tærskel, dette kan virkelig bruge dine reserver og nedbryde dine energilagre meget hurtigt - ja, men lejlighedsvis vil det være uundgåeligt. Hvis du f.eks. Har en kort, stejl stigning foran dig, skal du generelt forsøge at undgå anaerober - tankning fra starten er virkelig vigtig.

Hvis du venter, indtil du er virkelig sulten eller tørstig, er det sandsynligvis for sent - ja, og du skal også eksperimentere præcis, hvad du spiser og drikker på cyklen også. Nogle mennesker har støbejernsmaver, tåler alt, andre skal være lidt mere specifikke, så de ikke føler sig ubehagelige. Har du mere af det, ven? - Nej, det er alt der, kammerat.

Sidste. - Som vi sagde i starten, er mental styrke og fokus en virkelig vigtig del af lange rejser. Det kan være svært at være motiveret i timevis, så det er en god ide at huske, hvorfor du gør det, fokusere på det positive og derefter indstille negativerne. - Ja, prøv ikke at tænke på dit ubehag og smerten i dine ben.

Prøv i stedet at fokusere på, hvordan det vil føles, når du når dit endelige mål. Fortæl dig selv, at du har det godt - Du ser godt ud kammerat - Tak kammerat. Også du, parre. - Tak, jeg har det godt. ♪ ♪ - Det ultimative mål for at komme derhen kan ofte føles som en evighed på en lang køretur.

Så det er en god ide at have nogle mellemdestinationer til at krydse af undervejs. En anden positiv ting at fokusere på - ja det kunne være en fodringszone, når man er på en organiseret tur. Det kan være en by eller en landsby på din rute.

Eller en god er toppen af ​​hver stigning undervejs. Slipstreaming kan spare dig for en enorm mængde strøm, mens du stadig kører i samme hastighed, nu op til 30% under de rigtige forhold. Så du bør virkelig drage fordel af det, når du kører sammen med andre, eller især når du er i et mesterkonkurrencedrev.

Nå, irriter ikke andre ved bare at sidde på den, så prøv at glide ind i en gruppe, der kører det rette tempo for dig. Chauffører bag det har ikke så stor fordel som en opad skrånende vej, så du kan få din at skulle bruge tid på flyet. ♪ ♪ - Nå, du fortsætter med din kørsel, hvis du har haft et mekanisk problem og ikke har værktøjet til at ordne det.

Derfor skal du tage mindst ekstra rør, et multiverktøj og selvfølgelig en pumpe hver gang du kører. Og ikke kun kan du fortsætte, du vil ikke sidde fast i ørkenen - lige så vigtigt er klædning ordentligt en opskrift på katastrofe, hvis du går ud på vejen uden ordentligt tøj under kolde, isede og våde forhold. - Indrømmet, godt cykeltøj kan være ret dyrt, men hvor behagelig du kan køre i forskellige vejrforhold gør en enorm forskel.

Og hvis du er mere komfortabel, kan du sandsynligvis fortsætte. Nu er en af ​​os naturligvis ikke klædt på til dagens forhold, men du har ideen. ”” Til sidst, tænk på cykelens aerodynamik.

Du kan få mere aerodynamisk uden at bruge penge, bare sænk din krop i forenden, så din krop tager vinden mindre. Det betyder, at du kan gå hurtigere i samme hastighed med mindre indsats eller med samme indsats. Uanset hvad kan du fortsætte, og du skal ikke bare gøre dig klar til din krop.

Tøj og udstyr kan også gøre en stor forskel. Jeg taler om aerodynamiske hjelme, tætsiddende tøj, en aero-ramme og aero-hjul. Individuelt gør de måske ikke meget af en forskel, men samlet kan det være meget vigtigt.

Aerodynamik er ikke noget, du kan mærke. Du vil stadig gøre en indsats, dine ben vil stadig skade, men du bliver hurtigere. Så der er en række tip, der hjælper dig med lange cykelture, ting på forhånd, ting under og ekstra forberedelse også vores artikel om yderligere cykling klik her.

Og vores anden artikel om cykling, find - Perfekt rute? - Den perfekte rute.

Men jeg tror, ​​for at være ærlig, kammerat, jeg tror, ​​vi har allerede fundet det - ja vi har - men alligevel, for en perfekt rute kan vi gøre dette - Nå, der er en hel række ting, der hjælper dig på dine lange rejser, ting før og ting undervejs - og for vores artikel om længere rejser klik her ovenfor.

For vores artikel om at finde den perfekte rute, selvom jeg tror, ​​at jeg og Simon fandt vores i dag, skal du klikke her mig og Matt og lidt solskoldning. Bagning varm. Som jeg sagde i starten, er det virkelig vigtigt ♪ ♪

Hvilken cyklus er bedst for begyndere?

For at hjælpe dig med at laveretvalg, vi har opdelt dine muligheder i de treMest egnedemuligheder.
  1. bjergCykelmed frontophæng. Et 'hårdt hale bjergcykel'er det mest alsidige valg til enhvercykeltur.
  2. Cyclocross eller TouringCykel.
  3. HybridCykel.
14. 2014.

Du har besluttet at købe din første landevejscykel, forbløffende har du taget dit første skridt ind i en meget større verden, men at købe din første cykel kan føles lidt overvældende og forvirrende, da de ser ud til at være mange forskellige typer lavet af forskellige materialer med forskellige komponenter bestå, så vi er i denne artikel. Jeg vil give dig en praktisk guide og fortælle dig præcis, hvad du skal kigge efter, og hvad forskellene er. Jeg brænder virkelig for cykling, så alt, hvad der får flere mennesker på cyklen og deler den lidenskab desto bedre.

Derfor slog vi os sammen med Decathlon, de har en rigtig omfattende cykel med mange forskellige funktioner, og de har også god værdi for pengene, hvilket betyder, at dette er det ideelle sted for mig at vise dig alt, hvad du kan gøre, og jeg har også brug for en ny kitesurf-drage plus en tanke, der dræber to fugle i en sten. Den første ting at gøre er at bestemme, hvor mange penge du vil bruge, men hvor mange penge skal du bruge godt, der er ikke noget rigtigt svar um, når det kommer til at købe en landevejscykel, men hvad du kan vide er, at indgangen af ​​høj kvalitet- niveau-cykler starter normalt på omkring 260 oro eller £ 250 som denne, og når du bruger flere penge, kommer rammerne normalt ind og stivere, og komponenterne på disse stel er lettere og mere sofistikerede. For omkring 600 euro kan du få en masse penge til cykelfrygt, typisk noget med en aluminiumsramme og nogle gode indgangskomponenter, da måske endda skivebremser og cykler med denne type spec er utrolig dygtige, du kan helt sikkert vide, at bjerge eller alperne måske laver du et par løb på en cykel med denne form for spektrum, jeg ved, fordi det er alt, hvad jeg gjorde på min første landevejscykel, jeg vil anbefale, at du ikke bruger alle dine penge på cyklen alene, budget på alle det vigtige tilbehør som sko og pedaler, tøj og alle de første ting, du skal overveje. At vælge din cykel er de komponenter, der er knyttet til den fra samlebetegnelsen for bremser, og gearskiftet er gruppen, nu er der forskellige producenter af Campagnolo-gruppen, SRAM-mikrochip og måske den mest berømte shimano, som uanset mærke kommer i hierarkier eller grupper, når du bevæger dig op i gruppehierarkierne, de bliver dyrere, og komponenterne bliver lettere de os Ually får flere gear mere funktionalitet de er lavet af mere eksotiske materialer og skiftende gear vil også være glattere nu entry level cykler og entry level racercykler leveres normalt med gruppesæt, der er lavere i hierarkiet, fremragende eksempel er denne Shimano Sora, som er et Shimano-gruppesæt i anden klasse og findes ofte på cykler omkring £ 500. 00 Shimano Sora kunne bevæge sig ned i gruppehierarkiet havde Shimano og jeg skrev det i mig eller Carall over cyklen, jeg har endda kørt det et par løb, men en af ​​de ting at huske på er gruppesættets udvekslingsforhold.

receptpligtige cykelbriller

Denne cykel har en 1132-kassette på bagsiden, som jeg vil anbefale til din første landevejscykel, grunden er, at dette ene 32-tandhjul på bagsiden af ​​kassetten er virkelig nyttigt til bakker. Dette betyder, at ved at vride dine ben mere, kan du få en højere kadence, og det vil kun gøre bakker snappier. Dette er i modsætning til nogle cykler, der kommer med en lidt hårdere kassette: 28 vær opmærksom, og kædesættet har nu også forskellige størrelser af kæderinge, hvad jeg vil anbefale til din første landevejscykel er et kompakt kædesæt med en 50:34 lignende Vi har det her og af samme grund vil jeg anbefale 32'erne, backit gør bare bakker lidt lettere, hvis du er nybegynder.

Hvis du er nybegynder i landevejscykling og vil have gear, der kan hjælpe dig med at klatre op i bakker, du vil have, er større bagbremser og mindre bagbremser, som nævntes, også en del af gruppen, og generelt er der to forskellige typer fælgbremser eller som du kan se på denne cykel skivebremser, og disse bremser koster lidt mere end fælgbremser, men hvis du bor eller vil køre i et kuperet område? i bjergrigt terræn vil jeg sige, at de er ekstra værd, fordi de tilbyder meget mere kraftfulde bremser, der er mere ensartede især under våde forhold og generelt bare har bedre kontrol. Jeg er nødt til at understrege, at fælgbremserne, der bruger dem, er helt passende, skal vinde Tour de France i 100 år, og de har den fordel, at de er lidt lettere end disse bremser, da materialet rammen er lavet af har en massiv indflydelse på cykelens samlede kørekvalitet med de mest populære materialer Aluminiumstål og kulfiber fra omkring 250 til 1.000 pund euro og dollars, de fleste af de cykler, du kan finde, er lavet af aluminiumslegeringer, og det er fantastisk, fordi aluminium er et meget alsidigt materiale, der er let og har et godt forhold mellem vægt og vægt, det er derfor, når det bruges i luftfart , det er også meget korrosionsbestandigt og kan fremstilles til en meget lavere pris end kulfiber, hvilket betyder, at cyklerne kan blive over tusind euro mere overkommelige. Du begynder at se kulfibercykler på indgangsniveau som disse vanreisel edr 105 eller sang Sang, som de siger foran, hvor vi er lige nu. Kulfiber er normalt lettere og stivere end aluminium og stål, hvilket giver en bedre kørekvalitet kulfiber er et fantastisk materiale til fremstilling af cykler, men hvis dit budget ikke er fuldt kulfiber, skal du ikke bekymre dig, min første landevejscykel var aluminium, men en god funktion er en aluminiumcykel med en kulfibergaffel, dette reducerer vægten, gør gafflen meget stivere og reducerer også vejvibrationer, og det summende gennem styret at vælge et velrenommeret mærke er tilrådeligt på denne måde, du ved, at rammen er korrekt designet og testet og også har en solid garanti, der ender på rammer at passe på, er dækafstand, jo mere desto bedre vil jeg sige, da dette giver dig større alsidighed.

Du kan montere bredere dæk, hvis du vil, hvis du kan lide omstrejfede veje og har et lille eventyr, kan du tilføje ting som mudderbeskyttere, bagagerammer og en lang række andet tilbehør, og en sidste detalje på rammen er bundbeslaget - disse er lejer, hvor kædesættet på hver cykel med en ydre leje i et gevind med indre leje får bonuspoint i min bog, fordi disse har tendens til at kræve mindre vedligeholdelse og vare længere. Jeg fortæller dig nu om Imean-hjul som en slags nøglekomponent på hver cykel, nu kommer entry-level cykler normalt med entry-level hjul, fordi det er den mest populære komponent, som cyklister opgraderer lavere ned på linjen. De kommer mere ind i sporten og bytter dem normalt ud til noget, der er lettere, stivere og måske mere aerodynamisk, men med disse forbedrede ydeevneområder på hjulene tilføjes omkostningerne og holder derfor d Prisen er lav eller startniveau cykler kommer med et enklere hjul, men når du vurderer de hjul, som din cykel vil anbefale med det, jeg foreslår, skal der bemærkes et rigtigt højt røgnummer, da dette vil hjælpe med at gøre hjulet stærkere og mere robust, jeg vil også foreslå, at du ser på fælgbredde - ideelt set vil du have fælge, der er mere egnede til bredere dæk, så en lidt bredere fælgbredde som 25 mm dæk eller 28 mm dæk giver lidt mere komfort, noget mere greb, og det har også lidt mindre rullemodstand, hvilket betyder at du kan køre med samme hastighed med lidt mindre indsats.

cyklist kropsfedt

Nu vil jeg give dig nogle andre hurtige oplysninger, du har brug for at vide, når du køber din første landevejscykel. Racercykler er designet til at blive brugt med polstrede shorts, hvilket betyder, at det er normalt for dem at føle sig ubehagelige uden polstrede shorts, og sadelkomforten er også meget personlig, så det er normalt for ryttere at ændre ting ofte. De fleste racercykler leveres ikke med pedaler, selvom nogle low-end cykler har flade pedalshows.

Hvis du har lange forlystelser eller gør EOBs-sport, anbefaler vi, at du opgraderer nogle klipløse pedaler og sko, da disse giver dig mulighed for at glide ned og trække op med pedalbevægelsen for at gøre dig lidt mere effektiv. Du kan også få kvinders specifikke cykler, vip for at have den samme ramme, men forskellige kontaktpunkter for at imødekomme de anatomiske forskelle mellem kønnene og lidt kortere krumtap, men dette er ikke strengt nødvendigt. Vi anbefaler, at du går efter det, der er mest behageligt for dig. Du kan være interesseret i grus- eller blandede cykler.

Disse er i det væsentlige landevejscykler med et par ændringer for at tilføje alsidighed, så du har mere dækafstand med større volumen, der er meget mere kraftfulde off-road lettere gear, du kan se det massive tandhjul på kassetten her og skivebremser, og det betyder, at du i det væsentlige har en landevejscykel med drop barer, der er meget hurtigere på vejen end en mountainbike, men også på grus eller ride brude affald, som du ikke ønsker at gøre på en standard landevejscykel er fantastisk til blandede terrænfolk på udkig efter eventyr , måske pakke et par cykler, eller måske bare en pendler, der ikke bare vil holde sig til vejen. Jeg er en stor fan af denne race af cykel, en gruscykel på grundniveau koster omkring fem hundrede pund eller seks hundrede ert euro. Flokken af ​​katte gjorde et godt stykke arbejde med at finde min nye drage, men også masser af andre ting, men jeg glemte fuldstændigt, at jeg alligevel har brug for det, hvis du nød denne artikel og fandt den informativ, og giv os en lignende og en opfølgning, og nu vil du Vi har besluttet dig for den cykel, du vil have, du skal sandsynligvis vide, hvordan du får den størrelse, du har brug for, heldigvis har vi artikler om dette og masser af andet virkelig nyttigt nybegynderindhold. Jeg skal hjem nu og lege med mine legetøj

Hvor hurtigt skal jeg cykle?

De fleste ryttere kan have et gennemsnit på afart15 mph på en times tur. En godfartfor en nybegynder er 10 mph, men duskulle gernevære i stand til at komme op til 15 km / t temmelig hurtigt. Hvis du begynder at træne en gang imellem, kan dukunnefå dit gennemsnit op til 18 km / t, men træning regelmæssigtkunnefår dig til 22 mph.

Lige siden de fleste af os begyndte at cykle, har der været en almindelig besættelse: Hvor hurtigt kan vi være gennemsnitlige på vores cykelture? - Og dette er en rigtig god naturlig markør og en, som du vil se fremskridt med i løbet af månederne og årene af din cykling. Men hvordan? Kan vi presse den ekstra kraft ud? - Ooh, jeg har nogle ideer - lad os finde ud af - måske kan du gøre den samme rute. Hvis du stadig ikke ser fremskridt i dine gennemsnitshastigheder, forveksler du måske ikke din kørsel nok til faktisk at øge din kondition som du vil.

Med andre ord kan du være forældet. Så prøv forskellige ruter med mere variation. Og et godt udgangspunkt er at køre din favoritkørsel baglæns.

En almindelig årsag til, at folk ser et plateau i deres progression, er fordi de simpelthen laver den samme session på hver eneste tur, men dette vil ikke tvinge en god fitnessjustering til at prøve at blande det og indsætte intervaller. Med det mener vi, at du ikke vil være vidne til mangfoldigheden af ​​din indsats i din træning. Og du vil arbejde i den frygtede midtbane.

Og din kondition? vil have den samme effekt. Du vil ikke være i stand til at stimulere din krop nok til at komme i form. Du vil bare vedligeholde det.

Og ingen har brug for det. Start din omdirigering med en forfriskning. Hvis du virkelig vil have lidt ekstra hastighed gratis, skal du tage en fridag to dage før dit hårde arbejde for at indstille din nye gennemsnitshastighed.

Lav en kort mængde dagen før for at få dine ben våde og føle dig friskere og stærkere end nogensinde på din tur. Cykling er en aerobicsport. Dette betyder, at du vil få mere ud af denne indsats på omkring tyve til tres minutter.

Så hvis du arbejder på nogle øvelser med høj intensitet i løbet af denne periode, vil det øge vores aerobe kondition. Dette giver os mulighed for at køre med en høj gennemsnitshastighed for at øge din gennemsnitlige hastighed. Det hjælper dig med at forstå, hvornår du skal bremse lidt og har brug for at se den lille tid eller hastighed, men også når du effektivt kan gå videre for at øge gennemsnittet - så fokuser på alle aspekter af din tur, og hvad den tur handler om. - Hvor lang er din ridning? Og ændrer dette den hastighed, du kan opretholde i hele varigheden? Hvis du starter for hurtigt, vil du sænke farten, ikke? - Sådan tanke du op på din rejse og sørg for, at du er fuldt tanket op under hele rejsen.

Og hvis du har brug for at tanke op undervejs. - Hvad med terrænet? Hvis det er kuperet, skal du gå lidt langsommere - Og hvis du stopper eller sænker lidt på ruten, fordi det påvirker din dyrebare gennemsnitshastighed - Og endelig valget af udstyr og udstyr. At have det rigtige udstyr og udstyr og tøj hjælper kun dig med at forfølge en højere gennemsnitshastighed - hvis du ikke har det rigtige gearforhold til dit opholdssted eller køreområde, kan tingene ændres hurtigt og nemt.

Ret? - For at forbedre din gennemsnitshastighed skal du tænke på dit tempo strukturelt. Så så - Noget, vi ser alt for ofte og har gjort os selv, er at forlade bunden af ​​stigninger og nå toppen helt opbrugt - iltet tvinger os til at trække os tilbage og sænke for at få vejret. Hvad sker der så? Gispende og sænker over toppen af ​​stigningen og mister den dyrebare gennemsnitshastighed, du arbejdede så hårdt for. - Prøv i stedet at opbygge momentum, når du går i slutningen af ​​en opstigning, og så vil du slå dig ned i mellemsektionen for en vedvarende indsats.

Men den sværeste indsats er endnu ikke kommet. Og det når du vil lade det gå ned over toppen af ​​opstigningen eller ind i den næste nedstigning. Dette er den mest effektive måde at opbygge en god hastighed på og opretholde den dyrebare gennemsnitshastighed - Hvis du bor i fladere terræn, skal du overveje, hvordan du fremskynder din tur.

Vi anbefaler at starte med en anstrengelse, som du ved, at du kan tage hele varigheden, men med lidt mere plads til virkelig at accelerere mod slutningen, og hvis det er den dag, du kører godt, er blæsende, skal du helt sikkert tænke på, hvordan du reducerer mængde indsats, du lægger på turen. Selvom det føles godt at køre uden medvind, fordi du er rigtig hurtig, er det ikke den bedste brug af energi. Er det? For hvis du vender dig om og rammer modvind, har du intet tilbage i dine ben. - Nu siger jeg ikke helt tilbage.

Men hvis du prøver for hårdt og bærer dig væk med hastigheden i medvinden, når det kommer til modvind, har du mindre energi til at kæmpe. Og nu hvor vi taler om vind og medvind, er det tid til at ændre din position på cyklen. Gør dig selv mere aerodynamisk, så du skærer et lille hul gennem vinden.

Små ændringer gør en stor forskel i energibesparelse og energibesparelse er lig med hastighed. Svar til sidst ærligt på dette spørgsmål: Prøver du virkelig så hårdt som du tror? Indstil en hurtig gennemsnitshastighed hver gang du kører. Som nævnt tidligere kan en genopfriskning være noget, der virkelig hjælper, hvis du vil indstille en hurtig gennemsnitshastighed, men forvent ikke mere end en eller to gange om ugen, så ved i kommentarerne nedenfor, hvilken hastighed du prøver og gennemsnit. - Og hvis du kunne lide denne artikel, så giv den store tommelfinger.

Hvad er en god gennemsnitshastighed for en nybegyndercyklist?

At give dig en idé om afstande ogfart, detgennemsnitlig cykelhastighed for en nybegynderer cirka 12 mph. Dette betyder, at du i din første uge dækker afstande på op til 3 km. Efter otte uger bør turen på 10 kilometer slet ikke føles skræmmende.

Hvad er en god afstand at cykle dagligt?

Voksne mellem 18 og 64 år skal udføre fysisk intensitet med moderat intensitet i to og en halv time hver uge for at holde sig i form. Men hvis du ercykling, så skal du gøre det i mindst 30 til 45 minutterhver dagfor kortere sessioner eller 2 til 3 gange om ugen for længere sessioner på en time eller mere.

Er cykling bedre end løb?

Antallet af kalorier, du forbrænder i en af ​​øvelserne, afhænger af intensiteten og længden af ​​tiden. Generelt,kørerforbrænder flere kalorierend cyklingfordi det bruger flere muskler. Imidlertid,cyklinger blidere på kroppen, og du kan muligvis gøre det længereellerhurtigereenddu kanløb.

Hvor hurtigt skal jeg cykle for at tabe mig?

For attabe sig, siger American Council on Exercise (ACE), at du bliver nødt til detcykluspå et moderat intenst niveau i mindst 30 minutter ad gangen. For at forbrænde endnu flere kalorier, vil du gernecykluslængere.07.17.2020

Hvor hurtigt er pro-cyklister?

Professionelle cykelracere kan normalt opretholde 25-28 km / t på flad jord.

Reducerer cykling mave?

Ja,cykel kanHjælpmister mavefedt, men detviljetage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre det samlede fedt tab og fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet setbugomkreds, aerobe øvelser med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive til at sænkebugfed.02.02.2021

Er det godt at cykle ved 40?

Selvfølgelig ikke. Der er stadig 30, 40 eller flere gode cykelår foran dig, og ridning er en fantastisk måde at holde sig i form og forblive ung. Der kan dog ikke benægtes, at tingene ændrer sig lidt, når den første skylning af ungdommen begynder at falme - og det kan være svært at komme overens med. Det hjælper at vide, at du ikke er alene

Hvilken slags træning skal du gøre, hvis du er over 40?

En typisk modstandstræningstræning inkluderer en person, der bevæger deres lemmer mod modstand fra bånd, vægtede stænger, din egen krop og tyngdekraften. Når du bliver ældre, mister du din naturlige muskelstyrke, hvis du ikke følger med en rutine, der inkluderer styrketræning.

Hvad er de mest populære sportsgrene for voksne over 40?

Top 5 konkurrencesport for voksne over 40. 1 1. Løb og bane. Dette er sandsynligvis den mest almindelige sportsaktivitet for voksne, når det kommer til konkurrence. Mange mennesker tager det temmelig alvorligt 2 2. Cykling og mountainbiking. 3 3. Powerlifting. 4 4. Bodybuilding. 5 5. Triathlon.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Fedtfattig diæt testosteron - levedygtige løsninger

Sænker fedtstoffer testosteron? Fordi testosteron er et steroidhormon afledt af kolesterol, kan ændringer i fedtindtag ændre testosteronniveauerne. Denne nye analyse af, hvordan diæt påvirker testosteron i serum, viser, at en fedtfattig diæt er forbundet med lavere testosteronniveauer sammenlignet med en ubegrænset diæt. г.

Grøntsager til immunsystemet - finde løsninger

Hvordan kan jeg øge mit immunforsvar hurtigt? 5 måder at øge dit immunsystem vedligehold en sund kost. Som med de fleste ting i din krop er en sund kost nøglen til et stærkt immunsystem. Træn regelmæssigt. Hydrat, hydrat, hydrat. Få masser af søvn. Minimer stress. Et sidste ord om kosttilskud. г.

Er frosne grøntsager sunde - mulige løsninger

Er frosne grøntsager lige så sunde som friske grøntsager? 'Frysning i' næringsstoffer Grøntsager snapfryses normalt meget hurtigt efter plukningen. Næringsstofferne 'frosses' ind under denne proces, hvilket betyder, at du ganske let kan have flere vitaminer i en frossen grøntsag end i den 'friske' modstykke. Men der er mere ved frugt og grøntsager end bare vitaminer. 13 maj 2017 г.

Sunde probiotika - typiske svar og spørgsmål

Hvad er det sundeste probiotiske at tage? En generel anbefaling er at vælge probiotiske produkter med mindst 1 milliard kolonidannende enheder og indeholdende slægten Lactobacillus, Bifidobacterium eller Saccharomyces boulardii, nogle af de mest efterforskede probiotika.9 нояб. 2018 г.

Hvordan man skærer 500 kalorier om dagen - hvordan man håndterer det

Hvor meget vægt kan du tabe ved at skære 500 kalorier om dagen? Generelt, hvis du skærer 500 til 1.000 kalorier om dagen fra din typiske diæt, mister du ca. 0,5 kg om ugen. 8 dage. 2020 г.

Nitratrige fødevarer - hvordan man retter

Hvilke fødevarer indeholder højt nitrat? Grøntsager, der er særligt rige på nitrater, inkluderer grønne bladgrøntsager såsom spinat og salat samt fennikel, raket, radiser, kinakål og persille.